וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה המלון המגעיל ביותר בקפריסין? תראו מה מצאו שם במקרר

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 17:22

בסרטון שפרסם תייר במלון בקפריסין, נראית שכבת אבק עבה ומסריחה על השטיח שלא נשאב כנראה חודשים, חלון חשוד בחדר הרחצה וגבינה מסריחה שהושארה במקרר. צפו

חרקים בחדר מלון בניו יורק/צילום: מערכת וואלה!

יש לכם את זה ביותר מגעיל? כנראה שלא. וולוגר התיירות סיימון ווילסון העלה לטיקטוק סרטון שבו הוא מביע גועל אמיתי מגוש גבינה מסריח שמצא בתוך מקרר החדר שלו במלון בקפריסין. ואם כל זה לא מספיק - בסרטון הוא גם מציג לעוקביו את מצב החדר, שבו הרצפה מטונפת ולו חלון קצת מוזר בחדר הרחצה.

בסרטון נראה סיימון כשהוא משפשף את רגלו בניסיון "לחפור" דרך שכבת אבק עבה שנמצאת על השטיח האדום שבחדר. ואולי זו בכלל רצפת פרקט מאובקת? בכל מקרה, מרוב אבק קשה להבחין. בעודו מצלם את מה שרואות עיניו הוא נשמע אומר: "הרצפה הזו לא נשאבה מאז שהמקום הזה נפתח".
סיימון, שמשתף את טיוליו וחוויותיו מהעולם עם 765 אלף עוקביו, פונה אל חברו ושואל אותו: "מה אתה חושב על החדר במלון הזה?" והחבר עונה לו בציניות: "מצטיין".

ואז מגיע השוס האמיתי - סיימון פותח את דלת המקרר ולצופים נגלים מדפים ריקים לחלוטין, מלבד אותו גוש גבינה חשוד. "כנראה שהחדר הזה מגיע עם גבינה בחינם", אומר לו החבר. לאחר מכן סיימון עובר לחדר הרחצה ומראה אלמנט שנראה כמו פתח אוורור ליד המקלחת. אך במהרה מסתבר שזהו בעצם חלון. "פשוט יש לי חלון בחדר הרחצה", הוא ממשיך בנימה הצינית שלו.

לקראת החופשה: מהו הדבר הכי מלוכלך בחדר המלון?
בתוך המלון המטונף בעולם, עם כתמי צואה על המגבות ושאריות אוכל
דייל חשף: כך תדעו אם חדר המלון שלכם באמת נקי

"החבר'ה האלה מצאו את המלון הכי זול בקפריסין"

וכמו שקורה בכל סרטון מהסוג הזה, מאות תגובות החלו לזרום מצד הגולשים. רבים מהם טענו כי סיימון וחברו בחרו ככל הנראה ללון בהוסטל או במוטל בסיסי מאוד. "קפריסין מציעה בתי מלון מדהימים ויוקרתיים של ארבעה וחמישה כוכבים", הגן אחד המגיבים על מדינת האי הקטנה. "זה בהחלט לא אחד מהם, אלא כנראה מוטל אקראי שנמצא איפשהו". מגיב אחר כתב "החבר'ה האלה מצאו את המלון הכי זול בקפריסין - הייתי בהרבה מלונות בקפריסין וכולם היו סופר נקיים". מגיב שלישי ציין: "אני מתגורר בקפריסין ולמען האמת מעולם לא ראיתי מלונות כאלה".

מצד שני, היו גם לא מעטים שהזדהו עם סיימון. "בקפריסין הייתי במלון שלושה כוכבים שבו ישנתי על מיטה כמו של בית כלא", כתב אחד המגיבים לסרטון.

אגב, אם חשבתם שהמקרה הזה מוגזם, מומלץ לצפות בסרטון שצילם תייר אחר, קומיקאי קנדי בשם נימה נאז. בסרטון הוא מראה את חדר המלון שלו ופונה אל אחד החלונות שבו, המכוסה בווילון עבה. כאשר הוא מסיט את הווילון הצדה, מתגלה באופן מפתיע חדר ההלבשה של הנשים הפוקדות את בריכת השחייה של המלון. "אני חייב לסגור מיד את הווילון, כדי שלא יאשימו אותי במציצנות" הוא אומר למצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully