וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת רוסיה הצטלמה בעירום ליד עץ קדוש בבאלי וגורשה מהמדינה

12.5.2023 / 0:05

דוגמנית ואושיית רשת צילמה את עצמה בפוזה מגרה ליד עץ שממוקם סמוך למקדש באזור טבנן. אקטיביסטית מקומית חשפה אותה ברשת, מה שגרם למעצרה וסילוקה מהמדינה. צפו בתמונות

הצטלמה בעירום על עת קדוש ותגורש מבאלי/Pikiran Rakyat

אישה רוסייה שהצטלמה בעירום כשהיא מחבקת עץ קדוש בבאלי נעצרה וגורשה על ידי שלטונות אינדונזיה. התיירת הרוסייה לואיזה קוסיק, בת 40, דוגמנית ואושיית רשת, העלתה לאינסטגרם שלה תמונות שבה היא הצטלמה ליד העץ הקדוש בן ה-700 שנים kayu putih (קליפת נייר בוכה) במקדש טבאנן.

ני לו דג'לאנטיק, יזמת מקומית פרסמה את תמונות העירום ברשתות החברתיות לפני חודש וביקרה את התיירת. "לכל הזרים שמזלזלים בארצנו - באלי היא הבית שלנו, לא שלך!" היא כתבה בפוסט האינסטגרם שלה שהפך לויראלי. "את חושבת שתראי מגניבה לצלם תמונות עירום עם העצים הקדושים שלנו? חזרי לארצך אם אינך יכולה לכבד את המסורת והתרבות שלנו", היא כתבה.

היא גם תייגה את הדוגמנית הרוסייה שתיארה את עצמה כ"מאהבת רוחנית, מעניקה אנרגיות ומרפאת" באינסטגרם. עם זאת, לפי ה-independent מאז הפרסום עמוד האינסטגרם שלה נמחק.

לאחר הפרסום הרשויות באינדונזיה עצרו את קוסיק ודוברת מטעם הסוכנות המשפטית וזכויות האדם של באלי, מסרה כי האזרחית הרוסיה עזב את דנפסאר, בירת מחוז באלי, ועלתה על טיסה למוסקבה.

עם זאת, לפי כמה דיווחים מקומיים המצולמת התעקשה שהתמונה היא מלפני כמה שנים ושהיא לא ידעה בכלל שהעץ נחשב לקדוש. "לא כל התיירים יודעים מה מותר ומה אסור בבאלי. אז אנו קוראים למקומיים לשים לב היטב כדי לעזור למנוע מאירועים דומים להתרחש שוב", אמר בכיר בסוכנות המשפטית וזכויות האדם המקומית.

עוד דברים שקרו בבאלי

דוגמנית התפשטה כדי להצטלם על פיל - ועררה זעם

ב"אי האלים" הכריזו מלחמת חורמה נגד הביקיני

זו הפעם השנייה בתוך כמעט שנה שתיירת מואשמת בזילות העץ הקדוש. משפיענית האינסטגרם הרוסיה אלינה פאזלייבה צילמה תמונות עירום ליד העץ במאי בשנה שעברה. גם אז דג'לאנטיק דיווחה על התיירת ובעלה לרשויות.

גם זה קורה שם

חוק חדש באינדונזיה אוסר יחסי מין לפני הנישואין גם לתיירים!

לכתבה המלאה
תגורש מהמדינה בגלל שהתחבקה בעירום עם עץ. REDDIT, צילום מסך
עשתה אתה זה קודם/צילום מסך, REDDIT

פאזלייבה מחקה במהירות את התמונה הפוגענית ופרסמה סרטון התנצלות ותמונה שלה מתפללת מתחת לאותו עץ עם כיתוב בשפה המקומית. "אני מתנצלת בשם כל האנשים בבאלי ובאינדונזיה, אני מתחרטת על מעשיי. אני כל כך מתביישת. לא התכוונתי לפגוע באף אחד בשום דרך, לא היה לי שום מידע על המקום הזה. רק התפללתי מתחת לעץ והלכתי ישר למשטרה כדי להסביר את מעשיי ולהתנצל", אמרה. על פי דיווחים היא גם הגיעה אל האדם שהתלונן אליה כדי להתנצל בפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully