וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb למארחים: זה מה שיקרה למי שיתקין מצלמה נסתרת בנכס

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 8:18

חברת השכרת הדירות העולמית מנסה להילחם במארחים שמצלמים בסתר את האורחים שלהם, והורתה על נהלים חדשים בדבר התקנת מצלמות. העובר על הכללים מסתכן במחיקת החשבון שלו

2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb/צילום: טיקטוק

האם אי פעם תהיתם אם השהייה שלכם ב-Airbnb כוללת תיעוד במצלמה נסתרת? אז יש לנו חדשות טובות עבורכם, כי לא תצטרכו לדאוג בקשר לזה בעתיד הקרוב. Airbnb הכריזה על מדיניות פרטיות חדשה, האוסרת לחלוטין את השימוש במצלמות פנימיות.

בעבר, החברה אפשרה למארחים להחזיק מצלמות במרחבים משותפים, אך אסרה שימוש בהן באזורים כמו חדרי שינה וחדרי רחצה. המארחים היו אמורים לחשוף פיזית מצלמות כלשהן בנכס ההשכרה, אבל השינוי החדש מסיר כל אי בהירות (או בעיות עבור רובנו שלא קוראים את כל הדרישות הנחוצות).

עוד בנושא:
אתם חייבים להכיר: הטריק המדהים לגילוי מצלמה נסתרת במלון עם הסלולר
הפרטים הקטנים: כך תגלו אם מצלמים אתכם בדירת ה-Airbnb
זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת

2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb. טוויטר, צילום מסך
2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb/צילום מסך, טוויטר

הגבלה גם על השימוש במצלמות חיצוניות

בנוסף לאיסור על מצלמות פנימיות, Airbnb הגבילה גם את השימוש במצלמות חיצוניות. המארחים חייבים לחשוף את כל המצלמות החיצוניות בנכס, והמצלמות הללו אינן יכולות לפנות פנימה או להיות באזורים שבהם ישנה "ציפייה גדולה יותר לפרטיות", כמו מקלחות חיצוניות או סאונות. המארחים יכולים אומנם להשתמש במצלמות פעמון דלת ובמד רעש שמודד את עוצמת הדציבל, עם זאת על מד הרעש להיות חשוף והוא יכול למדוד רק את רמות הדציבלים, לא להקליט או לשלוח צלילים. כמו כן, מארחי Airbnb יכולים למקם את מדי הרעש רק בחללים משותפים.

כל מארח שיימצא מפר מדיניות זו מסתכן בהסרת הרישום שלו או של החשבון שלו על ידי Airbnb. אם תכננתם חופשה בתקופה הקרובה, זכרו לקרוא את נהלי האירוח שלכם ביסודיות כדי שלא תתקלו במצלמות נסתרות כלשהן. הכללים החדשים ייכנסו לתוקף החל מה-30 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully