וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרוויחה 1.5 מיליון שקל בשנה ב-OnlyFans ומטיילת בעולם. אני קונה בית שני ואני רק בת 21"

7.4.2023 / 0:08

אלזה ת'ורה בת ה-21 משבדיה עומדת לקנות בית נוסף בבריטניה לאחר שתחזור מהרפתקה של שלושה חודשים בבאלי, אינדונזיה. עד לפני שנתיים הרוויחה שכר מינימום - והיום במשכורת שהיא מקבלת דרך עמוד תמונות העירום שלה ב-OnlyFans היא מטיילת בעולם בלי לדפוק חשבון

מהאינסטגרם של אלזה ת'ורה/elsa.thora

עד שנת 2021, אלסה ת'ורה השבדית עבדה כמלצרית והרוויחה 22 אלף דולר בשנה, שזה בערך6,500 שקל בלבד בחודש. היום כשהיא בת 21 בלבד היא מרוויחה 370 אלף דולר בשנה (כמיליון וחצי שקלים), מטיילת בעולם בלי לדפוק חשבון וכבר מתכננת לרכוש את הבית השני שלה בבריטניה.

אלסה מרוויחה כ-30 אלף דולר בחודש ממכירת תמונות וסרטוני עירום ומין ב-OnlyFans ומשתמשת במשכורת המאוד נאה שלה כדי לממן לעצמה טיולים ברחבי העולם, כולל תאילנד, איטליה, יוון, פולין, הולנד ובאלי. היא לעיתים גם לוקחת איתה חברות וטסה לחקור איתן מדינות שונות.

היא סיפרה ל-DailyStar: "כשסיימתי ללמוד בתיכון בשנת 2020, לא ממש הייתי מוכנה להמשיך לאוניברסיטה. התחלתי לפרסם תמונות שלי ב-OnlyFans ובשבועיים הרווחתי 3,000 דולר. בהשוואה למשכורת האחרונה שלי זה היה מטורף. הייתי בהלם". אחרי שפתחה ערוץ טיקטוק ב-2021, עמוד ה-OnlyFans שלה "התפוצץ". יש לה כיום 1,500 מנויים שמשלמים כדי לגשת לתכנים בדף שלה ומממנים את אורח החיים הפריווילגי שלה.

אלזה מבלה בימים אלה בבאלי כבר שלושה חודשים. היא אמרה: "הייתי בתאילנד, איטליה, יוון, פולין והולנד. אני מאוד רוצה לעשות טיול באמריקה כי זה עתה מלאו לי 21 - ואני אשמח לטייל גם באוסטרליה. אני עובדת הרבה ולא רואה את עצמי מפסיקה לייצר תכנים בזמן הקרוב".

הדוגמנית עשתה כל כך הרבה כסף שהיא מתכננת לקנות את ביתה השני בבריטניה (ונשכיר שהיא רק בת 21I. "קניתי בית כשהייתי בת 19. אני הולכת לקנות בית שני כשאחזור לבריטניה. זה מטורף. אני מאוד נרגשת מזה. אני אוהבת לטייל ואני יכולה לעבוד מכל מקום שאני נמצאת בו. אני כל כך אסירת תודה. אני אוהבת את מה שאני עושה".

גם היא עושה את זה

הרוויחה 250 אלף דולר בחצי שנה ויצאה לעשות את אירופה בקרוואן

לכתבה המלאה

בעוד שאלזה מאוד אוהבת את העבודה שלה, היא מודה שמשפחתה הייתה "די בהלם" כשגילתה על בחירת הקריירה שלה. למעשה, הם "לא מדברים על זה" מאז. למרבה המזל, החברים שלה מאוד תומכים - גם אם היא מתבקשת לצלם תוכן מפוקפק. באחד המקרים התבקשה על ידי אחד מהמנויים שלה להתנהג כמו כלבה ולנבוח - ולהעמיד פנים שהגבר בצד השני הוא נמלה. היא גם מספרת שהיא מקבלת הודעות פרטיות משחקני פרמיירליג.

היא סיכמה: "אני חושבת שאם את נכנסת ל-OnlyFans, את צריכה שיהיה לך הרבה ביטחון. זה יצר לי עור עבה מאוד. קוראים לי 'זו**' ואומרים לי 'לכי תמצאי עבודה אמיתית', אבל אני לא מתכננת להפסיק בקרוב. כשפתחתי את הדף שלי לראשונה לא חשבתי שמישהו ישלם על התכנים שלי - והנה, תראו לאן הגעתי".

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully