וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבות סקס ודייטים בעירום: הטרנד החדש של ספינות התענוגות

17.5.2023 / 0:09

חבורות של סווינגרים וזוגות פתוחים הפכו את הקרוזים ל"ספינות סקס" שבהן הם עורכים אורגיות, משחקי מין ועוד: "בעבר זה היה חשאי יותר, היום הכול תופס". צפו בתיעוד מבפנים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מסיבה ב"אי הסקס"/sexislandco

אוהבים שייט תענוגות? מה תגידו על קרוז בספינה שבה מותר לקיים סקס חופשי ואורגיות לעיני כל? מסתבר שמדובר בטרנד של ממש, כאשר חבורות של סווינגרים הפכו ספינת טיולים לספינת אהבה וסקס עם משחקי תפקידים, דייטים בעירום ומשחקי מין.

בדיילי מירור דווח שמאז שהספינות האלו שינו את המיתוג שלהן הן זכו לזינוק של 500 אחוז ברישומים אליהן. ג'ון קמאדו, הבעלים של "ספינת הסקס" מינגל סיפר: "אחרי הקורונה היה משבר גדול. האתר שלנו היה מותאם לרווקים, אבל עכשיו 70 אחוז מהמשתמשים מחפשים חילופי זוגות ודברים מיניים יותר, אז הפכנו את הספינה לספינה שמיועדת לסווינגרים וחילופי זוגות".

הכול תופס

ככה זה נראה מפנים

לוסי, 40, מלידס שבאנגליה, סיפרה: "בעלי ואני עושים חילופי זוגות על ספינות כבר שנים. פעם זה היה הרבה יותר חשאי ונעשה בחדרי חדרים, אבל עכשיו כולם פתוחים לזה כי כולם סווינגרים. הטיולים האלו פרועים, הכול הולך".

מסתבר שמדובר בטרנד שהולך ותופס תאוצה והרבה ספינות קרוז מאמצות את הקו הזה השנה עם שיוטי תענוגות לקריביים, מקסיקו ופלורידה. בוב, הבעלים של שתי ספינות כאלו בארה"ב, שיתף: "אנחנו עושים מסיבות לסווינגרים שמחפשים פרטנרים פוטנציאליים. זה תופס ממש טוב" והוסיף שאחד מהקווים הפופולאריים שלו מבוסס על עולם ה-BDSM של הסרט "50 גוונים של אפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully