וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם הטייסים בקוקפיט ו"ציד" נוסעים על המטוס: דיילות לשעבר חושפות

1.2.2024 / 0:08

דיילות בעבר ובהווה שפכו קצת אור על מה שקורה בין אנשי הצוות של הטיסה וגם בין הדיילות לנוסעים "אטרקטיביים", מה הסיפור של המין בשירותים ואיך הטייסים מצליחים למצוא זמן לקוויקי עם דיילת בטיסה?

פרסומת לחברת תעופה שמציגה סקס בשירותים/יח"צ

העבודה של הדיילים והדיילות נראית די זוהרת מנקודת מבטם של הנוסעים במטוס. הם אומנם משמשים מעין מלצרים על המטוס וצריכים להגיש אוכל וגם לוודא שהנוסעים שומרים את אמצעי הבטיחות, אבל הם גם זוכים לטייל בהמון מדינות וזה לוקסוס ששמור רק למעטים מאיתנו.

ובכן, מסתבר שלדיילים ולדיילות יש גם חיי סקס מגוונים על ומחוץ למטוס. לוסינדה סטראפורד, דיילת לשעבר, חשפה ב"דיילי סטאר" את תרבות הסקס והקליקות שנוצרות בין אנשי צוות הטיסה. "הדיילות מקיימות לעיתים קרובות יחסים עם הטייסים. ראיתי הרבה סיטואציות שבהן טייסים היו עושים דברים עם דיילות, זה לא היה מוזר אם זה קרה", היא סיפרה, "זה בדרך כלל קרה בטיסות ארוכות, או כשכולנו היינו מגיעים למסיבות ביחד אחרי הנחיתה".

"היית שומע על דיילות שיוצאות עם הטייסים, מנהלות רומנים איתם ולפעמים הם אפילו הופכים להיות זוג ומתחתנים", היא סיפרה. לוסינדה, פליטת ריאליטי שכיבה בתוכנית הנועזת "אי האהבה", היא לא הדיילת לשעבר היחידה שדיברה על חיי הסקס שמתנהלים בין הדיילות לאנשי צוות הטיסה ואפילו לנוסעים.

לוסינדה סטראפורד בימיה כדיילת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לוסינדה סטראפורד בימיה כדיילת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מועדון היי-מייל" (Mile High Club) מתורגם לעברית לפעמים כ"מועדון המייל הגבוה" או "מועדון החברה הגבוהה" ולפעמים כ"מועדון אהבה בשחקים" - כך או כך המשמעות זהה: קבוצה לא רשמית של אנשים שהתנסו ביחסי מין כאלה או אחרים בתוך המטוס בזמן שהוא גבוה באוויר.

הדיילת לוסי לונג חשפה ב"רדיט" שהיא הצטרפה למועדון הזה עם נוסע מבוגר בשירותים של המטוס בנמל התעופה גאטוויק בלונדון. היא הסבירה שהיא טסה מלונדון לניו יורק לפני 15 שנה, קצת אחרי שהיא נפרדה מהחבר שלה, אחרי שהיא תפסה אותו בוגד בה. בתור לעלייה למטוס היא זיהתה גבר קירח והודתה שהיא קיימה עמו סקס אוראלי לפני שהם קיימו יחסים מלאים בשירותים.

עוד בנושא
אנסה גבר במטוס, השתוללה וזכתה ל"תשואות" מהנוסעים ועונש מגוחך

זוג נתפס במצלמה מקיים יחסי מין בשירותי המטוס - והנוסעים הריעו להם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דיילות פולניות מתפשטות בטיסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

דיילת נוספת חשפה שלה ולקולוגות שלה היה קוד סודי כדי לסמן אם הן חושקות בנוסע או נוסעת "אטרקטיבים". "אני אספתי גבר במטוס בדרכי לאוסטין לפני ארבע שנים", היא חשפה, "הוא היה ממש חמוד. היו לנו כמה דייטים מהנים. היינו מדברות על הגברים שעל המטוס וכשגבר אטרקטיבי היה נמצא על המטוס, היינו משתמשות בקוד שלנו".

אבל השיא היה כשאחת הדיילות חשפה בשרשרור וידויים ב"רדיט" שצוות הדיילות והטייסים היו מקיימים יחסי מין ממש בקוקפיט של המטוס. "אני עשיתי את זה רק פעם אחת, אבל היו לי כמה הזדמנויות לעשות זאת". בתגובה לשאלה על הנושא, היא חשפה: "כל פעם שטייס צריך לעשות פיפי או שהדיילות צריכות להיכנס לקוקפיט - אז תמיד יש שם שני אנשים כל הזמן. לעתים קרובות הטייסים משתמשים בזה כתירוץ למפגש מיני חפוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully