וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה+מסיבה: ארקיע תפעיל טיסות ישירות לאיביזה מהקיץ

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:39

ארקיע סימנה את איביזה הקיץ, ותחל לטוס ישירות לאי הספרדי החל מיוני. המטרה: מסיבות לישראלים מבוססים שירכשו חבילות של שבוע' שכוללות טיסה+מלון+מסיבה תחת המותג Eye Land. והמחיר? כגודל הפרטייה - גודל ההוצאה

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

מסיבה בטיסה ישירה: ארקיע משיקה לראשונה קו טיסה ישיר לאי הספרדי איביזה ותציע חופשות קונספט לאי המסיבות הספרדי.

איביזה, שידוע כאי מסיבות בתקופת הקיץ, הפך בשנים האחרונות ליעד פופולרי עבור ישראלים מבוססים חובבי מוזיקה אלקטרונית - נישה שצוברת תאוצה עם השנים - שיוכלו לטוס החל מה-27 ביוני ועד 12 באוקטובר באופן ישיר.

החברה תציע טיסה שבועית בימי שלישי ליעד, כשההמראה מנתב"ג בשעה 14:00 ואילו החזרה מאיביזה בשעות הערב, כך שיהיה זמן לבליינים להתאושש אחרי המסיבה האחרונה. הטיסות יופעלו במטוסי 737-800 ובמטוסי איירבאס A321, כולל מחלקת עסקים אירופית - מושבי מחלקת תיירים עם מושב אמצעי סגור להושבה. עבור טיסה במחלקה זו יאלצו הנוסעים להוסיף כ-500 דולרים לאדם.

האי איביזה. ShutterStock
בטן -גב ביום ומסיבות בלילה. האי איביזה/ShutterStock
האי איביזה. ShutterStock
עוד קצת ים כחול סביב איביזה, כי זה יפה/ShutterStock

"לאיביזה הגעתי לראשונה ב-1997, והתאהבתי"

ארקיע יציו חבילות נופש של טיסה ומסיבה, כולל מלון של 7 לילות במלונות נבחרים של רשת פתאל באי במחיר של החל מ-1,900 דולרים לאדם. זוהי החבילה הבסיסית, אחת מתוך שלוש חבילות שמציעה החברה, כשהנוספות מכילות לינה במלון סיקס סנסז וריטריטים של יוגה, מדיטציה, גלישת סאפ למי שפחות בקטע של מסיבות. חבילת "לאקשרי", שמציע אירוח במלון יוקרה באי, תכיל מסיבות באופן יומי ושאר פינוקים לפי דרישה. למי שירצה רק לטוס ולדגום מסיבה אחת, ללא מלון, יוכל לעשות זאת תמורת מחיר של החל מ-999 דולרים לאדם.

לשם בניית המוצר המסיבתי, חברה ארקיע למפיק איתן סלימי, שמפיק מסיבות בחיי הלילה בישראל ובעולם מזה 25 שנים. "לאיביזה הגעתי לראשונה ב-1997, והתאהבתי", הוא אמר היום במסיבת עיתונאים בתל אביב שבה הושק המוצר החדש בשם Eye Land - שילוב של איילנד ("אי" באנגלית) וגם של "לפתוח את העיניים לחוויה חדשה", מסביר סלימי. לדבריו, כל רוכש חבילה יוכל לבנות אותה לפי רצונו, לבחור את הדי.ג'ייז שהוא אוהב, את סוג המסיבה והזמן שבו הוא רוצה לבלות, ולשם כך גם נשכרה חברת קונסיירז' באיביזה שאמונה על הייעוץ בתחום.

די.ג'יי סולומון. Pablo Gallardo,
די.ג'יי סולומון, מהרזידנטים המוכרים של איביזה/Pablo Gallardo

גם ניס בתכנון

בין המועדונים שבהם יתקיימו המסיבות בחבילות לאי ניתן למנות את היי איביזה (HI IBIZA), די סי 10 (DC 10), פאצ'ה (PACHA) ועוד, שבהם ינגנו כמה מהשמות המוכרים בעולם מוזיקת הטכנו העולמית, למשל, David Guetta ,Solomun ,Martin Garrix ,Black Coffe ,Armin Van Buuren ואחרים.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר: "במסגרת השקת ליין היעדים לצעירים בקיץ 2023, ארקיע שמה לעצמה למטרה לייצר חופשות עם תוכן מעניין ונגיש לקהל הצעיר. איביזה הוא אחד היעדים הנחשקים למסיבות וחיי לילה מגוונים ומהווה יעד מרכזי לקהל הבליינים הישראלי. לראשונה הבליינים יוכלו להגיע בטיסה ישירה לאיביזה בכ-4 שעות טיסה בלבד ללא צורך בקונקשנים מייגעים. החיבור שלנו עם 'איילנד' ואיתן סלימי הוא מתבקש ומייצר סינרגיה מצוינת לשילוב הקהלים ואיכות המוצר התיירותי לשני הצדדים, ובימים אלה אנו עובדים על יעדים ופרויקטים חדשים".

ברלוביץ אף הוסיף, כי איביזה מצטרף ליעד קיץ נוסף שיפתח בטיסה ישירה והוא ניס שבריביירה הצרפתית. בסך הכל תטוס החברה ל-39 יעדים בקיץ, כשעל הפרק גם סרי לנקה והודו בעקבות אפשרות משך הטיסות מזרחה בעקבות אישור הטיסה מעל עומאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully