וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסכום המטורף שחברת תעופה מרוויחה כשהיא לא מגישה ארוחה בטיסה

לופטהנזה, חברת התעופה הלאומית של גרמניה, חשפה בימים אלו כמה כסף היא חוסכת כשהיא אינה מגישה לנוסעיה ארוחות ושתייה בחינם. אבל הרווח הגדול מגיע בכלל ממקום אחר

ארוחה בטיסת אל על/צילום: tomaszszczesniak1, youtube

כמה כסף "חוסכות עלינו" חברות תעופה כשהן לא מגישות לנוסעים מזון ושתייה בטיסה? ובכל לא מעט. לופטהנזה, חברת התעופה הלאומית של גרמניה, חשפה בימים אלו כמה כסף היא חוסכת כשהיא אינה מגישה לנוסעיה ארוחות ושתייה בחינם בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים.

אתר Paddle Your Own Kanoo מדווח כי בתשובה לשאילתא שהגיש בשבוע שעבר אחד מ-3,000 בעלי המניות שהשתתפו באסיפה הכללית השנתית של לופטהנזה, נאלצה חברת התעופה לפרט את הסכום המדויק שחסכה, בעת שהחליטה להגיש בטיסות פנים-אירופיות בקבוק מים קטן ופיסת שוקולד קטנה במיוחד.

עד כה, סיפקה לופטהנזה לנוסעים בטיסות אלו סנדוויץ' צנוע ומשקאות בחינם. מי שרצה יותר, נאלץ לרכוש מזון מכספו במהלך הטיסה. לופטהנזה היתה מפתיעה: עבור חברת התעופה, עלות הסנדוויץ' והמשקאות בחינם היתה 0.8 אירו (3.2 שקלים) לנוסע. כעת, בקונספט החדש של בקבוקון המים ופיסת השוקולד - העלות לחברה עומדת על 0.33 אירו (1.3 שקלים) לנוסע. עבור החברה, מדובר בחסכון של 0.47 אירו (1.88 שקלים) לנוסע.

עוד בנושא:
גורדון רמזי: "אין סיכוי בעולם שאוכל במטוס"
משווים ארוחות באוויר: מה כתבו על אל על, ישראייר וארקיע?
לא כדאי להיות צמחוני באוויר: האם זו ארוחת-הטיסה הכי גרועה אי פעם?

ארוחה במטוס לופטהנזה. ShutterStock
עלות הסנדוויץ' והמשקאות בחינם בלופטהנזה היא 0.8 אירו לנוסע. ארוחה במטוס/ShutterStock

ב-2022 הרוויחה לופטהנזה 4.9 מיליון אירו ממזון שנמכר במטוסיה

אבל החסכון הזה הוא רק חלק מהסיפור, מאחר שבהתאם למדיניות החדשה (שהחלה בשנת 2021), מרוויחה החברה בממוצע 8.65 אירו (34.6 שקלים) על נוסע שמחליט לרכוש מזון במטוס. יש לציין כי בשנה שעברה, הרוויחה החברה 4.9 מיליון אירו ממזון שנמכר במטוסיה. עוד יצוין כי מחיר של קפה או תה במטוסי החברה עומד על 3 אירו ומשקאות קלים ובירה עולים 3.5 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully