וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע המופלא: הצמיד מצלמה למזוודה שלו כדי לדעת מה עובר עליה בשדה

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 14:30

רבים מאיתנו מדמיינים מה קורה למזוודה שלנו אחרי שאנחנו נפרדים ממנה בשדה התעופה, אבל נוסע אחד עשה מעשה - והצמיד למזוודה שלו מצלמה זעירה. התוצאה: סרטון ויראלי שגרף מיליוני צפיות

אז מה באמת קורה למזוודה שלנו אחרי שאנחנו נפרדים ממנה בשדה התעופה? מטייל חיבר מצלמה זעירה למזוודה שלו כדי לברר מה עובר עליה לאחר שהוא עושה לה צ'ק-אין בשדה התעופה ושולח אותה לדרכה. התוצאה היתה סרטון מרתק שאותו הוא העלה לחשבון הטיקטוק שלו.

מאז שפורסם בחודש שעבר, צבר הסרטון של המטייל, תומס מילר שמו, יותר מ-19 מיליון צפיות. בסרטון נראה ה"מסע" שעברה המזוודה שלו בתחנות השונות בשדה התעופה.

עוד בנושא:
כל כך אגרסיבי: כך מתייחסים למזוודות שלכם בשדה התעופה. צפו
האזהרה יוצאת הדופן לדיילים ולטייסים: אל תשלחו מזוודות למטוס
צפו: סבלים בשדה התעופה תועדו "מתעללים" במזוודות

"הגיע הזמן לגלות מה שדה התעופה עושה עם המזוודה"

בתחילת הסרטון נראה תומס שכשהוא מצמיד את המצלמה הקטנה למזוודה. בשלב זה מופיע הכיתוב: הגיע הזמן לגלות מה שדה התעופה עושה עם המזוודה שלי". בהמשך הוא נראה מניח את המזוודה על המסוע הארוך ושולח אותה לדרכה. הסרטון מציג פניות חדות ופיתולים שבהם חולפת המזוודה, וזכות זווית הצילום המעניינת, הכל נראה כמו נסיעה על מתקן בלונה פארק.

בהמשך מגיעה המזוודה לאזור שנראה כמו מתחם בידוק בטחוני, ולאחריו גם נראה איש צוות פוסע מול המזוודה. בסיום הקליפ, שגם מלווה במוזיקה, נראית המזוודה של תומס בעודה מונחת על ערימה גדולה של מזוודות נוספות, שככל הנראה מיועדות להישלח לבטן המטוס.

הצמיד מצלמה למזוודה כדי לדעת מה עובר עליה בשדה התעופה. טיקטוק, צילום מסך
הכל נראה כמו נסיעה על מתקן בלונה פארק. המצלמה שהצמיד תומאס למזוודה/צילום מסך, טיקטוק

לא בטוח שזה בכלל מותר

תומס הוסיף בתגובה לסרטון שלו כי השתמש במצלמה מיניאטורית בשם Go 2 של Insta 360 השוקלת 27 גרם בלבד. אתר Peta Pixel מדווח כי למרות שאין איסור על צילומים בשדות תעופה בעולם, הרי ש"לא מומלץ לתעד אנשי אבטחה ומכס". זאת מאחר שתפקידם כולל גם אינטראקציות שאינן פומביות. במדינות מסוימות, גם חל איסור לצלם סוכנים ממשלתיים או מבנים ממשלתיים ללא אישור מפורש לכך.

לפי אתר התיירות The Points Guys, חברות תעופה מסוימות מתירות רק צילומי סטילס או וידאו של מה שמכונה "סיטואציות אישיות". לעומת זאת, צילום של אנשי חברות התעופה, הציוד שבשדה התעופה או תיעוד של ביצוע נהלים שונים, אסור בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully