וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיירה ליד רומא: בואו לקנות אצלנו בית ב-1 אירו

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 9:22

גם נופש מושלם, גם קרובה לרומא, גם סמוכה לים. כעת הגיע תורה של העיירה מאנצה, כשעה וחצי נסיעה מהבירה, להציע בתים במחירים סמליים

העיר טאראנטו בדרום איטליה/Puglia Italy, יוטיוב

עיירות איטלקיות שבהן נמכרים בתים במחיר לא ייאמן של אירו אחד בלבד כבר אינן כה נדירות, אבל כעת מפתיע לגלות כי ניתן להגשים את החלום הזה אפילו במרחק קצר יחסית מרומא הבירה - עניין של כשעה וחצי נסיעה.

אתר Travel and Leisure מדווח כי העיירה מאנצה (Maenza), המונה כ-3,000 תושבים, ממוקמת באזור גבעות ליפיני (Lepini) ובה מוצעים בימים אלו כמה עשרות מבנים שננטשו במרוצת הזמן. כל זאת, במחירים שמתחילים כאמור באירו אחד.

העיירה, הידועה בזכות האווירה הנעימה והפסטורלית המאפיינת אותה, מאכלסת בתי אבן יפים, עצי זית לרוב ונופים מרהיבים של הים הסמוך. בליבה מתנשאת טירה עתיקה מהמאה ה-13, ובסמוך לה פועלים אתרי נופש, הן בחופי הים והן על רכסי ההרים.

כמובן, מאנצה אינה העיירה האיטלקית הראשונה שמציעה למכירה בתים במחיר סמלי, אך בניגוד למקרים אחרים שפורסמו בתקשורת, הייעוד של פרנסי העיירה הוא לא לשקם מקום יישוב שאוכלוסייתו מזדקנת או שצעיריו עזבו אותו. "זו אינה עיר גוססת", אומר ראש העיר קלאודיו ספרדוטי. "אנשים עדיין מתגוררים ברובע העתיק, אבל היא בהחלט זקוקה לחידוש, להזרמת חמצן טרי".

העיירה מאנצה באיטליה. Shutterstock, ShutterStock
בתים בהחל מאירו אחד. העיירה מאנצה באיטליה/ShutterStock, Shutterstock
העיירה מאנצה באיטליה. Shutterstock, ShutterStock
"זקוקה לחידוש, להזרמת חמצן טרי". מאנצה/ShutterStock, Shutterstock

שיפוץ זול, נופש מושלם

עוד הוסיף ספרדוטי כי מטרתם היא להציל מכליה נכסים חשובים שאינם בשימוש עוד, בכדי שלא ייפגעו מהזנחה ומפגעי הזמן. "ואם מישהו מתעניין ולא מוצא את מבוקשו באמצעות אתר האינטרנט שלנו, פשוט שלחו אימייל לעירייה. אנו להוטים לעבוד עם משקיעים".

בעיירה מקווים לאתר בעלים חדשים לכ-100 נכסים. עוד נמסר כי הבעלים החדשים לא יידרשו ממש להתגורר בעיירה. במילים אחרות, ניתן לרכוש בית נופש במיקום נגיש לנמל התעופה הבינלאומי של רומא.
עוד מסר ראש העיר כי חלק מהבתים זקוקים לשיפוץ לא יקר יחסית, ברמה של כ-5,000 אירו. לדבריו, הבתים עצמם אינו גדולים, ולכן עלויות השיפוץ יהיו סבירות.

כך או אחרת, הדרישה מהרוכשים היא לשפץ את הבית הנבחר בתוך שלוש שנים מיום הרכישה, כמו גם להפקיד בעירייה 5,000 אירו, שיוחזרו עם גמר השיפוצים. אם אתם בעניין של לברוח לאיטליה מבלי להשקיע ממון רב - זו בהחלט יכולה להיות הזדמנות מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully