וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות ב-200 דולר: 2 קווים חדשים מישראל לאיי יוון

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 14:17

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לסיטיה שבאי כרתים החל מיוני 2024, במחיר החל מ-199 דולר הלוך ושוב. בנוסף תטוס החברה לאי קפלוניה במחיר החל מ-239 דולר

מלון דומס אוף אלונדה בכרתים/צילום: איל שפירא

סאן דור מקבוצת אל על מרחיבה את היצע הטיסות ליוון בקיץ הקרוב ומוסיפה שני קווים חדשים לאיי יוון - קפלוניה וסיטיה (כרתים).

הפעלת הקווים החדשים מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על לאחרונה עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת שני מטוסים, במטרה לתת מענה לביקושים הגבוהים.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לעיר הנמל סיטיה שבאי כרתים, בימים שני ושישי, במחיר החל מ-199 דולר הלוך ושוב לכרטיס לייט, כאשר הטיסה הראשונה תמריא ב-7 ביוני 2024. כרתים הוא יעד אהוב בקרב הקהל הישראלי, שנמצא במרחק טיסה של כ- שעה וחצי ומציע חופים זהובים, מגוון פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה, אתרים היסטוריים ארכאולוגיים ועוד.

בנוסף, תפעיל סאן דור שתי טיסות שבועיות לאי קפלוניה, בימים ראשון וחמישי, במחיר החל
מ-239 דולר הלוך ושוב לכרטיס לייט, כאשר הטיסה הראשונה תמריא ב-6 ליוני 2024. קפלוניה, הממוקם בצפון מערב יוון, הוא אי הררי שיופיו נובע מהשילוב של הרים ירוקים ומי ים בצבע טורקיז. האי מציע מגוון חופים קסומים לחופשת בטן גב, לצד מסלולי הליכה בהרים, מערות מרהיבות וכפרי דייגים אותנטיים.

העיר סיטיה בכרתים. ShutterStock
העיר סיטיה בכרתים/ShutterStock

היעדים החדשים מצטרפים ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את היעדים: רודוס וסלוניקי (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה).

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "אנו מרחיבים את פעילות הקבוצה ליוון עם טיסות לשני יעדים אטרקטיביים חדשים, כך שנפעיל בקיץ הקרוב, יחד עם טיסת אל על לאתונה, חמישה יעדים ביוון, מדינה מובילה לנופש בקרב הישראלים ונמצאת במרחק של טיסה קצרה. נמשיך לפעול על מנת להרחיב את מפת היעדים והיצע המושבים בהתאם לביקושים של הלקוחות, כדי שיוכלו ליהנות מחופשות קיץ במחירים נוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully