וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס הודיע על עיכוב בטיסה. נוסע מאוכזב קם ופוצץ אותו. צפו

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:06

טייס של חברת התעופה ההודית אינדיגו, הודיע לנוסעים במטוס הטיסה מתעכבת ב-13 שעות עקב מזג אוויר קשה. נוסע אחד שלא אהב את העיכוב, קם רץ אליו והנחית לו אגרוף בפנים. הוא נעצר כמובן

נוסע חבט בטייס לאחר שנודע לו שהמטוס מתעכב ב-13 שעות. תיעוד של התקרית הפרועה כבר צבר למעלה מ-4.6 מיליון צפיות ברשת X (טוויטר לשעבר) כשהגולשים ביישו את הנוסע על התנהגותו.

התקרית התרחשה ביום ראשון השבוע, לאחר שטיסה של חברת התעופה ההודית אינדיגו, שטסה מדלהי לגואה בהודו, נדחתה ב-13 שעות עקב מזג אוויר קשה וראות לקויה שנגרמה מערפל צפוף באזור, כך לפי ה-Jam Press.

הטייס אנופ קומאר הודיע ​​על העיכוב, שככל הנראה לא התאים לאחד הנוסעים, המזוהה כסאהיל קטריה, כך דווח ב"הודו היום". הצילומים מציגים את הנוסע הנלהב - שלובש קפוצ'ון צהוב - מסתער במעלה המעבר ומכה את הטייס בידו הפתוחה כשצופים מהצד זועקים בהלם.

"אם אתה רוצה לטוס, אז תטיס את המטוס", הוא צעק על הטייס, שנראה נסוג לתוך הקוקפיט, "אחרת תפתח את הדלת". בשלב זה, דיילת נכנסת בין השניים, בעוד שהנוסע נתפס על ידי נוסע אחר והוחזר למושב.

"גם חברת התעופה וגם הנוסעים אשמים כאן"

לאחר מכן, פרץ הטייס בבכי והטיח בנוסע האלים: "זה לא בסדר מה שעשית. אינך יכול לעשות זאת". תיעוד אחר של האירוע מראה את הנוסע מלווה מהמטוס על ידי שומרים חמושים, אולם קודם לכך הוא התנצל בפני הטייס.

גם הטייס וגם חברת התעופה הגישו תלונה נגד הנוסע, שנעצר על ידי משטרת דלהי. הגולשים שצפו בסרטון שהועלה לרשת, מיהרו לבייש את הנוסע על התקיפה. "תסכול לא נותן לנוסע את הזכות לתקוף פיזית איש צוות", הכריז אחד מהם. אחר כתב, "יש להכניס את המטורף הזה לרשימת הנוסעים האסורים לטיסה לפחות ל-3 שנים".

עם זאת, אחרים מתחו ביקורת על התנהלות חברת התעופה אינדיגו לפני האירוע. רבים ציינו את העובדה שהטייס לא מסר את הסיבה לעיכוב, למרות שהם הודו שזה לא מצדיק את המתקפה. "גם חברת התעופה וגם הנוסעים אשמים כאן", כתב אחד. "X מלא בתלונות נגד אינדיגו שבהן הם לא מעבירים את סיבת העיכוב והסטטוס בצורה נכונה לנוסעים. מצד שני, שום כמות של תסכול לא נותנת לאף אחד זכות לתקוף פיזית מישהו. זה פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully