וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת רום סרוויס? אורח במלון התעורר לגלות שמנהל בית המלון מוצץ את בהונותיו

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 7:55

השירות היה מעל ומעבר: מנהל בית מלון בנאשוויל נתפס מוצץ את בהונותיו של גבר שהתארח שם ללילה. האחראי טען שהריח עשן מהחדר ולכן פרץ פנימה - אבל לא ממש ברור למה ניסה לכבות את השריפה ע"י מציצת בהונות. הוא נכלא וישוחרר רק בערבות של 27 אלף דולר

הגבר שמוכר למציצת אצבעות רגליים/TLC - Addicted to Sucking Toes | My Strange Addiction

מנהל משמרת הלילה של מלון בארצות הברית נעצר לאחר שעל פי החשד התגנב לחדרו של אורח ומצץ את בהונותיו בזצן שישן.

לפי ה"ניו יורק פוסט"' דיוויד ניל בן ה-52, מנהל מלון 4th Avenue South Hilton בנאשוויל, נתפס מוצץ את בהונותיו של גבר שהתארח במלון ב-30 במרץ. לפי הדיווחים, הוא הכין מפתח נוסף והתגנב לחדרו של האורח בסביבות 5 לפנות בוקר. האורח המבועת סיפר למשטרת נאשוויל שהוא התעורר משנתו ומצא את פיו של מר ניל סביב בהונותיו - והתעמת איתו במקום. הוא זיהה את ניל כאחד מעובדי המלון, לאחר שנכנס לחדרו יום קודם לכן כדי לתקן את הטלוויזיה.

מנהל המלון דיוויד ניל נתפס מוצץ לאורח את בהונותיו באמצע הלילה. FOX 17, צילום מסך
מנהל המלון דיוויד ניל נתפס מוצץ לאורח את בהונותיו באמצע הלילה/צילום מסך, FOX 17

מר ניל, לעומת זאת, סיפר בהתחלה לשוטרים שהוא נכנס לחדר של האורח רק כי הריח עשן ורצה לוודא שהכל בסדר. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי ניל לא דיווח על ריח העשן לצוות האבטחה של המלון - ואף אחד מאורחי המלון או אנשי הצוות האחרים לא הריח את העשן המדובר. בנוסף לא ברור איך ריח של עשן הוביל אותו למצב בו הבהונות של האורח בתוך פיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השוטרים הוסיפו שהמפתח לחדר שמר ניל שכפל לא נמצא עד כה. הוא נעצר בביתו ביום שישי שעבר והואשם בפריצה בנסיבות מחמירות ותקיפה. לפי המשטרה, מר ניל נאסר וישוחרר רק בערבות של 27,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully