וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהרוויחה 250 אלף דולר בחצי שנה ב-OnlyFans יצאה לעשות את אירופה בקרוואן

19.3.2023 / 0:17

בת' פייט בת ה-26 עשתה סוג של "אקזיט" כשהרוויחה בשישה חודשים בלבד סכום מוערך של 250 אלף דולר, רק מהעמוד שלה ב-OnlyFans. בכסף היא רכשה אמבולנס שעבר הסבה לקרוואן ואיתו היא מתכננת לנסוע ברחבי אירופה ולהמשיך לייצר תכנים נועזים בדרכים

בת' מציגה את הקרוואן שלה/@bethfiitx/

דוגמנית OnlyFans הרוויחה כל כך הרבה כסף בחצי שנה - שהיא מתכננת לבזבז את חלקו על מסע ברחבי אירופה בקרוואן. לבת' פייט בת ה-26 יש יותר מ-277,000 עוקבים באינסטגרם, @bethfiit, והיא דוגמנית מצליחה שהרוויחה כ-200 אלף ליש"ט (כמיליון ש"ח) תוך שישה חודשים בפלטפורמת OnlyFans.

בת' נרשמה ל-OnlyFans - אתר המאפשר ליוצרים למכור מנויים למעריצים שמשלמים כדי לצפות בתמונות וסרטונים בלעדיים שלהם - רק באוגוסט האחרון. בששת החודשים שחלפו מאז שהצטרפה לאתר, היא הרוויחה מספיק כסף כדי לעזוב את עבודתה בבר - שהיא כל כך שנאה - ולקנות מכונית פורד טרנזיט ב-20,000 ליש"ט שאיתה היא מתכננת לנסוע ברחבי אירופה מבלי לעצור וליצור תוכן לוהט מהדרכים.

היא אמרה ל-Nottinghamshire Live: "התחלתי להפעיל את העמוד שלי בזמן שלמדתי לתואר שני בכתיבת רומנים. אני מרוויחה יותר בחודש עכשיו מאשר שהרווחתי בשנה שלמה בבר. חיי השתנו תוך חצי שנה בלבד. קניתי טנדר שהוסב מאמבולנס והפכתי אותו לקרוואן ואני הולכת לטייל ברחבי אירופה".

הדוגמנית הסבירה ל-Daily Star את החלטתה: "תמיד נמשכתי לסגנון החיים הנוודי. אני מבלה הרבה מחיי בנסיעות ומנצלת כל הזדמנות ללכת לחקור מקומות חדשים. אחרי שלמדתי לתואר ראשון ולאחר מכן לתואר שני במשך ארבע שנים, רגליי מנחות אותי ללכת ולחקור את העולם".

היא רכשה את הטנדר המשופץ ומתכננת להצטרף לקהילת VanLife#. בת' הסבירה: "קניתי את הטנדר לאחר שעבר הסבה מלאה. הוא היה פעם אמבולנס ישן, אז עדיין יש לו את הכפתור מלפנים שמדליק את האורות המהבהבים. הוספתי קצת גימורים כדי להעניק לו ווייב של גולשים".

עוד תיירות נועזות
תיירת הצטלמה עירומה ליד עץ קדוש וגורשה מהמדינה

מצטלמת במקומות אקזוטיים בעולם ומרוויחה מזה עשרות אלפי דולרים

ככה נראה הקרוואן שלה:

לבת' יש הרבה תוכניות: "קיבלתי החלטה לשנה החדשה ללמוד לגלוש, אז אני צריכה להגיע למקום עם חוף בהקדם האפשרי! משם אני אעבור לצרפת ואראה לאן הלב שלי לוקח אותי. אני יודעת שאני רוצה לנסוע לאמסטרדם, ונציה וברלין - אבל גם לכל מקום שיש בו חופי גלישה טובים".

בת' היא חובבת ים גדולה - ונוטה להשוויץ בגזרתה ברשתות החברתיות כשהיא על החוף, לבושה בביקיני או שוחה עם חברות. כדי להמשיך לגרוף את המזומנים במקביל לאורח חייה הנוודי, בת' מתכננת לצלם תוכן ל-Onlyfans מהדרכים. היא ציינה: "אני אעשה את כל תכני המדיה החברתית שלי מהטנדר. אטייל לי ואולי אשתף פעולה עם כמה יוצרי תוכן אירופאים".

היא לא לבד

"אני מטיילת בכל העולם - בשביל לצלם תמונות עירום נועזות"

לכתבה המלאה

הפופולריות של בת' המריא לשחקים אחרי שיצרה סרטון טיקטוק ויראלי שצבר 10 מיליון צפיות. עם זאת, מה שזירז אצלה את ההחלטה לפתוח עמוד OnlyFans היה אירוע מטריד שאירע לה בבר עם קבוצת גברים, שגרנו לה להרגיש לא בטוחה בעבודתה. בת' הסבירה: "זה פשוט מטורף שמשהו שקרה לי שהיה כל כך מחליש ומפחיד היה הזרז בשבילי לעשות משהו שישנה את חיי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully