וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולדורף אסטוריה ירושלים נבחר לאחד מחמשת המלונות הטובים במזה"ת

מגזין Travel + Leisure היוקרתי שילב את מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ברשימת חמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023. המלון נמנה ברשימה ביחד עם בורג' אל ערב בדובאי ומלונות פור סיזנס במרוקו ובקהיר

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים/צלם וידאו: צילום מור שאולי קרדיט סטילס: עמית גרון עורכת: עריכה מאיה בן ניסן

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נכנס לרשימת חמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023 של מגזין התיירות האמריקני היוקרתי Travel + Leisure.

בכל שנה עורך Travel + Leisure תחרות לבחירת בתי המלון הטובים בעולם. המגזין מבקש מהקוראים להתייחס לחוויות נסיעות ברחבי העולם כדי לחלוק את דעתם על המלונות המובילים, אתרי הנופש, הערים, האיים, ספינות השיט, אתרי הספא, חברות התעופה ועוד. כ-165,000 קוראי המגזין השלימו את הסקר השנתי של 2023. יותר מ-685,000 הצבעות נרשמו ודירגו כ-8,500 נכסים ייחודיים (מלונות, ערים, חברות שיט ועוד).

וולדורף אסטוריה ירושלים המלון הישראלי היחיד ברשימה, יחד עם בורג' אל ערב בדובאי, לה ממוניה במרקש מרוקו, מלונות פור סיזנס במרוקו ובקהיר. לרשימה המלאה.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. עמי,
המלון הישראלי היחיד ברשימת המזה"ת של Travel + Leisure. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים/עמי
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. עמי,
המלון הירושלמי נמנה ברשימה של Travel + Leisure גם בשנים 2017, 2018 ו-2020/עמי

זו הזכייה הרביעית של המלון

המדרגים העניקו לוולדורף אסטוריה את הציון 92.80 מתוך 100. זוהי הזכייה הרביעית של מלון וולדורף אסטוריה במגזין היוקרתי Travel + Leisure כאחד המלונות הטובים בצפון אפריקה והמזרח התיכון, לאחר שזכה גם ב-2017, 2018 ו-2020.

המגזין, שקיים מ-1998 וחוגג השנה את שנתו ה-25, נחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחום התיירות העולמית ובארצות דוברות אנגלית בפרט.

כזכור, כפי שפירסמנו כאן אתמול, אתר תיירות ישראלי נכנס לרשימה המכובדת של טריפאדווייזר, כשמגדלה נבחר לאחד מעשרת אתרי התיירות הטובים במזרח התיכון ואפריקה, כשהוא חולף אפילו על הפירמידות במצרים.

עוד בוואלה!

מגדלה נבחר לאחד מעשרת אתרי התיירות הטובים במזה"ת

לכתבה המלאה
סוויטה במלון וולדורף אסטוריה. עמי,
במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות/עמי
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. עמי,
יש גם ספא של "גרלן". הבריכה במלון/עמי

"כבוד גדול למלון ולעובדיו על הבחירה"

אבנר און, מנכ"ל וולדרף אסטוריה ירושלים, אמר לרגל הדירוג: "כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולעובדיו על הבחירה. המלון עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לספק את השירות והאיכות ברמה הגבוהה ביותר שיש גם בישראל. אני בטוח שהזכייה שלנו תמשיך לעשות הדים בעולם ותביא עוד תיירים לישראל שאוהבים להתארח ברשתות בינלאומיות ולקבל איכות ושירות מהמעולים הקיימים בעולם".

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם - מלון פאלאס בירושלים - ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ-150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, מסעדות גורמה, חדר כושר וספא יוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully