וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-400 דולר: אל על חוזרת לטוס ליעד שני ואהוב בפורטוגל

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 16:24

אחרי ליסבון שאליה טסה אל על, הודיעה החברה כי היעד השני בפורטוגל אליו היא תטוס יהיה פורטו. הטיסות יופעלו על ידי חברת הבת סאן דור. המחיר: החל מ-389 דולר לכרטיס

חופשה בפורטו, פורטוגל/צילום: זהר אליה טוריאל

יעד שני לחברת אל על בפורטוגל: אחרי ליסבון, תפעיל אל על טיסות לפורטו זאת על ידי חברת הבת סאן דור.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לפורטו, בימי שני ורביעי, שיתווספו לעד 6 טיסות שבועיות שאל על מפעילה לליסבון, מה שיאפשר גמישות בהזמנת החופשה עם אפשרות לשילוב בין היעדים. הטיסה הראשונה תמריא ב-24 ביוני 2024. מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב יחל (היום) מ-389 דולר לכרטיס LITE.

הוספת היעד השני בפורטוגל מגיעה לאחר שסאן דור הוסיפה בשבוע שעבר שני קווים חדשים לאיי יוון, כפי שפורסם בוואלה תיירות - קפלוניה וכרתים (סיטיה). פתיחת הקו מחדש מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על לאחרונה עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת שניים ממטוסיה.

פורטו פורטוגל. ShutterStock
2 טיסות בשבוע. פורטו/ShutterStock

הליטאים באים

לפני מספר חודשים נאלצה סאן דור להתאים את לוח טיסותיה ולבטל את הקו לפורטו, וזאת בעקבות מחסור במטוסים חכורים עקב הימשכות הלחימה והשפעתה על שוק התעופה. כעת, הודות לחתימה על ההסכם מול חברת Klasjet, סאן דור מחזירה את היעד ללוח טיסותיה לקיץ 2024.

החברה תאפשר לכלל הלקוחות שטיסתם שונתה מפורטו לליסבון, לשנות בחזרה את טיסתם ליעד המקורי (פורטו), ללא תוספת במחיר.

לוח הטיסות של סאן לקיץ 2024 כולל את היעדים: רודוס, סלוניקי, קפלוניה וכרתים (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully