וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח לראות אותי או ש...? נחשים התגלו במכנסי נוסע בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 11:33

סוכני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) בדרום פלורידה, גילו שק קטן במכנסיו של נוסע, שבו היו מוחבאים שני נחשים ורודים וצנומים. לא ברור אם מדובר בנחשים של הנוסע או בניסיון הברחה

נוסעת הבריחה 22 נחשים במזוודה להודו/צילום: יוטיוב

"זה נחש במכנסיים שלך או שאתה שמח לראות אותי?" הוא ביטוי מוכר ואולי אף מבדח, אבל סוכני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) בדרום פלורידה אכן זכו להפתעה כשתפסו נוסע שניסה להבריח נחשים במכנסיו בשדה התעופה.

וזה קרה גם בארץ:
נוסע ניסה להבריח לישראל נחש במכנסיו

לפי אנשי TSA, גילוי הזוחלים התרחש בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ביום שישי האחרון. תמונות שצולמו בשדה התעופה שסיפק המינהל הפדרלי, מציגות שני נחשים ורודים צנומים מחוץ לשק קטן בצבע הסוואה ירוק-חום, לאחר שככל הנראה נשלפו ממכנסיו של הנוסע לפני שעלה למטוס.

עוד על נחשים וטיסות:
קשה לצפייה: ראש נחש נמצא בארוחה שהוגשה בטיסה
הסיבה לנחיתת החירום: נחש זוחל בתקרה מעל הנוסעים
רק אחרי 14,500 ק"מ באוויר: נוסעת גילתה נחש פיתון בנעל שלה

לאחר הגילוי, הודיעו אנשי המינהל הפדרלי כי הם התקשרו למכס, לאנשי הגנת הגבולות באזור דרום מזרח ולמשטרת מיאמי-דייד (Miami-Dade) עבור סיוע. בעת התפיסה, לא היה ברור מיד אם הנחשים הם חיות המחמד של הנוסע, או אם הוא פשוט ניסה להעביר אותם אל מחוץ לעיר. הנחשים הועברו לוועדה לשימור הדגים וחיות הבר של פלורידה, ולא ידוע עד כה אם הנוסע נעצר.

כאשר TSA פרסם את הממצא ברשת ה-X (טוויטר לשעבר) בסוף השבוע, הגולשים הגיבו בדרכים שונות. משתמש אחד כתב: "OMG, למה שלמישהו יהיה את זה?!" "זה נחש במכנסיים שלך?" כתב אחר, ואילו גולש נוסף הגיב: "אולי הוא רצה לצלם גרסה מחודשת לסרט 'נחשים על המטוס'!!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully