וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: נחש פיתון ענקי בלע אישה בשלמותה באינדונזיה

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 12:09

פארידה, בת 45 מאינדונזיה, לא שבה לביתה מיום חמישי, אז החלו חיפושים אחריה. בעלה מצא את חפציה ולא רחוק מהם נראה פיתון עם בטן גדולה. היא נמצאה לבושה בתוכו והמקומיים נאלצו לחתוך את גופתה כדי להוציאה מהנחש האדיר

אישה נעדרת באינדונזיה נמצאה אכולה בתוך נחש פיתון ענק, לאחר שהמקומיים נאלצו לחתוך את גופתה כדי להוציא אותה מהנחש.

פארידה, בת 45, נעלמה ביום חמישי האחרון בלילה. גופתה התגלתה בתוך הנחש מסוג פיתון מרושת (Reticulated python) ביום שישי על ידי בעלה ותושבי הכפר קלמפאנג (Kalempang) שבמחוז דרום סולאווסי, אמר גורם רשמי מקומי, לפי AFP. החיפושים אחר הנעדרת, אם לארבעה ילדים, החלו לאחר שהיא לא שבה הביתה ביום חמישי בלילה, אמר סוארדי רוזי,ראש הכפר, לסוכנות הידיעות הצרפתית.

עוד על פיתונים:
קניבליזם בטבע: נחש פיתון ראש-שחור בולע את "חברו"
קשה לצפייה: גופת סבתא נעדרת נמצאה בתוך נחש פיתון עצום שבלע אותה בשלמותה
צפו: נחש פיתון בולע אימפלה גדולה ממנו בשלמותה
צפו בצילומים היפים: נחשית פיתון בורמזי הטילה 38 ביצים ליד בית שמש

בעלה "מצא את חפציה... מה שגרם לו לחשוד. לאחר מכן חיפשו הכפריים באזור. עד מהרה הבחינו בפיתון עם בטן גדולה", אמר סוארדי, וחתכו את הבטן של הפיתון. ברגע שעשו זאת, הראש של פארידה נראה מיד".

הנעדרת נמצאה בלבוש מלא בתוך הנחש האדיר, שאורכו כחמישה מטרים. בעלה, נוני, הביע חרטה על כך שנתן לאשתו לצאת בכוחות עצמה. "אם הייתי איתה באותו יום, הנחש לא היה מעז לגעת בה", אמר, ל"ויראל פרס". "אני מרחם עליה ועל הסבל שהיא עברה. אני מצטער בשביל המשפחה שלנו", אמר.

לא משהו שלא קרה בעבר באינדונזיה

תקריות כמו אלו הן נדירות ביותר, אבל לא משהו שלא קרה בעבר באינדונזיה. בשנה שעברה תושבי מחוז טיננג'אה שבדרום מזרח סולאווסי, הרגו פיתון מפלצתי באורך 26 מטרים, שנמצא חונק ואוכל חקלאי מקומי, כך לפי AFP. בשנת 2018, אישה בת 54 נמצאה מתה בתוך נחש באורך 7 מטר בעיירה מונא שבדרום-מזרח סולאווסי.

הפיתון המרושת נחשב לנחש הארוך בעולם ומקורו באינדונזיה, הפיליפינים, הודו ובורנאו. הפיתון המרושת הארוך ביותר שהתגלה אי פעם היה באורך של 9.7 מטרים ומשקל מדהים של 160 ק"ג, על פי מגזין זוחלים.

הפיתון ניזון בעיקר ממכרסמים, אך ידוע כי נחשים גדולים יותר ניזונים מחזירים, סיבטים, בינטורונג ואפילו קופי פרימטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully