וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסה גבר במטוס, השתוללה וזכתה ל"תשואות" מהנוסעים ועונש מגוחך

21.12.2023 / 0:09

טיסה מאנטליה שבטורקיה לרוסיה קיבלה תפנית ביזארית כשבחורה כפתה מין אוראלי על גבר שישב לידה. היא נעצרה רק כשהמטוס נחת במוסקבה ולמרות שהשתוללה, קיללה וניסתה לשחד - יצאה מזה ממש (אבל ממש) בזול

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה תושבת רוסיה נעצרה אחרי תקרית ביזארית, בה על פי החשד היא כפתה מין אוראלי על גבר שהיה איתה יחד בטיסה שיצאה מאנטליה שבטורקיה למוסקבה, בתקשורת המקומית דווח שואלריה בת ה-29 ניסתה לכפות את עצמה על אחד הנוסעים במה שתואר שם כ"מעשה אלימות בעל אופי מיני".

שוטרים חיכו למטוס כשנחת במוסקבה והתקבלו בתשואות ומחיאות כפיים על ידי יתר הנוסעים. על פי עדי הראייה לתקרית הכאוטית הזו שהתרחשה בטיסה שארכה כחמש שעות, טענו שהאישה כפתה את עצמה על הגבר שניסה להתנגד לה ללא הצלחה.

הם ישבו במחלקת תיירים על סיפון מטוס הבואינג 737-800 המופעל על ידי חברת תעופה פובדה איירליינס, כאשר, כפי שתואר על ידי כלי החדשות הרוסי Gazeta.ru: "הנוסעת השתוללה ואנסה בצורה אוראלית את הגבר שישב לידה. היא משכה את מכנסיו של הגבר וביצעה בו אקט מיני. לאחר זמן מה הוא הפסיק להתנגד וכל זה קרה לעיניהם הנדהמות של יתר הנוסעים".

על פי הדיווחים, איש לא התערב להצלת הגבר עד לאחר שהתקיפה הסתיימה. לאחר מכן הדיילות הזיזו את ואלריה למקום אחר והציבו עליה שמירה עד שהמטוס נחת.

אלא שזה לא האקט השערורייתי היחיד שהיא ביצעה. האישה הזו מואשמת גם בעישון על המטוס, שפיכת מים חמים על הרצפה ולאחר מכן גם ניסתה לשחד את אנשי צוות בשטר של מאה דולרים כדי שלא ידווחו עליה ואפילו שרטה אותם, כך על פי עדי הראייה במטוס. לאחר שהדיילים זרקו את כספי השוחד, ואלריה רוקנה את תכולת פח האשפה על רצפת המטוס כדי למצוא את הכסף.

עוד נוסעות שהשתוללו
נוסעת בת 27 התפשטה בטיסה, נשכה שוטר וגרמה לעיכוב גדול

נוסעת עצבנית ריסקה לעובד שדה התעופה את המחשב כי פספסה את הטיסה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מה היה העונש שלה?

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


למרות שהתנהגות שלה הותירה את הנוסעים האחרים זועמים, נראה שואלריה לא מתחרטת על מעשיה. היא סיכמה את החוויה בשיחה עם BAZA media: "הכל היה בסדר. נהניתי במטוס. אפילו קצת יותר מזה."

המשטרה ליוותה אותה מהמטוס עם הנחיתה לקול תרועות שאר הנוסעים.

אז מה היה העונש שלה על התקרית הזו? לטענתה היא קיבלה קנס של 500 רובלים בלבד שזה בערך 20 שקלים. נכון לעכשיו במשטרה עדיין לא הגיבו לתקרית הזו ועדי ראייה טענו שעל הדרך היא גם קיללה את השוטרים שניסו לעצור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully