וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון שבו תוכלו ללון בחינם - אבל כולם יוכלו לצפות בכם

ירדנה עבודי פוקס

7.7.2022 / 7:39

מה הייתם נותנים כדי ללון במלון מעוצב בחינם? אולי את הפרטיות שלכם? באחד מחדרי בית מלון באיביזה שבספרד, מוצע לאורחים ללון לגמרי בחינם, אבל יש תנאי מאוד לא שגרתי

ללון בסוויטה מעוצבת בבית מלון מבלי לשלם על כך דבר נשמע מפתה מאוד, אבל כמו הרבה דברים בחיים, שום דבר הוא לא באמת בחינם. במלון פרדיסו ארט (Paradiso Art) באי איביזה שבספרד, מחכה לאורחים סוויטה העונה לשם Zero. הסוויטה מתאפיינת בכך שכל קירותיה שקופים. וזה עוד לא הכל: הסוויטה יוצאת הדופן ממוקמת ממש בלובי של בית המלון, מה שאומר תנועה ערה מאוד של אורחים שחולפים מולכם וצופים בכם 24 שעות ביממה.

כעת נשאלת השאלה - מה אתם מעדיפים? לוותר על הפרטיות לטובת שהייה חינם? באתר האינטרנט של בית המלון נכתב כי מדובר ב"חדר עם קירות זכוכית במרכז הלובי, שבו תוכלו לישון לילה אחד בחינם. לא מתאים לביישנים. החדר זמין גם להופעות אמנותיות, שידורי רדיו, סטים של די.ג'יי... האפשרויות הן אינסופיות, כל עוד אתם אוהבים להיות בלב תשומת הלב".

ומה קורה בחדר הרחצה?

אחת האורחות ששהתה לילה בחדר השקוף היא אולימפיה אנליי, משתמשת טיק-טוק ששיתפה בחשבון שלה סרטון על החוויה. בקליפ שלה היא כתבה "הכרתי הרבה חברים הלילה". עוד היא הוסיפה כי "תוכלו ללון במלון הזה בחינם, אבל בחדר יש קירות זכוכית". בפוסט המשך היא ציינה כי היו כמה אנשים שנצמדו אל קירות הזכוכית. עם זאת, לדבריה "יש חדר רחצה עם דלת וקירות אטומים".

בעוד שחלק מהמגיבים לסרטון שלה אהבו את הרעיון, הרי שרבים מהם הודו כי לא היו יכולים לעשות זאת, גם אם יקבלו בתמורה לילה בחינם. "זה יהיה הסיוט הכי גרוע שלי", כתב אחד המגיבים, ואחר שאל: "למה בכלל צריך את זה?". מגיב אחר ציין כי "זה מזכיר לי את החלומות האלה שאתה מתהלך בציבור וקולט שאתה בעצם עירום".

כך או אחרת, אם אתם בעניין, תוכלו להזמין לעצמכם את הסוויטה השקופה באתר בית המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully