וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לנחיתת החירום: נחש זוחל בתקרה מעל הנוסעים

נחש שזחל בגוף תאורה מעל ראשי הנוסעים, גרם לקברניט מטוס נוסעים מלזי לבצע נחיתת חירום. סרטון שצילם אחד הנוסעים הפך להיות ויראלי

נחש פיתון ענק כרוך מסביב למכונית - או שלא?/@thegemsfamily

סרטון שבו נראה נחש בתא הנוסעים של מטוס חברת התעופה המלזית אייר אסיה (AirAsia), הפך להיות ויראלי ברשתות החברתיות, במיוחד לאור העובדה שטייסי המטוס נאלצו לבצע נחיתת חירום בשל המקרה. בחברת התעופה נמסר כי הטיסה, שיצאה מהבירה קואלה לומפור אל העיר טאוואו (Tawau) במלזיה, הוסטה לעבר העיר קושינג (Kuching), בעת שהנחש זוהה במטוס.

בסרטון, שצילם אחד הנוסעים במצלמת הסלולרי שלו, נראה הנחש זוחל בתוך גוף תאורה מצוי בתקרת המטוס. למרות ההופעה הבלתי צפויה של הנחש, נראה שהדיילת שהכריזה על הסטת הטיסה נשמעת רגועה באשר לעניין, שהתרחש ביום חמישי האחרון.

"בשום שלב לא היה סיכון"

קצין הבטיחות של חברת אייר אסיה, קפטן ליונג טיין לינג, אמר כי חברת התעופה "מודעת לתקרית בטיסה מקואלה לומפור לטאוואו ביום חמישי". הוא הוסיף כי "ברגע שהקברניט היה מודע לעניין, הוא קיבל את ההחלטה להסיט את המטוס לקושינג, וזאת כאמצעי זהירות, ובמטרה לחטא את המטוס".

עוד הוא הוסיף כי "מדובר בתקרית נדירה מאוד שעשויה להתרחש בכל מטוס מעת לעת. הבטיחות והרווחה של הנוסעים והצוות שלנו מצויים תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. בשום שלב, בטיחות הנוסעים או הצוות שלנו לא הייתה בסיכון כלשהו".

אתר Airlive מדווח כי בשלב זה לא ידוע האם הזוחל הגיע במקרה למטוס או שהיה שייך לאחד הנוסעים. חברת התעופה מסרה כי לקוחותיה המשיכו ליעדם המקורי בטיסה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • נחש
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully