וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן זוגי רוצה שנטוס בביזנס ושהבן שלי יישב במחלקת תיירים"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 8:31

"הוא חושב שהילד צריך להיות אסיר תודה על כך שהוא מקבל טיול לחו"ל ופשוט ליהנות מהסרטים ומכל השירותים האחרים שיש בטיסה", כתבה האם בפוסט, ומיד קיבלה שלל תגובות מעורבות

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס/צילום: Reddit

יש מצב שהטיפוס הזה לא ממש מתחבר לבן של בת הזוג שלו: צעירה בת 33 פרסמה ברשת החברתית Reddit פוסט וביקשה לברר האם מה שחבר שלה מציע נחשב לעניין מקובל. לדבריה, בן זוגה מזה כחמש שנים הציע שבטיסה הקרובה שלהם הם יישבו במחלקת העסקים בעוד שבנה בן ה-13 יישב לבדו במחלקת התיירים.

השאיר את אשתו בשדה, ולא מצטער: "היא צריכה ללמוד לעמוד בזמנים"

מחלקת עסקים בקטאר איירווייז. חברת התעופה, אתר רשמי
האם לשבת ללא הילד בביזנס נחשב לעניין מקובל?/אתר רשמי, חברת התעופה

"יכול לקפוץ לבקר אותנו בביזנס"

האם הסבירה שהטיסה צפויה להימשך תשע שעות, ולמרות שהחבר שלה, בן 40, מרוויח הרבה יותר כסף ממנה, הם חולקים שווה בשווה את עלויות החופשה - וגם את ההוצאות שלה הקשורות בבנה.
"הבעיה היא שהוא לא מסכים שהילד שלי יטוס באותה מחלקה כמונו. הוא חושב שהילד צריך להיות אסיר תודה על כך שהוא מקבל טיול לחו"ל ופשוט ליהנות מהסרטים ומכל השירותים האחרים שיש בטיסה", כתבה האם בפוסט. היא גם הוסיפה כי לדברי בן זוגה, "הבן שלי יכול לקפוץ ולבקר אותנו בכל פעם במחלקת עסקים, וזה לא שווה את העלות הנוספת, גם אם הייתי מיליונר".

עם זאת, האמא כתבה כי לדעתה זה יהיה מוזר לשבת בנפרד מהבן שלה גם אם יהיה לו נוח בטיסה.
"כנראה שאעדיף לשנמך את הטיסה שלי אם בן זוגי לא יהיה מוכן לחלק את העלות הספציפית הזו. הוא חושב שאני מוזרה בגלל שאני רוצה לעשות את הוויתור הזה. לדעתו, זה לא ביג דיל שילד יטוס לבד", הסבירה והוסיפה כי "על פי השקפת העולם שלו, ילדים עלולים שלא להעריך את העניין של מחלקת עסקים. לא תהיה לו בעיה שאני ארד ברמה למחלקת תיירים, למרות שמבחינה מוסרית הוא לא מסכים איתי וחושב שאני קצת טיפשה".

לסיום, היא הבטיחה למי שקוראים את הפוסט שלה כי בן זוגה מבלה עם בנה לעתים קרובות ומשקיע רבות בימי הולדת ואירועים נוספים שקשורים בו. לדבריה, יש בין השניים מעט מאוד סיטואציות של מתח. "מדי פעם נאלצתי להתערב ביניהם בוויכוחים, אבל אני מרגישה שזה עניין צפוי במשפחות מסוג זה". לסיום, ביקשה האישה את עצתם של הגולשים. רבים מהם הביעו זלזול רב בבן זוגה.

עוד בוואלה!

טסנו לפריז בביזנס ובמחלקת תיירים פלוס. זה מה שחשבנו על החוויה

לכתבה המלאה
נער בטיסה. ShutterStock
"הבעיה היא שהוא לא מסכים שהילד שלי יטוס באותה מחלקה כמונו"/ShutterStock

האכזריות היא תכונה - לא באג

"לעולם לא הייתי יכולה להיות עם מישהו שלא מעריץ את החתולים שלי, אז על אחת כמה וכמה מישהו שלא יאהב את הילדים שלי", כתבה אחת המגיבות, ואחר הוסיף: "הוא לגמרי משחק באש, וזה גם כשלון של ההורה - יש לך ילד ואת מסכנת את רווחתו בגלל הקשר שלך עם מישהו שלא רוצה להיות בקרבתו". גולשת אחרת הוסיפה: אני רואה שחזרת אחורה בזמן ופגשת את כל החברים של אמא שלי. האכזריות (אצלה) היא תכונה - לא באג".

עם זאת, היו לא מעט גולשים שלא ראו כל בעיה בישיבה בנפרד במטוס. כך למשל כתב מישהו: "ההורים שלי לעולם לא היו משלמים עבורנו על מחלקת עסקים. פעם בטיול עם אחי, אבי שדרג את עצמו למחלקת עסקים ומיד זינק אל קדמת המטוס. אבל אני שייך לדור ה-X, וזה היה מאוד מקובל". אחר הוסיף: "הוא נער לא ילד קטן. הוא ממילא יכניס את האוזניות שלו לאוזניים וינמנם כל הזמן. אז אני מסכים (עם הקביעה) שעלות החוויה במחלקת העסקים תתבזבז עליו. בנוסף, ברגע שאתה טס במחלקה הזו, יהיה לך קשה בעתיד לחזור ולדחוס את עצמך שוב למחלקת תיירים".

ומה אתם הייתם עושים: משאירים את הילד מאחור וטסים בביזנס?

כן, גם ככה הוא בטלפון
לא, הוא חלק מהמשפחה
תלוי במחיר הכרטיס
3305 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully