וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבה לתת לילד את המושב שלה במחלקה הראשונה - וזכתה לשבחים

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 10:31

אמא ביקשה מנוסעת במחלקה הראשונה לתת לבנה בן ה-13 את המושב כדי שיישב קרוב למשפחתו. הנוסעת סירבה, העלתה סרטון שתיאר את המקרה - וזכתה למחמאות מהגולשים. היו גם מי שטענו כי האישה ניסתה לבצע עליה מניפולציה מתוחכמת

המשפיענית ד"ר סברה/טיקטוק

מפליא, אבל הנוסעת הזו זכתה לשבחים רבים ברחבי הרשת, על תגובתה לאמא שביקשה "לכבוש" ממנה את מושב החלומות שלה במטוס, המצוי במחלקה הראשונה היוקרתית. אותה אם רצתה פשוט שאחד מילדיה המתבגרים יישב קרוב יותר אליה.

הניו יורק פוסט מדווח כי הנוסעת, שמכנה את עצמה סברה, היא רוקחת ומשפיענית רשת מסיאטל שבארצות הברית. סברה, בעלת חשבון הטיקטוק lifewithdrsabra@, העלתה לרשת סרטון קצרצר מטיסתה האחרונה בחברת התעופה אייר פראנס, מארצות הברית לפריז. בסרטון, שאורכו שש שניות בלבד, מופיע הכיתוב: הדיילת שאלה אותי אם אני רוצה לוותר על המושב שלי כדי שילד יישב עם המשפחה שלו". ברקע מופיע סברה עצמה, בעודה מתרווחת בנוחות במושב המפנק שלה שבמחלקה הראשונה. לסרטון צורף שיר שבו נשמעות המילים Girl, f - - k them kids and f - - k you too (בתרגום חופשי: ילדונת, שילכו לה---יין הילדים ושכולם י---נו").

בהמשך כתבה סברה "זה לא בשבילי" והוסיפה אימוג'י צוחק. היא שאלה את העוקבים שלה: "האם הייתם מוותרים על המושב שלכם?" נכון לעכשיו, הקליפ כבר נצפה יותר מ-10.5 מיליון פעמים כאשר מגיבים רבים - ביבניהם גם הורים רבים - הסכימו איתה וטענו כי היא בהחלט צודקת בכך שלא ויתרה על המושב שלה. רבים החמיאו לה ושיבחו אותה על כך שעמדה על שלה.

טיקטוקרית lifewithdrsabra. טיקטוק, צילום מסך
"האם הייתם מוותרים על המושב שלכם? סברה מתוך הסרטון שהעלתה לרשת/צילום מסך, טיקטוק

משפחת הקומבינה?

"התשובה היא 'לא', כי בתור אמא, זוהי האחריות של ההורים לתכנן מראש", ציינה אחת המגיבות לסרטון. "נסעתי לאירופה לחודש וחצי עם הפעוט שלי, ואף אחד לא היה צריך לזוז ממקומו". כמה מגיבים אף טענו כי אנשים עושים זאת בכוונה כדי לקבל שדרוג בחינם. "רק תדעו שהם הזמינו שני מושבים במחלקת עסקים ואחד במחלקת תיירות, מתוך מחשבה שהם ייגרמו למישהו לוותר על המושב שלו", הגיב משתמש אחר. "אני תוהה אם יש משפחות שבאמת קונות בכוונה את הכרטיסים הזולים ביותר, כדי לבקש ממישהו את המושב שלהם. בקטע של 'יש לי ילדים, בבקשה תזוז'", אמר אחר.

סברה עצמה סיפרה מאוחר יותר כי היא עצמה קיבלה שדרוג לטיסה הזו, והיא אכן שקלה להחליף את המושב עם האמא, אבל הבינה שהמושב שהוצע לה לא היו טוב כמו שלה. "זה עדיין היה במחלקה בראשונה אבל הקצה האחורי שלה. עניתי בנימוס שאני מעדיפה לשמור על המושב שבחרתי והאמא לא התעקשה על כך. הם המשיכו לנסות ומצאו פתרון אחר די מהר".

עוד בוואלה!

4 מתוך 10 הורים היו משאירים את הילדים במחלקת תיירים לטובת שדרוג בטיסה

לכתבה המלאה

האם הייתם מוותרים על המושב שלכם כדי לאחד את הילד עם משפחתו?

כן
לא
18892 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully