וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מטיילת בכל העולם - בשביל לצלם תמונות עירום נועזות"

10.5.2022 / 23:57

מורה לשעבר הפכה לדוגמנית OnlyFans במשרה מלאה ומספרת שהיא טסה לאתרים מהממים ביופיים מסביב לעולם - בסכום של עשרות אלפי דולרים - כדי להביא לקהל שלה תמונות נועזות. על אף שהיא עובדת בתעשיית המין היא מודה: "סטוצים מזעזעים אותי"

מוניקה הולדט/swedish_bella

מורה לשעבר ודוגמנית OnlyFans בהווה, מוניקה הולדט, מרוויחה הון משיתופי תמונות וסרטונים נועזים שלה שצולמו מסביב לעולם. בת ה-37 המתגוררת בארה"ב טוענת שהדוגמניות של OnlyFans טסות לחו"ל על בסיס קבוע, כשחלקן עושות זאת כדי למצוא סטוצים ולקחת חלק במפגשי חילופי זוגות. על אף שאין לה שום בעיה להצטלם בבגדי ים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, היא מודה שהיא עצמה פחות מתחברת לכל עניין הסטוצים.

הולדט חשפה שהיא מוציאה מדי שנה 50,000 דולר על נסיעות וחופשות - ומצטלמת במקומות היפים בעולם כדי להעניק לקהל שלה באופן קבוע תוכן חדש וייחודי. הולדט הייתה בעברה, במולדתה שבדיה, מורה. היא עזבה את קריירת החינוך שלה כדי ליצור תוכן נועז למבוגרים בלבד, אותו היא מפרסמת בעמוד למנויים בלבד שלה ב-OnlyFans. כשפרשה מתחום החינוך היא עברה לאריזונה, שם היא גרה עד היום לצד בעלה.

הדוגמנית ציינה גם ללא בושה שהיא מרוויחה עד 900,000 דולר בשנה מפרסום תמונות נועזות שלה. היא משתפת גם הרבה תמונות שלה בביקיני והלבשה תחתונה בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה יותר מ-2.4 מיליון עוקבים. בשלב מסוים היא החליטה שהיא לא רוצה להמשיך לייצר תוכן משכונת מגוריה והחליטה לטוס ולהצטלם ברחבי העולם כדי לספק למעריצים שלה את התוכן שבאמת מגיע להם.

היא סיפרה לדיילי סטאר: "אני יוצאת לחופשה פעמיים בשנה אבל אני נוסעת הרבה במסגרת העבודה. בעיקר ללוס אנג'לס ולפלורידה. דוגמניות OnlyFans בדרך כלל מתאמות יחד טיולים עבור נטוורקינג ותוכן. טיולי התוכן האלה מגיעים לכל מקום - ארה"ב, באלי, קוסטה ריקה, מיאמי, מקסיקו. הרבה בנות טסות לטולום ולקוסטה ריקה".

מוניקה מספרת שהנקודה החמה האהובה עליה לטיולים היא יוון. היא הסבירה: "היעד האהוב עליי הוא יוון, במיוחד זקינתוס. הייתי שם יותר מ-15 פעמים. האוכל, האנשים והחופים. זה אי די מדהים". לדבריה, עובדי מין אחרים מעדיפים יעדים "לוהטים יותר": "מקומות כמו מקסיקו הם יותר פופולריים, כי במקסיקו יש הרבה אתרי נופש לסווינגרים. לכן, נשים וגברים נוטים לטוס שם, ליהנות ולהביא משם גם קצת תוכן לפירסום".

הולדט מודה שהיא מודאגת מתרבות הסטוצים. היא ציינה: "מכיוון שאני דוגמנית OnlyFans ואני עושה עבודה למבוגרים בלבד למחייתי, אין דבר שמפתיע אותי. לפעמים אני קצת מזועזעת שנשים ישכבו עם גברים שהן לא מכירות בכלל. דברים כאלה מדאיגים אותי כשזה מגיע לבטיחות שלנו. חוץ מזה אנחנו די נועזים באופן כללי".

מוניקה הוסיפה: "הדבר הכי נועז שראיתי כשטיילתי היה כנראה זוג שבאמצע היום על החוף קיימו יחסי מין. זה היה בשטח פתוח והאמת שזה היה די נועז. זה קרה לי כשהייתי ביוון. שמעתי גם על מועדון חשפנות בתאילנד שאליו חבר שלי הלך והבנות הניחו אורות חג מולד על חלקיהן המוצנעים. מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully