וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת נחת: מלון ישראלי נבחר בין 10 המלונות הטובים בעולם

21.10.2015 / 0:05

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבחר על-ידי מגזין התיירות הנודע Condé Nast Traveller, במקום השביעי והמכובד מבין מאה המלונות הטובים בעולם ב-2015. המלון גם זכה כטוב ביותר בקטגוריית המזה"ת. וגם: ירושלים במקום ה-11 מבין 30 הערים הטובות בעולם השנה

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים/צלם וידאו: צילום מור שאולי קרדיט סטילס: עמית גרון עורכת: עריכה מאיה בן ניסן

קבלו מעט נחת ירושלמית: מלון וולדורף אסטוריה בבירת ישראל נבחר על-ידי מגזין התיירות הנודע Condé Nast Traveller בין עשרת המלונות הטובים בעולם ב-2015.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
5 הונאות מלון שכל ישראלי חייב להכיר
טירוף! זהו המלון הגדול בעולם שנבנה במזרח התיכון
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון


המלון הישראלי, שנפתח רק לפני כשנה וחצי, דורג במקום השביעי והמכובד עם ציון של 97.500. בכל שנה עורך מגזין התיירות את תחרות בחירת המלונות הטובים בעולם, כשהשנה השתתפו בדירוג 128 אלף גולשים שסיפקו עשרות אלפי ביקורות, שעזרו ליצור את רשימת מאה המלונות הטובים בעולם, כמו גם את רשימת המלונות הטובים בכל אזור ואזור על-פני הגלובוס.

ואם לא די בכך, וולדורף אסטוריה נבחר גם כמלון הטוב ביותר בקטגוריית המזרח התיכון ואפריקה, כשהוא משאיר אחריו לא מעט מלונות פאר מכובדים אחרים. המלון הישראלי זכה לניקוד הגבוה ביותר מבין כל המלונות בקטגוריה זו, כשאת המקום השני תפס מלון "ג'ומירה מינה א-סאלאם" (Jumeirah Mina A'Salam) בדובאי שבאיחוד האמירויות הערביות, שקיבל ציון של 94.345, ואחריו מלון נוסף באיחוד האמירויות, הפעם באבו-דאבי - "שנגרילה קאריית אל ברי" (Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri) עם ציון של 91.667. איחוד האמירויות הערביות הכניסה בסך הכל שישה מלונות זוכים לעשרת המקומות הראשונים בקטגוריה זו, ישראל שלושה ועומאן מלון אחד.

שני המלונות הישראליים הנוספים שדורגו בעשירייה הראשונה בקטגוריה שלנו, הם מלון ממילא ומלון המלך דוד, גם הם ממוקמים בירושלים. מלון ממילא דורג במקום השישי עם ציון של 88.696, ואילו מלון המלד דוד דורג במקום השמיני עם ציון של 87.778. במקום ה-12 דורג מלון ענבל בירושלים עם ציון של 85.944, אחריו מלון דן בתל אביב עם ציון של 84.757, אחריו מלון הילטון תל אביב עם ציון של 83.946 ואת 15 המלונות הטובים במזרח התיכון ואפריקה סוגר מלון מצודת דוד הירושלמי עם ציון של 82.667.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. מור שאולי
נפתח לפני שנה וחצי וכבר נמנה עם הטופ של מלונות העולם. וולדורף אסטוריה בירושלים/מור שאולי

ירושלים במקום ה-11 מבין הערים הטובות בעולם

וולדורף אסטוריה הירושלמי נפתח באפריל 2014 לאחר השקעה של 150 מיליון דולרים, ונמנה עם אחד מ-25 מלונות היוקרה של הרשת ואתרי נופש בעולם. המלון נבנה על בסיס מלון פאלאס העתיק מ-1929 ושופץ בשש השנים האחרונות.

בשנה שעברה נבחרו בקטגוריית המלונות הטובים במזרח התיכון ואפריקה שלושה מלונות ישראליים בעשירייה הראשונה, בהם מלון מצודת דוד, מלון המלך דוד ומלון ממילא.

בקטגוריית "המלון הטוב בעולם" זכה מלון סיגיטה גרומטי (Singita Grumeti) שבשמורת הסרנגטי בטנזניה שבמזרח אפריקה, עם ציון של 99.745.

ובתוך כך, בחר המגזין גם את הערים הטובות בעולם ב-2015. ירושלים, בירת ישראל שעלתה לאחרונה לכותרות מסיבות פחות משמחות, נבחרה במקום ה-11 והמכובד, עם ציון של 84.715. את המקום הראשון קטפה פירנצה שבאיטליה עם ציון של 86.529.

ואלו הערים הטובות בעולם ב-2015:
1. פירנצה, איטליה
2. בודפשט, הונגריה
3. וינה, אוסטריה
4. סידני, אוסטרליה
5. פריז, צרפת
6. רומא, איטליה
7. פראג, צ'כיה
8. ברוז', בלגיה
9. קיוטו, יפן
10. לונדון, אנגליה
11. ירושלים, ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully