וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבפנים: זה מה שקורה בקרוז המטורף של חילופי זוגות

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 16:05

זו הפעם ה-3 של בלה ובעלה בקרוז של סווינגרים, והפעם היא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה סרטון שבו היא מראה מעט ממה שהולך שם: חדר מלא מזרנים עם סדינים לבנים, ערבי נושא בבריכה "הסקסית" ומה הפירוש של "אננס הפוך" תלוי?

קרוז אירוטי/temptationcruises

אישה שמנהלת חילופי זוגות עם בעלה, נתנה באמצעות החשבון שלה בטיקטוק הצצה לתוך "הפלגה מיוחדת" שבה האורחים מחליפים בני זוג לסקס.

בלה, שחולקת פרטים אינטימיים על חייה כסווינגרית עם בן זוגה ג'ייס בחשבון @4ourplay.com, הזמינה לאחרונה שיט בחברת הקרוזים Temptation ("פיתוי") שמתמחה בהפלגות אירוטיות ואף יותר. ההפלגות הסקסיות מאפשרות לזוגות לשהות בחדר משלהם - אך הם מוזמנים להחליף בן זוג במהלך שהותם על האונייה.

חברת השיט אפילו מרחיקה לכת ומחזיקה ב"חדר משחקים" עמוס במיטות שבו זוגות, וזרים, יכולים להשתולל בשטח הפתוח, להחליף בני זוג ולהפגין לעיני כל את הסטיות שלהם. בלה שיתפה את עוקביה בפתיחות בנוגע לחוויה שלה על הסיפון - כשזוהי הפלגת הסקס השלישית שלה. היא ובן זוגה אינם חדשים בסצנת הסווינגרים (חילופי זוגות) ואפילו יש להם זוגות "יזיזים" והם יוצאים לחופשות סקס שבהן הם "משתלטים" על מלונות, שוכרים את כל המלון או קומה שלמה והכל לחילופי זוגות. הם גם יוצאים לחופשות באתרי נופש ספציפיים לסווינגרים.

עוד בנושא:
ספינת האהבה האמיתית: שיט תענוגות עם מסיבות סקס פרועות
ספינת האהבה: 80% מהתיירים בקרוזים עושים סקס
מסיבות סקס ודייטים בעירום: הטרנד החדש של ספינות התענוגות

@4ourplay.com want more info about vacations like these? ? check the comments! ?✨ #swingtok #4ourplay #openrelationships ♬ original sound - 4OURPLAY | Bella & Jase

"אזור בלעדי, לזוגות בלבד"

בסרטון שהעלתה לאחרונה אמרה בלה: "נסעתי לשיט למבוגרים בלבד. זו השנה השלישית שלי בשיט של חברת Temptation. השנה זה היה בספינה בשם Celebrity Summit". בלה המשיכה להשוויץ בחדר המשחקים בספינה - "אזור בלעדי, לזוגות בלבד" שבו האורחים יכולים לקיים יחסי מין.

בסרטון שלה היא מראה חדר גדול בסגנון מסעדה או אולם אירועים עם מספר מזרונים על הרצפה. חלק מהחלונות, מהרצפה עד התקרה, היו מכוסים בתריסים בעוד שאחרים היו פתוחים והראו שיט נוסף בנמל. המזרנים - חלקם מלבניים וחלקם עגולים - כוסו כולם בסדינים לבנים.

לאחר מכן הראתה הסווינגרית את חדר התא שלה, שאותו חלקה עם בעלה. בחדר השינה המרווח יש חלון עגול, טלוויזיה, ספה, שולחן עבודה ומיטה גדולה. בלה ציינה: "יש לנו את החדר הזה בשלוש השנים האחרונות". יש גם חדר רחצה עם מקלחת, כיור ושירותים שבלה אמרה שהיא "אהבה" מכיוון שהוא "עכשווי ומודרני".

עוד בוואלה!

הטרנד החדש בחופשות של ישראלים בחו"ל: סקס עם מקומי

לכתבה המלאה

"גמור בפנים, אל תפריע"

בתיעוד נוסף של הקרוז הידידותי למין, בלה הציגה מזנון גדול במסעדה המגיש מגוון עוגות, בזמן שהיא ובעלה סעדו את ארוחת הצוהריים, כמו גם מרקים ומאכלים מלוחים.

בשונה מהפלגות רגילות ללא סווינגרים, בלה הראתה איך היא מקשטת את דלת התא שלה במשך השבוע. זה כלל ממים ותמונות שהצביעו על כך שהם מעדיפים "הפלגות סווינגרים" על פני הפלגות "רגילות". התמונות התייחסו גם לאורגיות, "רביעיות" ומין אורלי בזוגות, והשאירו מעטפה לאנשים כדי שיוכלו להשאיר את כרטיסי הביקור שלהם. "זה דבר ידוע שסווינגרים אוהבים לקשט את הדלת שלהם ולכן אלו הם הממים האהובים שג'ייס ואני הכנו", אמרה. לאחר מכן היא התייחסה לקוד ה"סודי" שלה ושל בעלה שהם סווינגרים - אננס הפוך.

האננס ההפוך - הנלבש על בגדים, כתכשיט, כשטיח על מפתן הדלת לחדר או תלוי על דלתות - הוא אות עדין שמישהו הוא סווינגר או מחפש באופן פעיל מסיבת חלפ"ז (חילופי זוגות). זה אפילו משמש בהפלגות רגילות כדי להפנות את תשומת הלב של אלה שכן מנהלים אורח חיים של סווינגרים. בלה תלתה כמה אננסים מחוץ לדלת החדר שלה, כמו גם מדבקת מגנט שאומרת "גמור בפנים, אל תפריע" לצד הפרי הקצוץ העליון.

חל איסור על צילום תמונות וסרטונים

אחרי שהראתה את קישוטי החדר בספינה, הלכה בלה לבריכה כדי "להתערבב" ובאותו ערב היא הצטרפה לליל הנושא של "מסיבת פיג'מות" על הספינה. בלה הראתה את עצמה בהלבשה תחתונה וחלוק רך, בעוד בעלה לבש מכנסיים קצרים.

בתגובות לסרטון הוויראלי אנשים התבלבלו - והזדעזעו שיש שיט לסווינגרים. אחד כתב: "הפלגות כמו אלו מאפשרות לך לקיים יחסי מין בכל מקום על הספינה, כל לילה ועם מי שאתה רוצה". אבל זה לא לגמרי נכון, שכן בעוד שבחדרים ובחדר המשחקים אכן מקיימים יחסי מין, עדיין ישנם חוקים בקרוז. חלק מהאזורים של הספינה, כמו הבריכות, הסיפון והאירועים הם כולם מקומות אופציונליים לעירום, בעוד מקומות אחרים כמו המסעדות, דורשים ממך ללבוש בגדים.

ברשימת "חוקי מגרש המשחקים" של חברת השיט נכתב גם: "נא להתייחס לאורחים אחרים בכבוד רב. אנחנו לא רוצים להוציא אף אחד". ישנה גם גישה של אפס סובלנות לסמים ויש להפחית את הרעש במסדרונות.

ב"בריכה הסקסית כמו גם בערבי הנושא" חל איסור על צילום תמונות וסרטונים בשל "התוכן החריף". האורחים גם יכולים ליהנות מסדנאות, ליחידים ולזוגות, המבוססות על מין שמתקיימות מדי יום.

עובד לשעבר בספינה הגיב על הסרטון וציין: "הייתי חבר צוות עבור בספינה הזו וראיתי כמה דברים אחי". בעוד אדם אחר הוסיף: "הלסת שלי נשמטה". אבל, אחרים תמכו בשיט הסקס. אדם אחד כתב: "זה נהדר. מקום בטוח ליהנות בו בהסכמה למבוגרים. כולם על הספינה יודעים מה קורה. אני בטוח שיש להם נהלי בטיחות. חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully