וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה התעלומה: ככה כל המזוודות מוכנסות ומסודרות בתוך המטוס

18.8.2021 / 23:30

שנים של תהיות מסתיימות להן היום בסרטון קצר שמציג כיצד באמת מעלים מזוודות לבטן המטוס - וזה עלול להיות שונה לגמרי ממה שחשבתם

ככה מעמיסים מזוודות לתוך תא מטען במטוס/@clt_vip

נכון שתמיד תהיתם מה עובר על המזוודות שלכם מהרגע שנפרדתם מהן בצ'ק אין? איך הן מגיעות ב"אורח פלא" למדינה אחרת? כיצד מעמיסים אותן לתוך תא המטען במטוס? האם זורקים אותן פנימה באגרסיביות ומעמיסים עליהן מזוודות אחרות או שמא מעניקים להן טיפול ראוי כפי שרק אנחנו חושבים שמגיע להן? ובכן, הגיע הזמן לשים סוף למחשבות, לשמועות ולחששות: עובד שדה תעופה חשף בדיוק כיצד מעמיסים מזוודות לבטן המטוס - וכן, יתכן שזה קצת אחרת ממה שדמיינתם לעצמכם.

רובכם ודאי חושדים שהיחס המוענק למזוודות שלנו מהרגע שהן כבר לא איתנו הוא רע, בעיקר כי לפעמים אנחנו נוטים לקבל אותן בחזרה במצב פחות טוב מזה שהיה כשנפרדנו מהן. בעיקר אם הן כוללות דברים שבירים או אם מדובר בקופסאות של מוצרים שהזמנו מחו"ל. משתמש הטיקטוק סטפן, המכונה @clt_vip, פתר את התעלומה והוכיח שהמצב הרבה פחות נורא ממה שחשבנו.

הקץ לתעלומה:

תהליך העמסת המזוודות לבטן המטוס נותר עד כה בסוד, אולם בסרטון הטיקטוק של סטפן ניתן לראות בבירור כיצד הוא מתבצע, כשהתיאור הקרוב ביותר למה שאנחנו רואים שם הוא טטריס. בסרטון ניתן לראות את סטפן מריץ את המזוודות על פלטפורמה ניידת המובילה אותן אל פנים בטן המטוס, כששם הוא מסדר אותן יפה אחת אחרי השנייה - וכן גם אחת על השנייה - כמו במשחק הטטריס, בלי להשאיר אף מקום פנוי.

עוד דוגמא:

על אף שהתהליך עשוי להיות שונה בין חברת תעופה אחת לאחרת , הסרטון העניק לצופים מושג כללי על אופן הטיפול במזוודות שלהם והם נשמעים די מרוצים. "בכנות, הטיפול בהן הרבה יותר עדין ממה שחשבתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "הייתי בטוח שמשליכים אותן לתא המטען ללא רחמים. מדהים שזה כזה מסודר".

וכך פורקים את המטען:

על אף שרבים יצאו מרוצים, חלק טענו שציפו ליחס טוב יותר. גם סטפן מודה בכך. הוא כתב בסרטון: "המזוודה שלכם היא אחת מתוך אלף ... אלפי נוסעים טסים מדי יום ... אז האם אתם באמת חושבים שהמזוודה שלכם זוכה ליחס מיוחד? כנראה שלא". חלק מהצופים גם נותרו מאוכזבים: "בואו נהיה כנים. מעולם לא חשבתי שהמזוודה שלי זוכה ליחס מיוחד על סמך המצב בו היא מגיעה תמיד", כתב אחד ואחר הוסיף: "נכון שזה לא נורא, אבל עדיין. למה מעמיסים על המזוודה שלי עוד מזוודות? זו חוצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully