וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה הלכה קאקן: השירותים דלפו לתוך הקבינה; הטייס "פרסס" באוויר

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 16:35

טיסת יונייטד איירליינס מפרנקפורט לסן פרנסיסקו ביום שישי האחרון נאלצה לשוב על עקבותיה לאחר כמה שעות באוויר, כשתכולת תא שירותים עלתה על גדותיה ודלפה לתוך הקבינה. הטייס נאלץ לעשות סיבוב פרסה ולנחות בגרמניה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מקיים יחסי מין בשירותים של מטוס/aney stokes)

טיסת יונייטד איירליינס הסתובבה בפתאומיות באוויר, כאשר אסלה שנשברה בתא שירותים במטוס עלתה על גדותיה וכל התכולה במיכל איסוף הצרכים זרמה לתוך תא הנוסעים, כך לפי דיווח ב-Bild הגרמני.

טיסה 59 של חברת התעופה האמריקנית המריאה מפרנקפורט, גרמניה, ביום שישי האחרון אחר הצוהריים והייתה אמורה לנחות בסן פרנסיסקו, זאת לפני שהטייס חזר על עקבותיו כמה שעות לאחר שהיה באוויר. לפי הדיווח, תכולה של לפחות אחד מהשירותים עלתה על גדותיה.

עוד "פרסוס" של יונייטד, הפעם בגלל ישראלים:
ישראלים התפלחו למחלקת עסקים, נתפסו והתפרעו; המטוס חזר לניו יורק

בזמן שצוות הטיסה ניסה להבין אם ניתן לתקן את הבעיה בבואינג 777, המטוס חג מעל הים הצפוני לפני שחזר לבסוף לנמל התעופה של פרנקפורט. "ביום שישי, 29 במרץ, טיסת יונייטד 59 חזרה לפרנקפורט בעקבות בעיית תחזוקה באחד משירותי המטוס", אמר דובר יונייטד איירליינס ל-US Sun. הנוסעים שהורדו מהטיסה קיבלו חדרי מלון למשך הלילה והוזמנו לעלות על טיסות אחרות למחרת, אמר הדובר לאתר.

עוד בנושא:
איך לעשות "מספר 2" במטוס מבלי שאף אחד ישים לב
סיכוי של אחד למיליארד: צואה ממטוס נפלה על ראש אדם בגינת ביתו
"גוש צואה" של 10 ק"ג נפל ממטוס לתוך כפר בהודו
אשה טוענת: "מטוס חירבן על הבית שלי"

טיסת יונייטד איירליינס מפרנקפוקט לסן פרנסיסקו הסתובבה עקב הצפה של תא השירותים לתוך הקבינה. Flightradar24, צילום מסך
הטייס חזר על עקבותיו כמה שעות. שרטוט של סיבוב הפרסה של טיסה 59 של יונייטד/צילום מסך, Flightradar24

סדרה של תקלות לאחרונה

ליונייטד היו שורה של תקריות מטרידות בשבועות האחרונים, כולל ביום שישי האחרון כאשר מספר נוסעים בטיסה מתל אביב לניוארק אושפזו בבית החולים, זאת לאחר שהמטוס נאלץ להסיט לנמל התעופה הבינלאומי סטיוארט בניו יורק במחוז אורנג' בגלל רוחות חזקות.

מוקדם יותר במרץ, טיסת יונייטד ליפן שהמריאה מסן פרנסיסקו, הופנתה לשדה התעופה LAX בלוס אנג'לס בגלל שמטוס הבואינג איבד צמיג לאחר ההמראה.

מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי, ניסה לאחרונה להרגיע את הנוסעים כי חברת התעופה בטוחה בין הבעיות הרבות. "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו והיא במרכז כל מה שאנחנו עושים", אמר קירבי במכתב שנשלח ללקוחות יונייטד מוקדם יותר החודש. "למרבה הצער, בשבועות האחרונים, חברת התעופה שלנו חוותה מספר תקריות שמזכירות את חשיבות הבטיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully