וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע תחב את כפות רגליו המסריחות על משענת היד של הנוסעת

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 8:47

מה קורה עם בזמן האחרון "פשעי כפות הרגליים" שמופיעים בטיסות? הפעם, נוסעת אומללה תיעדה את כפות רגליו המצחינות של הנוסע שפשוט התעלם ממנה

נוסע נקם בנוסעת שתחבה רגליים מתחת למושב שלו בטיסה/צילום: טיקטוק

בזמן האחרון אנו עדים ליותר ויותר סיפורי טיסות שכרוכים ב"פשעי כפות רגליים", והרף כל הזמן עולה. הפעם מדובר בנוסעת צעירה שהעלתה סרטון לרשתות החברתיות, שבו היא מצולמת כאשר כפות רגליו המצחינות של הנוסע שיושב מאחוריה תחובות ממש לצד משענת היד שלה. באופן טבעי, הסרטון הזה הפך להיות מיד ויראלי ברשת.

עוד על כפות רגליים בטיסות:
קריפ באוויר: תועד מצלם את כפות רגליה של הנוסעת שלידו
נקמה רטובה: זה מה שעשה נוסע לנוסעת שתחבה אליו את רגליה המסריחות
צחנה בשחקים: נוסע נדקר בטיסה בגלל רגליים מסריחות

"סירחון פוגעני"

"הרגליים שלו היו מסריחות ומלוכלכות", סיפרה הקורבן, פורנפרייה קנג, בת 27. תקרית הרגליים הזו אירעה ב-7 בספטמבר בטיסה של חברת לואו קוסט שעשתה את דרכה מבנגקוק שבתאילנד להו צ'י מין סיטי, בווייטנאם.

הניו יורק פוסט מדווח כי קנג התמקמה בתחילת הטיסה במושב שלה, כאשר הבחינה במה שהיא כינתה "סירחון פוגעני". היא ניסתה לאתר את מקור הריח, ואז השפילה את מבטה הצדה וראתה את כפות הרגליים של הגבר שצצו על משענת היד שלה. "ניסיתי להזיז את גב המושב שלי כדי לגרום לו להיות מודע לאי הנוחות שלי, אבל הוא בכלל לא הבחין בי", היא מספרת. "הרגשתי לא בנוח, אבל לא רציתי להתעמת איתו ישירות, אז צילמתי סרטון של ההתנהגות העלובה שלו".

עוד בוואלה!

הרגליים בטיסה שפיצלו את הרשת: מגעיל או רגיל?

לכתבה המלאה
נוסע הניח את רגליו המסריחות ליד הנוסעת. יוטיוב, צילום מסך
היא ניסתה לאתר את מקור הריח, ואז השפילה את מבטה וראתה את כפות הרגליים/צילום מסך, יוטיוב

מתמודדת בעזרת אלכוהול לחיטוי ומשאף מנטול

בצילומים נראים כפות הרגליים של הגבר נחים לצדה, בעוד שקנג עושה פרצופים ומתפתלת בחוסר נוחות. בנוסף לכל הצרות, היא סיפרה כי הנוסע זז כל הזמן כדי לחוש בנוח, מה שרק גרם לריח להתפזר ולהתעצם. בשלב מסוים נמאס לה והיא הודיעה לדיילת על המפגע. הדיילת ביקשה מהנוסע להשיב את רגליו למקומן הטבעי. לאחר מכן, קנג חיטאה את משענת היד שלה עם מגבון אלכוהולי ואף השתמשה במשאף מנטול לאף, כדי לטהר את נחיריה מהריחות הלא נעימים.

"כל אחד צריך לחנך את עצמו לגבי כללי הטיסה הנאותים", היא אומרת. "אם מישהו אחר חווה את מה שקרה לי, אני ממליצה להודיע לדיילת ולבקש עזרה".

לרוע המזל, השמים הפכו בזמן האחרון לסיוט עבור טסים רבים שנאלצים להתמודד עם מראות וריחות מסוג זה. כך למשל, רק לאחרונה דיווחנו על גבר ששלף את כפות רגליו היחפות בטיסה, רק כדי ששאר הנוסעים יביטו בבעתה במראה המוזר של שש אצבעות בכף הרגל. מקרים אחרים שאירעו לאחרונה כללו נוסע של חברת התעופה דלתא שלא שעשה שימוש בכפות רגליו כדי לעבור בין סרטים על מסך המגע של מערכת הבידור במטוס, וגם נוסעת שעשתה שימוש יצירתי באמצעות כפות רגליה, כדי לפתוח ולסגור את הצלון של החלון במטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully