וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכבה עם 22 גברים ב-10 ימי חופשה כדי להתגבר על האקס

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 15:44

טיילה מדיסון והחבר שלה נפרדו, אז היא יצאה "להתאוורר" בחופשה באירופה וחשפה בסרטון שהיא שכבה עם מספר גברים רב כדי להתגבר על האקס שלה. התגובות (של גברים בעיקר) לא איחרו לקטול אותה. ומה אתם חושבים?

אישה אוסטרלית שכבה עם 22 גברים במהלך חופשה של 10 ימים שאליה יצאה לאחרונה, זאת כדי להתגבר על הקשר האחרון שלה שהסתיים. היא שיתפה את עוקביה בטיקטוק בחוויותיה, אולם זכתה לביוש (שיימינג) מצד הגולשים על מעשיה.

הטרנד החדש בחופשות של ישראלים בחו"ל: סקס עם מקומי

טיילה מדיסון (Taila Maddison) היא יוצרת תוכן למבוגרים מניוקאסל שצברה קהל עוקבים רב, שעוקב אחר חייה ברשת. לאחר הפרידה האחרונה, מדיסון יצאה להתאוורר בחופשה באירופה וחשפה בסרטון שהיא שכבה עם מספר גברים רב כדי להתגבר על האקס שלה.

עם זאת, הודאתה הכנה הפכה במהירות לוויראלית לאחר שהיא שותפה על ידי משפיענית בשם "woke", שמפרסמת עצות שנויות במחלוקת לגברים על איך להתייחס לנשים.

עוד על סקס בחופשה:
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות

"חרפה לכל הנשים"

הגולש Freddiemc, שיש לו כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם וב-TikTok, שיתף את מחשבותיו על הסרטון של מדיסון - וטען באופן שערורייתי שהמעשים שלה הפכו אותה ל"חרפה לכל הנשים". הפוסט שלו הצית מפולת של שנאה אכזרית ומטרידה כלפי הצעירה בת ה-25, מגברים שסימנו אותה כעדות לכך ש"יש לנו עסק עם הדור הגרוע ביותר של נשים בהיסטוריה".

מדיסון אמרה לאתר החדשות האוסטרלי news.com.au, שהיא רגילה לקבל ביקורת בגלל אופי עבודתה, אבל שהמתקפה הזו מרגישה כמו "התקפה" עליה בגלל היותה אישה שפתוחה לגבי המיניות שלה. "אני מנסה לחסום את רוב הביקורות השליליות, אבל בקנה מידה כזה, קשה להתעלם מזה", אמרה. "אני חושבת שלקרוא לי 'חרפה' זה קשה. אם זה היה בחור שמפרסם את הסרטון, הוא והחברים שלו היו נותנים 'כיפים' זה לזה ומריעים על כך. זה עצוב מאוד שסטנדרטים כפולים כאלה עדיין נמצאים כאן ב-2024".

למרות שיש מי שחושב שאין בחברה סטנדרטים כפולים לגבי שני המינים, מחקרים מראים שנשים וגברים נתפסים בחברה באופן שונה בכל הנוגע להתנהגות מינית. מחקר שפורסם בספרייה הלאומית לרפואה במרילנד, ארה"ב, מצא כי "שלשכב עם מספר רב יותר של בני זוג מיניים מתקבל באופן חיובי בקרב בנים, אך מתקבל באופן שלילי בקרב בנות, בגילים צעירים".

גברים נוטים לקבל תגמול ושבחים על פעילות מינית מתמדת, בעוד שנשים זוכות לסטיגמה שלילית בהתנהגות דומה. "גברים לעולם לא יצטרכו לחוות שיפוט מהסוג הזה או לדעת איך זה להיקרא זונה", שיתפה מדיסון. "לעולם לא הייתי עושה סרטון על חיים של מישהו אחר וקוראת להם בשמות", אמרה.

ואכן, הערות שהועלו בנוגע ל"ספירת הגברים" של מדיסון היו רחוקות מלהיות נעימות, ולעתים קרובות גבלו בבריונות, בעוד שכולן היו עמוסות בשנאת נשים. אדם אחד, ששיתף את הסרטון של Freddiemc ב-X, כתב: "תארי לעצמך שהמשימה שלך בחיים תהיה לשכב עם כל גבר שאת נתקלת בו, לפרסם את זה באינטרנט, ולצפות לשבחים על זה".

"אני הולכת להמשיך בין אם תרצו או לא"

הפוסט של מדיסון זכה ליותר מ-5.1 מיליון צפיות והוצף בתגובות, רבות מהן פוגעניות מכדי לפרסם אותן. "בעוד 15 שנה היא תפרסם סרטון על כמה קשה למצוא בעל", זעם אחד. עם זאת, רבים קפצו להגנתה, והצביעו על כך שבטח ההערות היו חיוביות יותר "אם זה היה גבר".

למרבה המזל, מדיסון פיתחה עור עבה, בעיקר בשל העובדה שהיא מקבלת הערות "מגעילות" על המקצוע שלה בכל יום. "סקס הוא רק חלק מהחיים. אני לא חושב שזה משהו שצריך להתבייש בו. האהובים שלי מכירים אותי ויודעים איזה סוג של אדם אני בחיים האמיתיים, התוכן המקוון שלי הוא רק שם כדי לבנות את העסק שלי", הסבירה. "תמיד הייתי ספר פתוח על כל דבר בחיים ואני אוהב שהמדיה החברתית שלי משקפת את זה. בכל יום יש גבר שיש לו בעיה עם מה שאני עושה לפרנסתי, או מה שאני בוחרת לפרסם. למרות שאני בדרך כלל לא מאלה שחושבים עם סטריאוטיפים, אבל אלו שמעירים לי הם תמיד גברים בגיל העמידה שנמצאים במערכות יחסים".

היזמית הצעירה, שהפכה בעבר לוויראלית כשגילתה שאביה החורג נרשם לאתר שלה, חשפה גם שהאקס שלה מודע למעשיה בעקבות הפרידה שלהם, והיה בסדר עם זה. כמו כן, התגובות נגדה לא דיכאו את התיאבון שלה להמשיך ולצבור חוויות עם גברים: "אני הולכת להמשיך בין אם תרצו או לא", סיכמה.

seperator

האם גבר היה זוכה לאותו יחס כמו שמדיסון זכתה?

כן
לא
8712 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully