וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיטאניק "הגיעה" לנמל תל אביב. בואו להצטלם איתה בחינם

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 8:24

בדיוק לפני 112 שנה, ב-15.4.1912, שקעה "הטיטאניק" במצולות הים. לציון המאורע ההיסטורי, הוצב בנמל תל אביב חרטום של הספינה, שבו תוכלו להצטלם בחינם כמו בסצנה מהסרט "הטיטאניק", שבו ג'ק מלמד את רוז "לעוף"

מיצב חרטום הטיטאניק בנמל תל אביב/צילום: גיא יחיאלי

ב-15.4.1912 לפני 112 שנים פגעה אוניית הנוסעים הבריטית "טיטאניק" בקרחון באוקיינוס האטלנטי ושקעה למצולות הים. מאז ועד היום הפכה האונייה, שסברו כי לעולם לא תטבע, למיתוס בעיניי רבים, שזכה לחיזוק משמעותי ב-1997, עת יצא לאקרנים הסרט זוכה האוסקר, "טיטאניק", בכיכובם של קייט וינסלט (רוז) וליאונרדו די קפריו (ג'ק).

בנמל תל אביב החליטו לציין השבוע את המאורע ההיסטורי, ובסיוע המעצב במבי פרידמן הוצב בחלקו הדרומי של דק הטיילת מיצב אינסטגרמי של חרטום הטיטאניק, המאפשר לזוגות אוהבים לעלות עליו ולהפיק בעצמם את התמונה האייקונית מהסרט בה ג'ק מלמד את רוז "לעוף".

מיצב חרטום הטיטאניק בנמל תל אביב. גיא יחיאלי,
בואו להיות ג'ק ורוז. חרטום הטיטאניק בנמל תל אביב/גיא יחיאלי

המיצב בנוי מעץ גושני עמיד בפני פגעי מזג האוויר, עם דימויים חזותיים תקופתיים של סבכת ברזל ופנסים ברוח שנות ה-20 של המאה שעברה.

שיפוע המיצב מאפשר למצטלמים לעלות לגובה שבו הים ייראה ברקע, כשהם פורשים ידיים לצדדים ו"מפליגים לאופק" על רקע קו הים הכחול של תל אביב. הפעילות ללא תשלום.

עוד בוואלה!

בקרוב: גם אתם תוכלו לצלול אל שרידי הטיטאניק

לכתבה המלאה
מיצב חרטום הטיטאניק בנמל תל אביב. גל יערי,
המיצב בנוי מעץ גושני עמיד בפני פגעי מזג האוויר/גל יערי

על אף שחלפו כמעט שלושה עשורים, הסרט לא מפסיק לייצר כותרות. לפני כשבועיים פורסם ב-BBC כי הדלת המפורסמת שהצילה את רוז נמכרה במכירה פומבית בסכום של למעלה מ-700 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully