וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם אל תזמינו חדר במלון מעל קומה רביעית - והימנעו גם מקומת הקרקע

2.3.2023 / 23:53

חשבתם פעם מה קורה בזמן של שריפה במלון שאתם נמצאים בו? או מה מושך פורצים דווקא לקומת הקרקע? לויד פיגינס, מומחה לבטיחות הנופשים נותן כמה טיפים שעשויים להציל חיים

הנוף מחדר מלון בקומה ה-95/@will.luxurytravel

מתכננים להזמין חדר בבית מלון? תוודאו שהוא לא ממוקם מעל הקומה הרביעית וגם לא בקומת הקרקע. לויד פיגינס, חייל לשעבר והיום מומחה לסיכונים של תיירים, מסביר שהקומה השלישית בבית המלון היא ה"הימור" הכי בטוח משתי סיבות בטיחותיות.

בריאיון ל"סאן" הוא הסביר: ""הדבר הגדול ביותר שמתעלמים ממנו הוא הסיכון של שריפה. כשאתה מגיע למלון אתה נמצא בסביבה לא מוכרת שלדעתך היא בטוחה. הבעיה היא שאם מופעלת אזעקת שריפה - מה תעשה? אתה יודע איפה יציאת החירום? איך מגיעים אליה והאם היא תביא אותך למקום מבטחים? האם היא חסומה או נעולה?".

שריפה בבית מלון. Bogdan Vacarciuc V, ShutterStock
מה תעשו אם תפרוץ שריפה במלון?/ShutterStock, Bogdan Vacarciuc V

בגלל זה, לויד אומר "שתמיד כדאי ללכת במסלול של יציאת החירום במקרה שריפה, לספור את מספר הדלתות בין החדר שלך למדרגות החירום". הוא הוסיף: "וודאו שאתם שוהים בין הקומה השנייה לקומה הרביעית של המלון - כי סולם לוחמי האש מגיע רק לעתים רחוקות מעל הקומה הרביעית".

עוד בכנה במלון

לגנבים יש שיטה פשוטה לפרוץ לכספת בחדר המלון שלכם

לכתבה המלאה

אז למה לא להזמין חדר בקומה נמוכה יותר? "כל דבר מתחת לזה הוא פירצה שקוראת לגנב" הוא הזהיר. למעשה, כדי להיות זהירים במיוחד מפני פריצות, מחבר הספר Travel Survival Guide אומר שאורחים לא צריכים לומר את מספר החדר שלהם בקול רם בזמן שהם נמצאים במלון ועליהם לגרום לצוות המלון לרשום את מספר החדר במקום לומר זאת בקול.

הוא הסביר: "מלונות מושכים גנבים מכיוון שיש בהם הרבה אנשים עם חפצים יקרים בחדר או עליהם. דלפק קבלת הפנים והלובי אלה המקומות שבהם הם יכולים להתחזות לאורחי מלון אחרים. הם מחפשים אנשים שעושים צ'ק אין לבד כי הם יכולים לשמוע איזה חדר מוקצה להם - למשל פקידת הקבלה אומרת שהם בחדר 301 ואז כשהם רואים את האדם הזה בבר או במסעדה, הם יודעים שחדר 301 פנוי כרגע ואין סיכוי שיפריעו להם לגנוב.

עוד סכנות במלון
"שימו נעל בכספת המלון": 11 טיפים מאוד שימושיים לנופש הבא שלכם מפי דיילת אוויר

מומחה מזהיר: כך תזהו מצלמות נסתרות בחדר המלון

"לעיתים קרובות יש להם דרכים פשוטות להיכנס לחדר - לפעמים זו עזרה של עובדי המלון - כמו לגרום לעובדי ניקיון לפתוח להם את הדלת ולוודא שלא יפריעו להם", הוא הסביר.

אז מה עושים? הוא ממליץ שכל מי שחושש להיות יעד לגניבה בזמן שהוא בחדרו צריך להשקיע ולקחת איתו לחופשה טריז (מעצור) לדלת. לויד הסביר: "גם אם אתה בחדר המלון שלך ולגנב יש את המפתח הראשי, טריז הדלת יעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully