וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים ההזויים שאנשים מזמינים משירות חדרים במלון

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 7:25

מקונצרט קלאסי בסוויטה שלכם ועד "משרת לגו" - סקר חדש מציג כמה מהדברים הכי מוזרים שאורחים מזמינים בשירות החדרים. וגם: מהי המנה הכי פופולרית שאנשים מזמינים לחדר?

הנוף מחדר מלון בקומה ה-95/@will.luxurytravel

חופשה ראויה לשמה צריכה לכלול הרבה מאוד... ובכן, כלום. הרי בחופשה אמיתית אין עבודה, אין טרדות ואם אתם ממש בקטע של לא לעשות כלום - הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות הוא פשוט לא לצאת מחדר המלון שלכם. כי רוב הדברים שתרצו יכולים להגיע ישירות אליכם. ואכן, לא מעט אורחים מנצלים עד תום את שירות החדרים כדי לקבל בנוחות את מה שהם רוצים וצריכים. כעת נשאלת השאלה, מה בדיוק מטיילים רוצים וצריכים?

במיוחד לישראלים: 5 הטעויות שאתם עושים בחופשת "הכל כלול"
הזמנת רום סרוויס? אורח במלון התעורר לגלות שמנהל בית המלון מוצץ את בהונותיו
דיילת מציגה: טריק המגבת במלון שכל אורח חייב להכיר

שירות חדרים במלון. ShutterStock
לא מעט אורחים מנצלים את שירות החדרים כדי לקבל את מה שהם רוצים וצריכים/ShutterStock

במקום הראשון: המבורגר

את התשובות לשאלה הזו אפשר למצוא בסקר מקיף, ראשון מסוגו, של אתר התיירות Hotels.com. הסקר בחן לעומק את המגמות העיקריות בשירות החדרים. ובמילים פשוטות: מה אנשים מזמינים. חלק מהדוח שפורסם כולל גם את רשימת הדברים הכי מוזרים שמטיילים הזמינו לחדר, אבל הממצא המרכזי שעולה ממנו הוא כי 45 אחוזים מבתי המלון דיווחו כי יותר ויותר אורחים עושים שימוש בשירות החדרים.

על פי הדוח, בכל מה שקשור למזון, הזמנת המבורגרים לחדר ניצבת במקום הראשון, ולא רק בארצות הברית אלא ברחבי העולם. מיד אחריהם, בסדר יורד - פיצה, סנדוויצ'ים, טאקו וצ'יפס. מכאן עולה מגמה מעניינת למדי: הרצון לשמור על פשטות. כלומר, מאחורי דלתיים סגורות, אנשים מעדיפים מנות נינוחות, פשוטות וטעימות. "המבורגר א-ל-מיטה", כפי שצוין בהומור בדוח.

עם זאת, העובדה שאנשים מזמינים מנות פשוטות לא אומרת שהם לא הולכים עם זה עד הסוף: 27 אחוזים מבתי המלון בארצות הברית דיווחו כי האורחים שלהם מוציאים בממוצע יותר מ-100 דולר עבור שירות חדרים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
המבורגר וצ'יפס. ShutterStock
הזמנת המבורגרים לחדר ניצבת במקום הראשון/ShutterStock

אפשר לקבל דג אבו-נפחא?

אתר Travel and Leisure מדווח כי באופן טבעי, לצד הדברים הרגילים, יש גם לא מעט בקשות מוזרות. כך למשל, בדוח ניתן למצוא בקשות בלתי שגרתיות - מ"מי דיאטה" (מה שזה לא יהיה) ועד קערות ענק עם גלידה מומסת. ובין לבין, גם בקבוקי מים רתוחים ואפילו דג נפוחית ("אבו-נפחא") שלם.

כמובן, מזון הוא רק חלק משירות החדרים, והדוח מציג כמה דוגמאות מעניינות. כך למשל, מלון The Milestone בלונדון מציע לאורחי הסוויטה המלכותית שלו קונצרט עם נגני התזמורת הפילהרמונית של העיר. כן, ממש קונצרט בתוך הסוויטה רחבת הידיים. מלון Il Salviatino בפירנצה מציע לאורחים שריצו זאת אמבטיה מלאה בשמפניה או ביינות נתזים מובחרים מסוגים שונים. מלון "טירת אשפורד" (Ashford Castle) באירלנד מציעה שירות מוזר למדי: "משרת לגו", שיביא עד אליכם לחדר מבחר סטים של לגו.
בקיצור, זה הזמן להשתקע בחדר המלון שלכם, להרים טלפון לקבלה ופשוט ליהנות מכל מה שיש לשירות החדרים להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully