וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש חי זחל מעל הנוסעים. הדייל ניסה ללכוד אותו עם בקבוק. צפו

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 16:44

בטיסת אייר אסיה מבנגקוק לפוקט, גילו הנוסעים נחש זוחל מעליהם. הדייל ניגש עם בקבוק מים כדי ללכוד אותו. כשלא הצליח, נעזר בשקית ניילון. צפו בהזייה

נחש חי בטיסת אייר אסיה מתאילנד/צילום: טיקטוק

הסרט "נחשים על המטוס" אומנם בדיוני, אבל בטיסת אייר אסיה בתאילנד, גילו הנוסעים נחש חי זוחל מעל תאי הנוסעים.

הנוסעים בטיסת הפנים מבנגקוק לפוקט היו די נסערים, לאחר שראו את הנחש, שאומנם היה קטן, אבל חי וזוחל בתוך מטוס האיירבוס A320. ה"נוסע הסמוי" זוהה באחד התאים העליונים ותועד בסרטון על ידי אחד מנוסעי הטיסה, והועלה לחשבון @wannabnailssalon ברשת טיקטוק.

בסרטון נראה הדייל מנסה לעצור את הנחש באמצעות בקבוק מים ריק. עם זאת, הנחש לא התפתה לזחול לתוך הבקבוק, ובסרטון וידאו נוסף נראה הדייל מנסה ללכוד את הנחש עם שקית ניילון גדולה. הניסיון הזה צלח והנחש נלכד.

@utusantvofficial Kejadian pada 13 Jan 24 itu disedari kru penerbangan ketika melakukan pemeriksaan di kabin bagi persediaan pesawat mendarat. #fyp #trendingnewsmalaysia #beritaditiktok #ular #airasia #phuket #bangkok ♬ Spooky, Quiet, Scary Atmosphere Piano - Bucyrus Audio

אייר אסיה אישרה את האירוע ל-CNN, וטענה כי הנחש נמצא בטיסה FD3015 שיצאה מבנגקוק ב-13 בינואר 2024. לא ידוע כיצד הנחש הצליח להתגנב לטיסה. אף אחד מהנוסעים לא הודה שנשא את הנחש לתוך הקבינה.

עם הנחיתה, קציני ביטחון בשדה התעופה מפוקט בדקו את המטוס כדי לבדוק אם נחשים או יצורים אחרים נכנסו לתוכו, אך לא נמצאו כאלה.

זו לא התקרית הראשונה שבה נמצא נחש בטיסת אייר אסיה. בפברואר 2022, נמצא נחש בטיסה מנמל התעופה הבינלאומי של קואלה לומפור לנמל התעופה טוואו בסבה שבמלזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully