וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגליים בטיסה שפיצלו את הרשת: מגעיל או רגיל?

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 14:40

נוסעת תיעדה את רגליו של נוסע מאחוריה, שתחב את רגליו מתחת למושב שלה עד שבצבצו מולה. היא שיתפה את התצלום - ומרגע זה היו מי שתמכו בו ומי שממש לא. ומה אתם הייתם עושים במקומה?

אשה מגלחת רגליים בבריכה במלון/צילום: reddit

נדמה שאין עניין שנחשב יותר שנוי במחלוקת בעולם התעופה מאשר העניין הזה של נוסעים שחולצים נעליים בטיסה. וגם את הגרביים.

עם זאת, יש מקרים שבהם גם ללא כל חליצת נעליים - נולדות תופעות מרגיזות (או שלא), מהסוג שמחלק את הרשתות החברתיות בין אלו שבעד הפעולה לבין אלו שממש יוצאים נגדה. אנחנו מדברים על מקרה שפורסם לאחרונה, שבו נוסע בטיסה מתח את רגליו כה עמוק מתחת למושב שלפניו, עד שנעליו הופיעו ממש מול עיניה של הנוסעת שישבה באותו מושב. הניו יורק פוסט מדווח כי הנוסעת הנרגזת אף החליטה לעשות מעשה ולפרסם תצלום של המקרה ברשת החברתית Reddit - מה שמיד הפך לתצלום ויראלי.

נוסע דחף את רגליו מתחת למושב של נוסעת. Reddit, צילום מסך
"זה קרה בכל 15 דקות בטיסה". רגליי הנוסע שתועדו/צילום מסך, Reddit

2,000 תגובות לפוסט

בפוסט שכתבה אותה נוסעת, היא תיארה את המעשה כ"מעצבן", וציינה כי הנוסע המשיך לעשות זאת שוב ושוב, גם לאחר שרמזה לו שרגליו נתחבו אל תוך המרחב האישי שלה. "זה היה מתסכל, במיוחד שזה קרה בכל 15 דקות במהלך הטיסה. למעשה, התחלתי לחבוט קלות ברגליו עם הרגליים שלי", כתבה" "(חבטתי) בקטע של רמיזה עדינה שמשמעה 'אופס, אני לא בטוחה מה יש מתחת לרגליים שלי'".

הפוסט שכתבה הנוסעת גרר עמו יותר מ-2,000 תגובות, כאשר רבים מהן נכתבו על ידי אנשים שהציגו את עצמם כגבוהים. אלו הגנו על המעשה של אותו נוסע. "אני אדם גבוה ויש סיכוי שעשיתי משהו כזה עם הרגליים שלי", כתב אדם אחד. "זכרו, אל תשנאו את השחקן - תשנאו את המשחק. הגובה שלי הוא בערך מטר ושמונים, וצריך להתאמץ בכדי לא לחדור למרחבים של נוסעים אחרים, בגלל סידורי הישיבה הצפופים של חברות התעופה", הוסיף מגיב אחר. ומגיב שלישי הצהיר: "המטוסים הופכים להיות יותר ויותר גרועים עבורי".

"אני אפילו לא בחור גבוה באופן יוצא דופן, אבל המרחק מקצה הברך שלי לגב שלי אינו קצר מספיק כדי להתאים בין גב המושב שלי למשענת המושב שמולי", כתב מגיב נוסף לפוסט של אותה נוסעת. "פשוט אין מספיק מקום. הברכיים שלי מתחילות להתכווץ ואני מרגיש כאילו מישהו דוקר לי את הברכיים עם סכין. אני חייב למתוח אותן. אני בטוח שאני מאוד מעצבן במטוסים".

עוד בוואלה!

למה אסור לכם יותר לעולם לחלוץ נעליים במטוס

לכתבה המלאה
נוסעת בטיסת אמירייטס מניחה רגליים על המושב. טוויטר, צילום מסך
נוסעת בטיסת אמירייטס מניחה רגליים על המושב/צילום מסך, טוויטר

הצד השני של המטבע: לדרוך ולבעוט

המעשה השנוי במחלוקת של הנוסע המשיך לגרור ויכוח בין הגולשים, כאשר מן הצד האחר - רבים צידדו בנוסעת שצילמה את הרגליים. "הייתי מוצא תירוץ לקום מהמושב ולהביט מסביב מדי פעם, שוב ושוב, תוך כדי שאני מוודא שאני דורך על הרגליים שלו ויוצר עמו קשר עין", כתב אחד המשתמשים ב-Reddit. "לבעוט או לדרוך עליהם עד שהם זזים? אל תהיו שטיח, ועמדו על שלכם מדי פעם", הציע מגיב אחר. אחרים פשוט הציעו שבמקרים כאלו הם היו פונים לאותו נוסע ומבקשים ממנו למתוח את רגליו לכיוון אחר.

כל הדיון הזה מגיע לאחר "סערה" נוספת שהתעוררה לאחרונה, לאחר שנוסעת אחרת סבלה מאירוע דומה, הפעם כשהאדם שמאחוריה מתח את רגליו היחפות מתחת למושב שלה. התמונה, שצולמה מלמעלה, מציגה את כפות רגליו של הזר בין רגליה של האישה. בחודש מאי, נוסע אחר צילם ופרסם נוסעים שהניחו את כפות רגליהם היחפות על משענות היד של נוסעים אחרים. "הסיוט הכי גרוע שלך", כתב אדם אחד כתובה לתצלום, ורבים הסכימו איתו.

ג'ייד ת'ירלוול, כוכבת "ליטל מיקס", מתעדת אירועי רגליים בטיסתה

@jadethirlwall

Breath taking views at 38,000 ✨feet✨

♬ Only Time - Enya

גם הכוכבת הציצה - ונפגעה

גם כוכבת להקת "ליטל מיקס", ג'ייד ת'ירלוול, חוותה חוויה דומה בתחילת החודש בעת טיסה. היא הייתה כה המומה ממה שנגלה לעיניה, עד שהחליטה לתעד את המראות והעלתה את הסרטון לחשבון הטיק-טוק שלה, ושיתפה אותו עם 1.9 מיליון העוקבים שלה. לסרטון שלה היא העניקה את הכותרת "נופים עוצרי נשימה בגובה של 38,000 רגל". בסרטון היא צילמה את עצמה בעודה המומה, ואז הסיטה את הטלפון קדימה והראתה אישה שישבה כמה שורות מלפנים, בעודה מותחת את רגלה גבוה למעלה, עד שנגעה בתאי האחסון העליונים.

בהקשר זה, חשוב לזכור כי מומחים מזהירים שלא להיות יחפים במטוס, כדי שלא להיחשף לזוהמה ולחיידקים מזיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully