וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הסלון שלך: נוסע תועד ישן עם רגליים יחפות על מגש האוכל

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 17:01

למה שמישהו יעולל לשאר הנוסעים את הדבר הזה? בטיסה שהמריאה לאחרונה מסיאטל שבארה"ב, תועד נוסע ישן על המושבים כשהוא מניח את רגליו החשופות על מגש האוכל שבמושב. כנראה שיש דברים שלעולם לא ישתנו

תהיו חייבים להודות שיש הבדל גדול בין סתם לשכב במטוס על פני שורת מושבים שלמה (גם אם עושים זאת עם הנעליים או הגרביים) לבין לשכב כך - אבל להניח את כפות הרגליים היחפות על מגש האוכל המתקפל.

פירורי עור יבש, מישהו? נוסעת העניקה פדיקור לשכנתה הישנה בטיסה

וזה בדיוק מה שקרה בטיסה שהמריאה לאחרונה מסיאטל שבארצות הברית (המועד המדויק ושמה של חברת התעופה לא נמסרו). הנוסע שצילם את הצילום שמתעד את ה"אירוע" מדווח שהיה מי ששאל את היחפן "האם אתה מהודו?" אם כי היה ברור לכולם שמדובר באמריקנים.

בכל מקרה, במטוסי נוסעים, שבהם יש מעט מדי מקום לרגליים, יותר מדי צפיפות אנושי, ועל מערכות בידור שוות או רשת וויי-פיי אין בדרך כלל על מה לדבר - הרי שבמקרה זה, יש עדיין מי שמתייחסים למטוס כאילו מדובר בסלון הביתי הפרטי שלהם.

נוסע ישן בטיסה עם רגליים יחפות על מגש האוכל. Reddit, צילום מסך
רגליים יחפות במטוס זה לא תמיד דבר נעים לעין. הנוסע המנמנם/צילום מסך, Reddit

תזכורת: אף אחד לא באמת מנקה את המגשים

כפי שכולנו יודעים, במקרים רבים מגשי האוכל במטוסים אינם זוכים לניקוי בין הטיסות. במקרה הטוב, הם מנוקים אחת ליממה או יותר, וזה בהחלט מידע דוחה. גם רגליים יחפות במטוס זה לא תמיד דבר נעים לעין. אבל השילוב בין שני הדברים הללו הוא בעיה אמיתית.

בעבר אירע מקרה בארצות הברית שבו נוסע הניח את רגליו על מגש האוכל ולא הסכים להוריד אותן בשום אופן. במהרה התפתח ויכוח קולני, אך הנוסע התעקש ולא ויתר. לאחר הנחיתה, אחד הנוסעים שהיו מעורב בוויכוח, פשוט עקב אחריו עד לחניון הרכב של שדה התעופה ודקר אותו.

בהקשר זה, אתר התעופה אתר View From The Wing מדווח כי בעבר סופר כל דיילת של חברת התעופה יונייטד איירליינס שהציע לאחד הנוסעים שובר מתנה על סך 1,000 דולר כדי שיואיל בטובו להוריד את רגליו ממגש האוכל. יש סיכוי לא רע שהסיפור הזה לא קרה במציאות, אבל הוא מעיד על היקף התופעה. כך או אחרת, לא מספיק שבטיסה כולנו תקועים יחד בצפיפות רבה בתוך גליל מתכת מעופף, אז גם לפלוש ככה למרחב של אחרים? ממש לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully