וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו שתגלו כמה מטונפות האמבטיות בבתי מלון ולמה הפתרון הוא קונדום

21.2.2023 / 23:56

אם יש לכם טיפה מודעות, אתם בטח כמונו מפחדים ממצב התחזוקה של המקלחות והאמבטיות בבתי המלון - שלטענת חוקרים רבים מלאים בחיידקים. מסתבר שיש אנשים שהחלו לנקות אותם בעצמם, חלקם מצאו פיתרונות אחרים

ככה תגלו כמה לכלוך יש באמבטיה במלון/@.scrubadubdub

בתי מלון ספגו בעבר ביקורת רבה על רמת הניקיון הנמוכה שלהם, אבל אי פעם חשבתם עד כמה המקלחות והאמבטיות בבתי המלון באמת מלוכלכים? ברשתות החברתיות חשבו ועוד איך. גולשים בטיקטוק נמצאים בטירוף בתקופה האחרונה לאחר שגילו כמה מגעילות המקלחות בבית המלון ואת הסטטיסטיקה המזעזעת.

מחקר שפורסם לאחרונה הראה ש-81 אחוזים מהמשטחים בבתי המלון מלאים בלכלוך מזוהם עליהם. נופשים רבים מסרבים להתקלח בבתי מלון, כשאחדים מהם צילמו את עצמם מנקים את השירותים והאמבטיה לפני השימוש. משתמשת טיקטוק אחת שברה את הרשת כשהעלתה סירטון של עצמה מקרצפת את השירותים לפני שעוד העזה "להתקרב אליהם".

כמה מלוכלך שם? תראו

אז יש מי שבוחר לנקות בעצמו

@.scrubadubdub

idk about anyone else but i like my stuff clean clean ?

♬ original sound - scrubadubdub??

עוד על הלכלוך במלונות
אל תלכו יחפים בחדר, אל תשתו מכוסות ועוד דברים שאסור לעשות במלון

עובדת המלון חושפת: הדברים המגעילים ביותר בחדר שלכם

אחרים החליטו לנסות פיתרון אחר, והם משתמשים במה שקרוי "קונדום לאמבטיה" - כיסוי חד פעמי לאמבטיה שמונע מכם לגעת בגופכם במשטח עצמו. משתמשת נוספת בטיקטוק צילמה את עצמה בפעם הראשונה משתשמת בכיסוי ונתנה לו ציון: "זה מציל את החיים גם בבתי המלון וגם בבתים שכורים כמו אייר בי אנד בי".

ויש מי שבוחר לשים קונדום לאמבטיה

קיימים לא מעט מחקרים שטוענים כי מצב הניקיון בבתי המלון לא באמת כל כך גרוע, גם אם הם נראים נורא. אלא שהמיקרוביולוג פיליפ טיירנו אמר כי גם אם המקלחת נראית נקייה, עדיין יש שכבת חיידקים עליה, הוא תיאר אותה כזאת ש"לא ניתנת לניקוי מאחר והיא נצמדת למקלחות ומשטחים אחרים".

אריקה הארטמן, פרופסורית עמיתה באוניברסיטת נורת'ווסטרן הוסיפה: "כשאתה מגיע לראשונה לחדר במלון, יש מיקרובים של האורח הקודם שמנצאים שם - בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully