וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 יעדים עם חופים מטריפים לחופשת בטן-גב ארוכה בעולם

במחקר ענק של בוקינג שנערך השנה, ציינו 53% מהישראלים שחופים מדהימים הם שיקול חשוב בבחירת היעד לנסיעה. אז מצאנו לכם כמה יעדים לא מוכרים עם חופי ים מהממים, ועל הדרך גם דירת אירוח מפנקת לחופשת הקיץ שלכם

אתר רשמי

מאסתם בחופשה הרגילה באיי יוון או אילת? מחפשים מקום מפלט שבו תוכלו ליהנות מחוף רגוע ויפהפה, לצד מקומות אירוח יוקרתיים? אתם לא לבד. השנה, הרבה אנשים מחפשים דרכים לגוון ולהאריך את החופשה שלהם. כמה הרבה? יותר מחצי מהתיירות והתיירים הישראלים אמרו שהם רוצים להפיק את המקסימום מהתקציב שלהם, ולצאת לחופשה מגוונת, מרעננת ומחדשת ב-2023, כך לפי מחקר "תחזיות תיירות לשנת 2023" של חברת הזמנת המלונות בוקינג, שנערך לאחרונה.

לפי מחקר מקוון שנערך בינואר ובפברואר השנה, וכלל מדגם של 42,513 (מתוכם אלף ישראלים), ציינו 53% מהישראלים שחופים מדהימים הם שיקול חשוב בבחירת היעד לנסיעה - מה שאומר שהרבה מאיתנו חושבים שחוף הים הוא -בחופשת בטן-גב. אז מצאנו לכם כמה יעדים שממש לא מוכרים עם חופי ים מהממים ועל הדרך גם דירת אירוח מפנקת לחופשה ארוכה.

גולד קוסט, אוסטרליה

גולד קוסט (חוף הזהב) היא עיר חוף בדרום-מזרח מדינת קווינסלנד שבמזרח אוסטרליה. זהו אחד מ-10 היעדים שקיבלו הכי הרבה המלצות מתיירות ותיירים ב-Booking.com על חופים, גלישה וחופים המתאימים לילדים. יעד זה הוכתר בשנת 2023 בתור אחד מהיעדים שבהם תקבלו את חווית האירוח הטובה בעולם, מה שאומר שהמבקרים והמבקרות בה יוכלו ליהנות מהכנסת פנים אוסטרלית חמה במיוחד.

באזור יש בממוצע יותר מ-300 ימי שמש בשנה, מזג האוויר חם ונעים בכל עונה ויש בו המון פעילויות - למשל, שיעורי גלישה למתחילים, שופינג, מסעדות ובתי אוכל מצוינים. בטח לא תופתעו לגלות שחוף הזהב באוסטרליה מושך תיירים כבר עשרות שנים, בזכות רצועת חוף חולית מפורסמת באורך של כ-70 ק"מ, כך שמדובר בגן עדן לחובבי גלישה ולסוגי ספורט ימי אחרים.

במקום האירוח Nirvana By The Sea יש מגוון דירות שיתאימו לקבוצות בגדלים שונים. הוא ממוקם ממש בחוף קולאנגאטה (Coolangatta), במרחק נסיעה קצרה מנמל התעופה של גולד קוסט. בכל דירה יש מרפסת או טרסה גדולה, עם נופים מדהימים של החוף והאוקיינוס, ואם אתם ממש רוצים להתפנק - יש אפילו כמה יחידות אירוח יוקרתיות עם בריכה פרטית. בכל הדירות יש מטבח וסלון מרווח שבו אפשר להירגע עם כוס קפה. מקום האירוח נמצא ברמה 2 של תוכנית 'תיירות בסימן קיימות', כך שלמשל השירותים וראשי המקלחת חסכוניים במים, והאוכל שמוגש הוא ברובו מתוצרת מקומית. במקום משקיעים גם בפרויקטים מקומיים בתחום הקיימות והקהילה, ומקשרים בין האורחים והאורחות לסיורים שנערכים על-ידי עסקים ומדריכים מהאזור.

גולד קוסט, אוסטרליה. ShutterStock
יותר מ-300 ימי שמש בשנה. גולד קוסט, אוסטרליה/ShutterStock
דירת נופש בגולד קוסט, אוסטרליה. Booking.com,
דירת נופש ב-Nirvana By The Sea, גולד קוסט, אוסטרליה/Booking.com

קורלחו, פוארטוונטורה, ספרד

פוארטוונטורה (Fuerteventura) הוא אחד מהאיים הקנריים של ספרד, שנמצא רק 97 ק"מ מהחוף של צפון-מערב אפריקה. היעד הפופולרי הזה ידוע גם בכינוי 'ארץ האביב הנצחי', כי מזג האוויר בו תמיד חמים ונעים. קורלחו (Corralejo) היה פעם כפר דייגים קטן, שהפך למוקד תיירותי פופולרי בקצה הצפוני של האי. יש בו חנויות רבות, מסעדות וברים תוססים, והוא קרוב מאוד לדיונות החול המפורסמות והחופים של האי. הרוחות באי עוזרות ליצור אקלים נעים וגם תנאים נוחים לגלישה ולגלישת רוח - מה שכמובן מתבטא בהמלצות החיוביות של התיירים. אם אתם רוצים להשקיע עוד קצת זמן וליהנות מכל מה שיש לאי להציע, מומלץ מאוד לשכור רכב ולהתרשם מהנוף הפראי, מהכפרים ההיסטוריים ומהמקומות הנפלאים שאפשר לצפות מהם בכוכבים. אפשר גם לקחת מעבורת קצרה לאי השכן לנזרוטה (Lanzarote) ולצאת לסיור טעימות יין באחד מהכרמים הוולקניים הייחודיים של האי.

לצד בתים לבנים מבהיקים, במקום האירוח Villas Veaco Bahiazul יש בריכה פרטית, חניה פרטית מקורה וטרסת גג עם פרגולה, מתקני ברביקיו, אזור אוכל וג'קוזי. המקום משלב ביעילות בין פרטיות לבין אזורים משותפים נרחבים שמתאימים לצרכים של קבוצות ומשפחות מסוגים שונים. בין היתר, בחדרים יש חדרי רחצה פרטיים, וגם כניסה נפרדת לאזור הבריכה. המטבח מאובזר באופן מלא עם כל מה שצריך כדי להכין ארוחה מושלמת, ואת המצרכים ניתן לרכוש בשתי חנויות שנמצאות במרחק הליכה קצרה. הווילות נמצאות בשכונה שקטה בקצה העיירה - מיקום מעולה כדי לנוח ולהירגע מתי שרק תרצו, ונסיעה קצרה תביא אתכם לנמל, לחופים ולדיונות של קורלחו.

עוד בוואלה!

תיירים שעושים סקס בדיונות בספרד, הורסים את שמורת הטבע

לכתבה המלאה
קורלחו, פוארטוונטורה, ספרד. ShutterStock
אחד מהאיים הקנריים של ספרד. קורלחו, פוארטוונטורה/ShutterStock
דירת נופש Villas Veaco Bahiazul בקורלחו, פוארטוונטורה, ספרד. Booking.com,
דירת נופש Villas Veaco Bahiazul בקורלחו, פוארטוונטורה/Booking.com

מירטל ביץ', דרום קרוליינה, ארצות הברית

העיר מירטל ביץ' (Myrtle Beach) מוקפת ברצועת חוף של 100 ק"מ, עם חול רך ולבן, וזה מקום נהדר ליהנות בו מחוויית אירוח דרומית. העיר היא גם אחד מהיעדים שהתיירים הכי ממליצים עליהם לחופשה בחוף עם ילדים. חוץ מהטיילת המפורסמת, האזור ידוע במסלולי הגולף הרבים והמצוינים שלו, בחיי לילה תוססים ובמגוון פעילויות שמתאימות למבקרות ומבקרים מכל הגילים. אם אתם רוצים באמת לחוות את כל מה שיש לאזור להציע, העיר ההיסטורית והציורית צ'רלסטון (Charleston) נמצאת במרחק נסיעה של שעתיים לאורך החוף של דרום קרוליינה - אפשרות מצוינת לטיול של יום אחד וחזרה למקום האירוח.

אחד מהמקומות ללון ביעד זה הוא Cozy Condo Magnolia North, הנמצא במרחק של נסיעה קצרה מהטיילת היפה של מירטל ביץ', וגם ממגוון פארקים ומסלולי גולף מקומיים. בסוף היום תוכלו לחזור לדירה מרווחת ונעימה, עם שני חדרי שינה, מטבח גדול ופתוח, פינת אוכל וסלון שבו כולם יכולים לנוח ולהירגע ביחד. במקום יש בריכה משותפת גדולה וגם מרפסת מרשימה, כדי שתוכלו לבחור איפה הכי כיף לכם לבלות בחודשי הקיץ החמים.

מירטל ביץ', דרום קרוליינה, ארצות הברית. ShutterStock
מוקפת ברצועת חוף של 100 ק"מ. מירטל ביץ', דרום קרוליינה/ShutterStock
דירת נופש ב-Cozy Condo Magnolia North במירטל ביץ', דרום קרוליינה. Booking.com,
דירת נופש ב-Cozy Condo Magnolia North, מירטל ביץ', דרום קרוליינה/Booking.com

נאזרה, פורטוגל

העיירה נאזרה (Nazaré) שבפורטוגל מפורסמת בזכות הגלים העצומים שבחוף המקומי - זה יעד שהמטיילים ממליצים עליו מאוד לגלישה, ומפורסם כאחד מהמקומות הכי טובים לגלוש בהם בכל העולם. אמנם שיא עונת הגלישה מתרחש בין חודש אוקטובר למרץ, אבל גם בשאר חודשי השנה יש בה המון דברים לעשות ולראות, כמו ארכיטקטורה היסטורית, אתרי תיירות מעניינים, מסעדות עם מאכלים מעולים וגם שיעורי גלישה למתחילים, בתקופה שבה הגלים רגועים יותר. זו בחירה מצוינת למי שרוצים לאתגר ולשפר את כישורי הגלישה שלהם, אבל גם אפשרות נוחה למי שמעדיפים לגלות מקומות פחות מוכרים ולחוות לעומק את השפה, התרבות והאוכל של פורטוגל. המקום נמצא במרחק נסיעה של 90 דקות בלבד מהעיר ליסבון.

במקום האירוח Ocean View Villa יש נופים פנורמיים לאוקיינוס האטלנטי והרבה מקום לקבוצות ומשפחות גדולות כדי להיפגש, לאכול ביחד, לראות סרט או פשוט לצפות בשקיעה מושלמת. כל זה רק במרחק של כמה דקות מהחוף של נאזרה וממרכז העיירה. עם ארבעה חדרי שינה נפרדים, מקום האירוח הזה מתאים במיוחד למשפחות וקבוצות גדולות.

נזארה פורטוגל. ShutterStock
מפורסמת בזכות הגלים העצומים שבחוף המקומי. נזארה, פורטוגל/ShutterStock
דירת נופש בנאזרה, פורטוגל. Booking.com,
דירת נופש Ocean View Villa בנאזרה, פורטוגל/Booking.com

בוזיוס, ברזיל

העיירה בוזיוס (Búzios) נמצאת במרחק של שלוש שעות נסיעה ממזרח לריו דה ז'ניירו. גם הברזילאים וגם התיירים אוהבים אותה במיוחד בזכות מבחר החופים המדהים באזור - יותר מ-20 אפשרויות, כולל מפרצים מדהימים בצורת פרסה עם מים בצבע טורקיז שכיף לשחות בהם. אפשר ליהנות מהמים הצלולים גם בסיור בספינה בבוזיוס שייקח אתכם לאתרים הבולטים באזור, כולל כפר הדייגים הישן פראיה דוס אוסוס (Praia dos Ossos), אילהה דו קאבוקלו (Ilha do Caboclo) ופראיה דוס בוזיוס (Praia dos Búzios).

בחצי האי הציורי הזה יש מבחר עצום של מקומות מעניינים, כך שמומלץ להגיע ליעד זה לחופשה ארוכה יחסית, כדי לחוות את כל החופים ואת כל האפשרויות. זהו מקום מושלם לאנשים שאוהבים את חוף הים ורוצים ליהנות מהמים של האוקיינוס האטלנטי. רחוב Rua das Pedras האופנתי הוא מרכז העניינים בעיירה, וניתן למצוא בו מגוון גלריות, בוטיקים, מסעדות וברים טרנדיים, שיספקו לכם עניין בכל זמן ובכל יום.

בווילה ששוחזרה בקפידה בלב העיירה ארמאסאו דוש בוזיוס (Armação dos Búzios) נמצא מקום האירוח Pousada Blanca Mar, במרחק של כמה צעדים מהחוף ומרחוב Rua das Pedras המפורסם. במקום יש סוויטות בגדלים שונים שיוכלו להתאים לצרכים של תיירים שונים, וגם מגוון אזורים משותפים מרווחים לשימוש האורחים, כולל טרסות מקורות ולא מקורות, גינה ובריכה. אבל כשכל החופים הנפלאים האלה כל כך קרובים, רוב האורחים כנראה יבלו בהם תוך כדי ניסיון להחליט איזה חוף הם הכי אוהבים - ובשביל זה צריך לבקר בכולם.

בוזיוס, ברזיל. Booking.com,
3 שעות מריו, יש מפרצים מדהימים בצורת פרסה עם מי טורקיז. בוזיוס, ברזיל/Booking.com
דירת נופש Pousada Blanca Mar בבוזיוס, ברזיל. Booking.com,
דירת הנופש Pousada Blanca Mar בבוזיוס, ברזיל/Booking.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully