וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מתחילים להבין למה אסור לארוז קונדומים במזוודה

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 9:24

טסים לחופשה? שימו כובע אבל ותרו על הכובעון (לפחות במזוודה). הסיבה: הקור העז השורר בגבהים עלול לפגום קשות בקונדומים. אבל יש לכך פתרון פשוט. וגם: לאיזה יעד האהוב על ישראלים אסור להכניס צעצועי מין?

תופעה: גברים מסירים קונדום במהלך יחסי מין/NHS

כאשר אתם אורזים לקראת טיסה לחו"ל, אתם מוודאים שוב ושוב שיש לכם את כל מה שאתם צריכים - מתחתונים ועד קרם הגנה. אבל אם אתם מצפים גם לחגוג בחו"ל - בין עם בן או בת הזוג ובין אם אתם פנויים ומחפשים סטוצים - הרי שאתם חייבים לוודא שאתם אורזים גם קונדומים. אבל כאן נשאלת השאלה: האם אפשר לקחת לטיסה קונדומים? ואם השאלה הזו נראית לכם תמוהה, מסתבר שלא מעט אנשים ברחבי העולם שואלים אותה בגוגל.

התשובה היא "כן, אבל". והנה ההסבר: אם אתם לוקחים איתכם קונדומים לחו"ל, חשוב לארוז אותם בתיקי היד שלכם ובהחלט לא במזוודות ששולחים לבטן המטוס. זאת בשונה מטיול שנערך ברכבות, מעבורות, ספינות ושאר כלי תחבורה. הסיבה לכך אולי תפתיע אתכם: מאחר שהמזוודות שנשלחות בבטן המטוס מקבלות מכת קור קיצונית בגבהים (שאינה מורגשת כמובן בתא הנוסעים), הרי שטמפרטורה קיצונית זו משפיעה גם על החומר שממנו עשויים הקונדומים. התוצאה: הם הופכים להיות חלשים יותר ומועדים לפורענות בדמות קרע שייגרם בזמן השימוש. כדי להגן על הקונדומים מפני התנאים הללו, קחו אותם איתכם בתיק היד, מה שמבטיח שהם יישארו במצב המיטבי שלהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תארזו אותם במזוודה שנשלחת לבטן המטוס. קונדומים/ShutterStock

טסים לדובאי? תתאפקו עם השעשועים

בהקשר זה, הדיילי סטאר מדווח כי כדאי לדעת כי אחסון של קונדומים בארנק או בכיסים עשוי אף הוא להחליש אותם, בשל הלחץ והחיכוך הממושכים המופעלים עליהם. ועוד לא דיברנו על שאר הפריטים שנמצאים בכיסים שיכולים לפגוע באריזות הקונדומים, כגון מפתחות חדים.

ואם אתם בעניין של שעשועי מין בחופשות בחו"ל, חשוב לדעת שישנן מדינות בעולם שאוסרות על הכנסת צעצועי מין לשטחן. הנה כמה דוגמאות:

תאילנד: החזק של צעצועי מין היא בלתי חוקית בהחלט. אם נתפסתם עם צעצוע מסוג זה, אתם עלולים לקבל עונש מאסר של עד שלוש שנים, יחד עם קנס של אלפי דולרים.

איחוד האמירויות: גם במדינות איחוד האמירויות לא רואים בעין יפה הכנסת צעצועי מין לשטחן. מי שעושים זאת, צפויים לעמוד לדין.

ערב הסעודית: בזמן האחרון מדברים על אפשרות עתידית של נרמול יחסים בין ישראל לערב הסעודית, ועד שהוא יגיע, קחו בחשבון שגם לסעודים יש אפס סובלנות לצעצועי מין, לפורנוגרפיה ואפילו לא לביקיני או הלבשה תחתונה סקסית. מי שייתפסו, עלולים להיות מגורשים מהמדינה ואפילו לעמוד בפני עונש מאסר.

הודו: בעוד שצעצועי מין אינם בלתי חוקיים בהודו, הרי שאסור להציג אותם באופן פומבי. ו"פומבי" משמעו גם מצב שבו איש ביטחון בשדה התעופה בודק לכם את המזוודה.

האיים המלדיביים: לפקידי המכס במלדיביים אין שום סובלנות לצעצועי מין. נתפסתם? תוזמנו לעלות אחר כבוד למטוס הבא שחוזר ארצה.

וייטנאם: אם אנשי המכס בשדה התעופה יקלטו את המטען האינטימי שלכם, קחו בחשבון שהוא יוחרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully