וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 100 המקומות הכי אהובים על תיירים בגרמניה. ועליכם?

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 11:59

25 אלף גולשים מ-20 מדינות ברחבי העולם דירגו את האטרקציות הכי טובות בגרמניה, ויצרו את "רשימת 100 המקומות הכי אהובים בגרמניה". בראשה ניצב "אירופה פארק" הפופולרי שביער השחור. ומה עם ברלין?

ברלין בקיץ טיול אופניים/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

כמדי שנה, גם השנה ערכה לשכת התיירות של גרמניה (GNTB) סקר נרחב בקרב תיירים מהעולם כולו, שנועד לדרג את 100 האטרקציות והאתרים האהובים ביותר במדינה.

הסקר המקוון זכה להצלחה ניכרת, ובו נטלו השנה חלק כ-25 אלף גולשים מ-20 מדינות ברחבי העולם. הסקר נערך החל מספטמבר 2022 ועד יוני 2023.

גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל' מספרת כי הגולשים התבקשו לדרג את האטרקציות והאתרים האהובים עליהם ביותר במדינה. התוצאה: דירוג של 100 נקודות עניין ברחבי גרמניה. לדבריה, "האתרים הפופולריים במיוחד בקרב תיירים היו פארקי שעשועים ופנאי לכל המשפחה, כמו גם הערים התוססות של גרמניה".

התייר הגרמני שהתאהב בנו, החל ללמוד עברית ורוצה לעבור לתל אביב

פארק אירופה בגרמניה. ShutterStock
במקום הראשון השנה. פארק אירופה בגרמניה/ShutterStock
עולם המיניאטורות בהמבורג Miniatur Wunderlands. זיו ריינשטיין
האטרקציה שדורגה במקום השני השנה. עולם המיניאטורות בהמבורג/זיו ריינשטיין

גם ברלין זוכה לכבוד

פארק השעשועים הפופולרי אירופה פארק (Europa-Park) שרוסט ביער השחור, קטף השנה את המקום הראשון, שגרף את מירב הקולות. במקום השני ניצבת מי שהיתה במקום הראשון בשנה שעברה: "ארץ הפלאות המיניאטורית" בהמבורג (Miniatur Wunderland Hamburg). במקום השלישי: פארק השעשועים פנטזיה-לנד בברוהל (Phantasialand Brühl).

המקומות הבאים בדירוג ה-100 כוללים, בסדר יורד, את האתרים הבאים: העיירה "רוטנבורג אוב דר טאובר" (Rothenburg ob der Tauber) שנמצאת על "הדרך הרומנטית", מתחם הספורט המוטורי נירבורגרינג (Nürburgring) שבסמוך לעיר נירנברג, טירת נוישוונשטיין (Neuschwanstein), עיר הבירה ברלין, הפארק הלאומי היער השחור, העיר המבורג ופארק המים והמרחצאות תרם ארדינג (Therme Erding) באזור מינכן.

טירת נוישוונשטיין, גרמניה. ShutterStock
ההשראה לדיסנילנד. טירת נוישוונשטיין במינכן/ShutterStock
איסט סייד גלרי חומת ברלין. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
בירת גרמניה כמובן בין היעדים הכי אהובים. איסט סייד גלרי חומת ברלין/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

פטרה הדורפר, מנכ"לית מועצת המנהלים של לשכת התיירות של גרמניה, אומרת כי "מזה כעשור, דירוג 100 האתרים המובילים מספק ליעדי התיירות והאטרקציות של גרמניה תמונת מצב באשר לפופולריות
הבינלאומית שלהם. במקביל, השותפים שלנו מקבלים אישור על מאמצי השיווק הבינלאומיים המוצלחים שלהם. ההשתתפות הפעילה בסקר מספקת לא רק תמונת מצב של המודעות אליהם והפופולריות העולמית שלהם, אלא גם מראה על המשיכה של גרמניה כמותג בשוק הבינלאומי".

הדירוג החל בשנת 2012, בעת שהמבקרים באתר התיירות הגרמני התבקשו לציין את שמות היעדים התיירותיים המובילים ביותר לדעתם. ניתן לצפות בדירוג כולו בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully