וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירורי עור יבש, מישהו? נוסעת העניקה פדיקור לשכנתה הישנה בטיסה

23.12.2018 / 8:54

לא מעט מאיתנו רואים כפות רגליים יחפות בטיסה, דבר מגעיל לכשעצמו, אבל נוסעת אחת לא התאפקה והעניקה פדיקור לשכנתה שישבה לידה בזמן שזו נרדמה, ואף שייפה לה את הציפורניים. צפו בווידאו המזעזע, ולעולם אל תורידו גרביים במטוס!

למרות שהאינטרנט מלא בדוגמאות לדברים מגעילים שאנשים עושים בטיסות, הקטגוריה הזו לא מפסיקה להפתיע והשילוב של חוסר אכפתיות עם חוסר מודעות במקום צפוף, הומה וסגור כמו מטוס מצליח להפתיע (ולהגעיל) כל פעם מחדש. כפות רגליים, משום מה, מככבות בכל כך הרבה מקרים דוחים כאלה - וכך גם בווידאו הזה שפורסם בסאן הבריטי וגרר תגובות נדהמות. פדיקור בטיסה, כבר יצא לכם לראות?

אז נוסעת בריטית צילמה במטוס כף רגל יחפה שהייתה מושטת לכיוונה, ושייכת לנוסעת שנמנמה. עד כאן הכל בסדר, יחסית, רק שהאישה שישבה ליד הנוסעת הישנה העניקה לה לא פחות מפדיקור באמצע הטיסה, ובסרטון היא נראית כאשר היא משייפת לחברתה את ציפורני הרגליים. בכסא המטוס!

הנוסעת שצילמה את השתיים הצליחה להסתיר את התדהמה שלה למראה הביזארי והדוחה, והיא נשמעת מצחקקת ברקע. הסרטון הועלה לעמוד האינסטרגם הפופולארי passengershaming בצירוף הכיתוב: "טיפוח אישי הוא עניין אישי. תשאירו את השיט הזה מחוץ לתחבורה ציבורית!", והוא עד מהרה זכה ללמעלה מ-150 אלף צפיות.

נוסעת עושה פדיקור לשכנה בטיסה. passengershaming, צילום מסך
אם היא כבר ישנה, למה שלא תקבל פדיקור? רגלי הנוסעת משוייפות/צילום מסך, passengershaming

התגובות, כצפוי, היו מלאות סלידה, ונעו בין הבעות גועל למראה חלקיקי העור והציפורניים שהשתיים פיזרו במטוס, ועד פליאה מדוע אף אחד מהנועסים או מהצוות לא מעמיד את השתיים על מקומן. למרבה העצב, זו לא הפעם הראשונה שבעמוד מתפרסמות עדויות לפעילות טיפוח רגליים וציפורניים שאנשים עושים במטוסים לחרדתם של הנוסעים האחרים, ובעמוד כבר פורסמו בעבר תמונות וקטעי וידאו של אנשים קוצצים ציפורניים במושב הטיסה ובסמוך לנוסעים אומללים, משייפים עור מת מהרגליים, מאווררים רגליים מיוזעות וכהנה וכהנה התנהגויות מגעילות.

בחודר שעבר פרסם הסאן קטע וידאו שהפך פופולארי בסין, ובו תיעוד של שתי נשים סיניות שהשתמשו במגש הכסא כדי להניח עליו את כפות הרגליים שלהן בזמן שישנו - האחת יחפה והאחת עם גרביים. בסרטון נראות השתיים מתווכחות עם דיילת, שביקשה מהם להסיר את כפות הרגליים מהמגשים המשמשים לאכילה, אולם הן עשו כן רק לאחר ויכוח ארוך.

עוד באותו נושא

נתפסו באוויר: כך עושים שיימינג לנוסעים הכי מגעילים שיש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully