וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אפשר בקלות לפתוח את הכספת בבית המלון שלכם

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 13:59

הסירטון הזה יגרום לכם כנראה לא לשים יותר שום דבר בכספת בבית המלון - כי הוא מראה כיצד אפשר לפתוח בקלות ולפרוץ לכל כספת בבית מלון

שיטה לפתיחת כספת במלון/leo..lenier@

שימו לב - אסור לכם בשום פנים ואופן לשים את הדברים החשובים ביותר שלכם במקום שנחשב לבטוח ביותר בחדר בבית מלון - הכספת.

תושב לאס וגאס, לאו לנייר, השאיר את התיירים בלחץ אחרי שחשף את השיטה הסודית שבאמצעותה אפשר לכאורה לפתוח ולאפס כל קוד של כספת בבית מלון, מה שמעמיד את הדברים היקרים ביותר שלכם בסכנה. "אתם חושבים שעל ידי נעילת הכספת בבית המלון ויצירת הקומבינציה האישית שלכם בעצמכם, אתם תהיו בטוחים?", אומר לנייר בסירטון הויראלי שצבר יותר מ-2 מיליון צפיות. הוא מדגים כיצד הוא שם מגהץ בבתוך הכספת הדיגיטלית, ממלא אותה גם בכמה שטרות של מאה דולר, וסוגר את הדלת. "הכספת מסמנת שהיא סגורה, נעולה, אף אחד לא יודע את הקומבינציה", הוא אומר כשהוא מנסה לפתוח את הדלת ומראה שהיא אכן סגורה ונעולה. אבל האם היא גם בטוחה?

כעת לנייר מראה כיצד כל אחד יכול לפתוח את הכספת בקלות, אם הם רק מכירים את השיטה. "אבל אם מישהו ייכנס וילחץ פעמיים על לחיץ המפתח , אתם רואים את שמופיעה המילה SUPER?", אומר לנייר כשהמילה מופיעה על המסך, "כעת אתם צריכים ללחוץ על הספרה 0 שש פעמים, והדלת נפתחת", הא אומר בשעה שהדלת נפתחת בקלילות, "זה לא נראה בטוח במיוחד".

תראו בעצמכם

הצופים בסרטון בטיקטוק נלחצו מאוד מהתגלית, "אז איפה בדיוק בטוח לאכסן דברים בחופשה? זה בטוח לא בטוח לשים את כל הכסף שלך שם כל הזמן", שאל אחד המשתמשים, ושני הוסיף: "אף פעם לא נעלם לי כלום מהכספץ, אבל בטיול הבא שלי בהחלט אחשוב על מקום אחר". שלישי אמר: "אני נועל את הדרכון שלי שם ושוכח את הקוד, ואז מגיע הבחור מאחזקת בית המלון ותוך 30 שניות מאפס את הקוד ופותח את הכספת".

עוד בנושא
"שימו נעל בכספת המלון": 11 טיפים שימושיים לנופש הבא שלכם מדיילת אוויר

לגנבים יש שיטה פשוטה לפרוץ כספת בחדר המלון שלכם

למרות הבהלה היו אחרים שאמרו שניסו את מה שלנייר הציע וזה לא עבד, "הרגע ניסיתי את זה בבית המלון וזה לא עבד, אולי זה בעיה עם המודל הספציפי הזה", תהה אדם אחד ושני הוסיף: "כנראה שבגלל זה אסור אף פעם לטייל עם המגהץ שלך".

הסיבה שאותו בחור לא הצליח לפתוח את הכספת במלון שלו היא או שהמלון שבו היה הוא רציני ואחראי או שפשוט הקוד שם שונה. לכל המלונות יש קוד מאסטר שהם משתמשים בו כדי לפתוח את הכספת עבור הלקוחות השכחנים. רוב המלונות יגדירו קוד מאסטר משלהם כשהכספות מותקנות אולם, למרבה הצער, יש כאלה שלא טורחים, שוכחים או לא יודעים שהם צריכים לעשות את זה ולכן הכספות נותרות עם קוד ברירת מחדל שהוא בדרך כלל משהו פשוט כמו 9999, 000000 או 1111. זה מקל מאוד על גנבים לפרוץ את הכספות האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully