וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס ענק מסתורי נמצא נטוש באמצע היער ואף אחד לא יודע איך הוא הגיע לשם

28.6.2023 / 0:02

חוקרים ותיירים נותרו מבולבלים ממטוס הבואינג 737 שהושלך בשטח פתוח בבאלי - כשאנשים מאמינים שהוא שייך לאיש עסקים עשיר שתכנן להפוך אותו למסעדה - והוא לא המטוס הנטוש היחיד שנמצא באי

מטוסי בואינג 737 נמצאו נטושים ביערות בבאלי/@yaron_zilberstain

תעלומה מוזרה אופפת את מטוס הבואינג 737 הענק והנטוש שנמצא באמצע שדה בבאלי, אינדונזיה - ואף אחד לא יודע מאיפה הוא הגיע לשם ואיך. הוא ממוקם במחצבת אבן גיר ליד הכביש המהיר Raya Nusa Dua Selatan, במרחק נסיעה קצר בלבד מחוף פנדאווה הפופולרי.

הרבה תיאוריות צצו בניסיון להסביר איך המטוס הגיע לשם - כפי שקורה לעתים קרובות עם תעלומות מוזרות ובלתי מוסברות. הפופולרית ביותר היא סיפור שמסתובב בקרב המקומיים לפיו הבואינג הובא לשם על ידי איש עסקים עשיר שרצה להפוך אותו למסעדה אבל נגמר לו המימון לפני שהספיק לסיים, ולכן הוא פשוט השאיר את המטוס חונה בשדה - אבל הגרסה הזו מעולם לא אושרה על ידי הרשויות.

למרות שהמטוס מעורר את העניין של חוקרים ותיירים רבים שרוצים לחוות משהו קצת שונה במסעותיהם, למרבה הצער הוא מגודר וזמין לצפייה רק מנקודת תצפית מעליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באופן מוזר - יש עוד מטוס בואינג 737 שתקוע בבאלי - והוא ממוקם ליד סניף של דאנקין דונאטס מאז 2007, כשגם שם השמועות הן שהוא היה אמור להפוך למסעדה. המטוס הנטוש השני שימש כמקום אירועים בשנת 2018, וכעת הוא נשאר כאטרקציה תיירותית.

מטוס בואינג 737 נטוש בבאלי. YouTube/Misus Yaya, צילום מסך
מטוס בואינג 737 נטוש בבאלי/צילום מסך, YouTube/Misus Yaya

למי שמעוניין לבקר בבואינג הראשון, טוני דאנל מאטלס אובסקורה ניסה לכוון ואמר שזה "די קל להגיע אליו כל עוד אתה יכול'לזהות אותו מהכביש". הוא הסביר: "המראה של המטוס חסום מהכביש המהיר, אז אתה צריך לפקוח עיניים, אחרת אתה יכול בקלות לפספס אותו. כשאתה נתקל בקיר של מכולות ימיות בצד הדרך - הגעת. אתה יכול לראות את המטוס על ידי טיפוס על המכולות המקיפות אותו. לחלופין, לתצפית טובה יותר רדו מעט יותר במורד הכביש שם תמצאו שביל שמוביל למעלה אל מעל המטוס. תצטרכו לשלם תשלום קטן כדי להיכנס, מכיוון שהמטוס נמצא בשטח פרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully