וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גופת סבתא נעדרת נמצאה בתוך נחש פיתון עצום שבלע אותה בשלמותה

26.10.2022 / 10:28

אזהרה: תמונות גרפיות: אישה בת 54 אספה גומי במחוז ביער ונעלמה - היא נמצאה יומיים לאחר מכן כשהמקומיים נתקלו בזוחל עצום עם בליטה בבטן

נחש פיתון בולע חזיר בר/FACEBOOK

סבתא נבלעה בשלמותה על ידי נחש פיתון עצום באורך 7 מטרים באינדונזיה - כשסרטון מזעזע מתעד את הרגע שבו נמצאו שרידיה בתוך בטן הזוחל.

המשטרה אמרה ל-CNN אינדונזיה כי החיפוש אחריה נפתח לאחר שג'הרה בת ה-54, לא חזרה מאיסוף גומי ממטע במחוז ג'מבי ביום ראשון. בתחילה בעלה חיפש אחריה באזור, אך מצא רק את הסנדלים, הז'קט, מטפחת הראש והסכין של אשתו, אמר מפקד משטרת ביתרה ג'מבי,

הוא חזר לאותו אזור עם קבוצת חיפוש למחרת - והם נתקלו בנחש הענק עם בליטה נפוחב במרכז בטנו - שמעידה שהוא אכל משהו גדול במיוחד. סרטון קשה לצפייה מראה מתנדב משתמש בזהירות בענף כדי להצמיד את ראשו של נחש הפיתון לקרקע, בעוד שהאחרים החלו לחבוט בו מעל האזור הנפוח.

זהירות: תמונות קשות

"כולם נדהמו", אמר אנטו, ראש הכפר המקומי ל-ViralPress. "התברר שהאישה שחיפשנו הייתה בבטן הנחש". הוא אמר כי לא ידוע האם מדובר בנחש פיתון בורמזי או מרושת - ששניהם נפוצים באזור.

ההערכה היא שהנחש נשך את ג'הרה ואז חנק אותה על ידי כך שעטף את עצמו סביבה לפני שבלע אותה, אמר אנטו - שהעריך שזה לקח לו לפחות שעתיים לבלוע אותה בשלמותה.

בתקשורת המוקומית דווח שלמרות גודלו העצום של הנחש זה אפילו לא היה שיא עבור הכפר - שבו זוהה בעבר נחש פיתון באורך 8 מטרים שנמלט והותיר את המקומיים "מודאגים מכך שנחשים גדולים יותר עדיין חיים ביער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully