וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגי, המשפחתי וזה עם הווילות המפנקות: בדקנו 3 מלונות מעולים בקפריסין

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 16:29

רשת מלונות louis חגגה 80 שנים להיווסדה והיא אוחזת בטייטל "הרשת הגדולה והוותיקה ביותר בקפריסין". יצאנו לבדוק כמה מלונות שלה באי, כולל את זה המשפחתי עם המגלשות בבריכה, וגם את הזוגי והשקט שלו וילות מפנקות

רשת מלונות לואיס, קפריסין/צילום: אתר הרשת

אפתח בוידוי: כאשר הוצע לי לטוס לקפריסין, התלבטתי ארוכות. מעולם לא ביקרתי בה, אבל התמונות הראשונות שקפצו לי כללו קטטות עם כסאות כתר בבריכה, ילדים צעקניים ובני נוער שהגיעו לפרוק כל עול, בין אם להטריד תיירות או להשליך טלוויזיה לבריכה. אבל היי, גם שורה ראשונה לקטטה היא חוויה, ולכן הסכמתי. ספוילר: זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי בחודש האחרון וזה הרבה.

רשת מלונות louis חגגה 80 שנים להיווסדה והיא אוחזת בטייטל הרשת הגדולה והוותיקה ביותר בקפריסין. רגע לפני שהחופש הגדול מגיע ומשפחות ישראליות סוגרות חופשות הכל כלול, זכיתי להתארח בשלושה מתוך 18 המלונות ואתרי הנופש, ומה אתם יודעים, שרדתי כדי לספר.

חוף בקפריסין. מיטל קויפמן, מערכת וואלה!
אורחי המלון זכאים למיטות שיזוף ושמשיות. חוף שצמוד למלון לואיס לדרה ביץ'/מערכת וואלה!, מיטל קויפמן
מלון לואיס וילת יוקרה עם בריכה פרטית במתחם הוילות לואיס אלת'אה קאלאמיס בפרוטארס בקפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
וילת יוקרה עם בריכה פרטית במתחם הווילות לואיס אלת'אה קאלאמיס/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס

ההמלצה החמה ביותר: אל תטוסו באוגוסט

אחרי טיסה קצרצרה ונסיעה לפאפוס, הגענו למלון לואיס לדרה ביץ'. קבלת הפנים מצד הצוות הייתה חמה מאוד, וניכר שהם מתרגשים לפגוש את התיירים אחרי שנות הקורונה הקשות שפגעו אנושות בתעשייה. האם הם יתגעגעו לתיירים בסוף אוגוסט? כנראה שלא, וזו ההמלצה החמה ביותר שאוכל לתת לכם: לטוס במאי, יוני או ספטמבר, בהם מזג האוויר מושלם לשכשוך בבריכה ורביצה על החוף, אבל אף ילדה בשם אדל לא תאזין למוזיקה בבוקסה מטר מכם.

המלון כולל ארבע בריכות, בהן בריכה מקורה ובריכה למבוגרים בלבד. יש ספא מפואר, הפעלות לילדים וחדר אוכל מגוון. מלבדו, המלון מפעיל מסעדה איטלקית בה סעדנו בערב. מזמיני חבילת הכל כלול יוכלו לסעוד בה פעם ביום, לבחירתם. האוכל, למקרה שתהיתם, משגע ויגרום לכל אדם להרגיש כאילו הוא במילאנו לערב אחד. המלון עצמו ממוקם על רצועת חוף נקיה ויפה, ואורחי המלון זכאים למיטות שיזוף ושמשיות.

למחרת ארזנו את המזוודות ונסענו ללימסול, שם ביקרנו במלון חמישה כוכבים שמפעילה הרשת. זה היה המלון המפואר, המפנק והיפה ביותר מבין השלושה. הרויאל אפולוניה כולל שלוש בריכות שחייה, המרכזית שבהן כוללת בר ונוף יפהפה לים. במקום יש ספא עטור פרסים שמציע שלל טיפולים מפנקים, שני מגרשי טניס למקרה שנורא משעמם לכם ושלוש מסעדות.

את ארוחת הערב העברנו במסעדה היפנית AKAKIKO, ולמרות שאני נמנעת מפירות ים ודגים נאים, אנחות העונג שהקולגות שלי הפיקו לא הותירו מקום לספק בנוגע לטיב וטריות המזון. בכלל, אם אתם מחובבי הז'אנר, קפריסין היא גן עדן קולינרי בגזרה הזו. לחוששים, ישנם רולים צמחוניים, טופו והתחשבות מרחיקת לכת בחך של כל אורח.

עוד בוואלה!

3 מלונות יוקרה בפאפוס שכדאי להכיר לקיץ הקרוב

לכתבה המלאה
מלון לואיס רויאל אפולוניה, קפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
שלוש בריכות שחייה, כשהמרכזית כוללת נוף יפהפה לים. מלון לואיס רויאל אפולוניה/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס
מסעדה יפנית AKAKIKO בקפריסין. מיטל קויפמן, מערכת וואלה!
אנחות העונג מהמנות לא הותירו מקום לספק. המסעדה היפנית AKAKIKO/מערכת וואלה!, מיטל קויפמן

יש לכם ילדים? זכיתם

הלילה האחרון שלנו בקפריסין היה מלא בתפניות בעלילה. אחרי נסיעה של שעה, הגענו למלון אלת'יאה ביץ' בפרוטארס. יש לכם ילדים? זכיתם, כי מדובר בגן עדן למשפחות. החדרים בנויים כדירות קטנות שכוללות מטבח מאובזר להפליא, כדי שתוכלו לבשל יחד. הבריכות כוללות מתקנים לילדים, יש שפע של מדשאות ובמה שעליה מתקיימות הופעות. רווקים או זוגות ללא ילדים לא ימצו עד תום את המלון, שזועק כולו "נהוראי, נהוראי, אימא מחכה לך ליד סוכת המציל".

אחרי שהתמקמנו וביקרנו ברצועת החוף הצמודה למלון, המתינה לנו הפתעה: מעבר לווילות שהמלון מציע. הן אמנם צמודות אליו, אבל בנויות כמו שכונה נצורה ושקטה, כך שהאורחים זוכים לפרטיות רבה. הווילות כוללות מטבח מאובזר, מסכו"ם ועד פומפיה, מכונת קפה, סלון רחב ידיים ופינת אוכל מפנקת. החצר כוללת בריכה פרטית, ובקומה העליונה ישנם שלושה חדרי שינה זוגיים, באחד מהם ישנם שירותים ומקלחת צמודים ומרפסת שצופה אל הים.

הווילות משדרגות את המלון להפליא, וכיוון שהמחירים נוחים יחסית לחופשות בארץ, הן מעניקות אלטרנטיבה למי שרוצים לשהות במלון, אבל להימנע מהרעש שילדים מביאים עמם. בסמוך למלון ישנה מסעדה שמתמחה בדגים ופירות ים, אבל מציעה גם המבורגרים, סלטים ושלל מנות צמחוניות.

מלון לואיס אלת'יאה ביץ' בפרוטארס, קפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
וילה במלון לואיס אלת'יאה ביץ'/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס
מלון לואיס אלת'יאה ביץ' בפרוטארס, קפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
מדובר בגן עדן למשפחות. מלון לואיס אלת'יאה ביץ'/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס

טברנות מקומיות ומסעדות אותנטיות

אם החלטתם להעביר את חופשת הקיץ בקפריסין, נסו לסעוד בטברנות מקומיות ומסעדות אותנטיות. האוכל טעים וטרי להפליא, וחבל לבזבז את הזמן על מסעדות מזון מהיר. חשוב לזכור שהנהיגה במקום היא בצד שמאל, ממש כמו באנגליה, אז שוכרי הרכב צריכים לקחת את זה בחשבון.

הנוף המקומי לא הרשים אותי במיוחד וככל שמתרחקים מהחוף, מגלים שמרבית המקומות נראים, ובכן, כמו ישראל בואכה העיר התחתית של חיפה. אם אתם מעוניינים במנוחה אמיתית, טיפולי ספא מרגיעים וקוקטיילים בשפע, במחירים שלא ייאלצו אתכם לוותר על כליה, מדובר ביעד קרוב שמסביר פנים לתייר הישראלי. ועשו טובה, אל תזרקו טלוויזיות לבריכה של המלון. המוניטין שלנו בעולם לא מאפשרים עוד תקריות דיפלומטיות.

חוף במלון לואיס לדרה קפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
חוף במלון לואיס לדרה/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס
מלון לואיס אלת'יאה ביץ' בפרוטארס, קפריסין. רשת מלונות לואיס, אתר רשמי
מלון לואיס אלת'יאה ביץ'/אתר רשמי, רשת מלונות לואיס

כמה זה עולה?

מלון רויאל אפולוניה לימסול
זוג+2, מחיר ללילה על בסיס ארוחת בוקר:
10-16 ביולי - 1,166 שקלים
14-21 באוגוסט - 1,261 שקלים ללילה
*מבצע לילה שביעי מתנה

מלון לואיס לידרה ביץ'
זוג+2, מחיר ללילה על בסיס הכל כלול:
10-16 ביולי - 1,119 שקלים
14-20 באוגוסט - 1,313 שקלים
*מבצע לילה שישי מתנה

מלון לואיס אלת'אה ביץ בפרוטארס
זוג+2, מחיר ללילה על בסיס הכל כלול:
10-15 ביולי - 856 שקלים או 854 שקלים אם בוחרים במבצע 2 ילדים חינם
14-19 באוגוסט - 945 שקלים או 944 שקלים במסגרת מבצע 2 ילדים חינם
*מבצע לבחירה לילה חמישי במתנה או 2 ילדים חינם

מתחם הוילות "לואיס אלת'אה קאלאמיס" בפרוטארס
וילה עם 3 חדרים (6 אנשים), מחיר ללילה לא כולל ארוחות:
10-15 ביולי - 2,367 שקלים, 16,570 שקלים בהזמנת 7 לילות (לילה אחרון ללא עלות)
14-19 באוגוסט - לא כולל ארוחות- 2,486 שקל או 17,405 שקלים בהזמנת 7 לילות (לילה אחרון ללא עלות)

הכותבת היתה אורחת של רשת מלונות לואיס בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully