וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לישראלים: 5 הטעויות שאתם עושים בחופשת "הכל כלול"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 5:05

לא תמיד הכל באמת כלול, לא תמיד אתם מנצלים את מה שמציעים לכם ולפעמים אתם גם מנצלים יותר מדי. והאם בכלל ניסיתם פעם לגלות מה יש מחוץ לאתר הנופש? הנה כל הטעויות שאתם עושים באתרי "הכל כלול"

בווידאו: קר, לוהט והכל כלול: חופשת החורף המושלמת שהיא הרבה יותר מסקי/מערכת וואלה!

חופשות באתרי "הכל כלול" הם לא המצאה חדשה, אבל נראה כי אנו הישראלים שכללנו אותה בגדול. אתרי "הכל כלול" הם שיא הפינוק - במחיר קבוע. בקיצור, עסקה לא זולה אבל בהחלט משתלמת, כזו שתשאיר אתכם רגועים בכל מה שקשור להוצאות שלכם בטיול. אבל מסתבר שגם מי שסבורים שהם מומחים בחופשות כאלו, עלולים לעשות כמה טעויות. אתר התיירות Smarter Travel מציג חמש טעויות נפוצות.

טעות 1: אתם בטוחים שהכל באמת כלול

צמד המילים "הכל כלול" בהחלט נשמע לעתים טוב מכדי להיות אמיתי, אבל אל תתנו לו להטעות אתכם. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להניח - עוד בזמן תכנון החופשה - שלא הכל כלול. לפעמים תגלו שיש צורך לשלם אקסטרה על סיורים מיוחדים באזור, על פעילויות מסוימות בספא, על שדרוג ארוחות או מסעדות, וכמובן על שירות חדרים ואלכוהול. וגם אם אתר התיירות מכסה את כל הדברים שציינו, לעתים תגלו שעליכם לשלם על חיובים נוספים הקשורים בטיסה, בכבודה שלכם, בהעברות אל ומשדה התעופה ועוד. לכן, קיראו היטב מראש את כל התנאים שמצוינים באותיות הקטנות של העסקה. יהיה זה גם רעיון טוב להשוות בין אתרי "הכל כלול" שונים, כי יש כאלו שנותנים יותר מאחרים.

מלון Rixos Downtown Antalya אנטליה. צילום: באדיבות קשרי תעופה,
טוב להשוות בין אתרי "הכל כלול" שונים. מלון באנטליה/צילום: באדיבות קשרי תעופה

טעות 2: בחרתם באתר הלא "נכון"

בואו נדייק: "נכון" הוא עניין סובייקטיבי, כי גן העדן של משפחה אחת יכול להיות הגיהינום של משפחה אחרת. לכן, כדאי לוודא מראש שאתם הולכים על האתר שהכי מתאים לצרכים ולרצונות של כל בני המשפחה. בדקו תגובות והמלצות, שימו לב מי האנשים שמגיעים אל האתר הזה, בדקו האם שמים בו דגש על נושא כזה או אחר (בדיוק כמו פארק נושאי) ובחנו גם את המיקום שלו. יש אתרים יוקרתיים ויש כאלו המציעים אווירה כפרית ומשוחררת יותר. לא כולם מתחברים לאותו סגנון. באשר למיקום - הכל תלוי אם אתם אוהבים לשהות באתרים מרוחקים או כאלו שקרובים למרכזי ערים. בקיצור, עשו שיעורי בית כדי לתאם ציפיות.

מלון קלומביה ריזורט בכפר פיסורי, קפריסין. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
יש אתרים יוקרתיים ויש כאלו המציעים אווירה כפרית ומשוחררת יותר. מלון בקפריסין/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק

טעות 3: לא באמת ניצלתם את ה"הכול"

בדרך כלל, באתרי נופש "הכל כלול" יש שפע של פעילויות ושירותים שבדרך כלל הייתם משלמים עליהם יותר מאשר באתר נופש רגיל. כך למשל, שימוש במגרש גולף, חדר כושר או סיור ייחודי. וזו בדיוק הסיבה שאתרים אלו יקרים יותר. לכן, גם במקרה זה כדאי לחקור מראש מה בדיוק מציע האתר ולא פשוט להגיע ולצפות שכל הטוב הזה יגיע עד אליכם. הרי נופש באתר "הכל כלול" יכול להיות בזבוז אמיתי אם לא ניצלתם את כל (או את רוב) מה שמציעים לכם.

מלון בשארם א שייח'. ShutterStock
יכול להיות בזבוז אמיתי אם לא ניצלתם את מה שמציעים לכם. מלון בשארם א שייח'/ShutterStock

טעות 4: לא הפסקתם לאכול ולשתות

ומצד שני, יש מקומות שבהם ממש לא מומלץ לנצל את כל מה שמציעים לכם. אנחנו מדברים כמובן על אוכל ושתייה. זה לא סוד שאתרים אלו מציעים בופה אינסופי, עם מגוון אדיר של מאכלים ומשקאות. בקיצור, קשה מאוד לעמוד בפיתוי. אך למרות שפינוק בחופשה הוא תמיד רעיון טוב, במקרה הזה כדאי לעצור את הבולמוס, כדי שלא לפגוע בבריאות שלכם. ההצעה שלנו: נסו להתמקד במנות שאתם לא מכירים, ובכך להעצים את החוויה. בנוסף, מאוד לא מומלץ לערבב בין סוגים שונים של אלכוהול, כדי לא לבלות את הבוקר שאחרי עם הנגאובר קשה. התחלתם עם בירה? הישארו איתה. היין ימתין לערב הבא.

בופה במלון. ShutterStock
אתרי הכל כלול מציעים בופה אינסופי. בופה במלון/ShutterStock

טעות 5: אתם לא יוצאים מאתר הנופש

למה באמת לצאת ממקום שבו יש פעילויות, אוכל ושתייה אינסופיים? הרי יש מי שדואג שתמיד יהיה לכם טעים ומעניין. אז נכון, למרות הפיתוי, מומלץ מאוד להקדיש קצת זמן לטיול בסביבה - לדגום שבילי טיול בטבע, לצאת למסעדה מקומית חמודה ולזכות בחוויות מרעננות, מקוריות ובלתי נשכחות. הרי זו הסיבה שאנחנו בכלל מטיילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully