וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיירה בספרד מציעה לכם אלפי אירו אם תעברו לגור בה

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 22:45

אחרי איטליה מגיעות הצעות מפתות גם בספרד: העיירה פונגה בצפון המדינה, הטובלת באזור טבעי יפהפה, תשלם לכם כ-3,000 אירו רק כדי שתעברו להתגורר בה

כל הדיבורים על רילוקיישן בעקבות המצב עשו לכם את זה? אז הנה משהו שאולי יתאים לכם: עיירה בצפון-מערב ספרד תשלם לכם אם תסכימו לעבור לגור בה. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, מי שיעברו להתגורר בעיירה פונגה (Ponga) יקבלו 2,970 אירו. זאת כחלק מתוכנית לחזק את הכלכלה המקומית, בדומה ליוזמות דומות רבות שהושקו בעיירות ובכפרים באיטליה.

ועוד כדאי לדעת שמעבר לתשלום זה, פונגה תוסיף מענק של 2,970 אירו נוספים על כל ילד שייולד לכם בעיירה. בכך מקווים בפונגה להפיח חיים בעיירה, שבה מתגוררים כיום כ-600 תושבים בלבד.

שמורת טבע ייחודית ומסלולי טיול מדהימים

מי שישתתפו בתוכנית יגלו כי לפונגה יש הרבה מה להציע: מעבר למזג האוויר השמשי והנוח, סביב העיירה משתרעת שמורת טבע ביוספרית רחבת ידיים, שהוגדרה כזו בידי ארגון אונסק"ו. שמורה זו נטועה ברכס ההרים הקנטבריים (Cantabrian Mountains), והיא מציעה למטיילים מסלולים בין יערות מוריקים ופרחי בר ייחודיים. בנוסף, אזור אסטוריאס (Asturias) הסמוך ידוע בזכות רצועות החוף הפראיים שבו, עמקיו ופסגות ההרים שבו. גם חובבי ההיסטוריה והתרבות ייהנו במקום, בזכות שפע הכנסיות העתיקות.

אבל כמו בכל דבר, גם לתוכנית הזו יש קאץ': על מנת ליהנות מההטבה המוצעת, תצטרכו להתחייב לחיות בפונגה למשך חמש שנים לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יש גם "תוכנית ב'"

אם ההגבלה הזו כבדה עליכם, תמיד תוכלו לנסות לממש את חלום הרילוקיישן ביעדים אחרים שמציעים הצעות דומות, במטרה לסייע לאוכלוסיות שהולכות ומתמעטות או לכלכלות שזקוקות ל"זריקת מרץ". כך למשל, הכפר רוביה (Rubia) בקהילה האוטונומית גליסיה (Galicia) שבצפון-מערב ספרד הודיע כי ישלם 150 אירו לחודש למי שיסכימו לעבור ולהתגורר בו. תוכנית זו נועדה למשפחות עם ילדים, במטרה להגדיל את מספר התלמידים בבתי הספר המקומיים.

בסוף השנה שעברה, הושק פרויקט דומה גם בעיירה פרסיצ'ה (Presicce) שבמחוז פוליה (Puglia) בדרום-מזרח איטליה. בתוכנית זו, תקבלו 28,000 אירו אם תרכשו בעזרת סכום זה נכס שזקוק לשיפוץ. התוכנית מיועדת לגילי 40 ומטה שמתחייבים לעבור לאזור בתוך 90 יום מרגע אישור בקשתם וכן להקים בעיירה עסק או למצוא עבודה באזור.

כל התוכנית הללו מצטרפות גם להצעות נוספות ברחבי איטליה, של "בית ב-1 אירו". על פי תוכניות אלו, תוכלו לרכוש מבנים נטושים בסכום סמלי, לשפץ אותם ולעבור להתגורר בהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully