וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו כלב קפץ למים ונלחם בכריש שהתקרב לאי שלו

2.3.2023 / 0:00

לדבר הזה לא ציפו התיירים ששטו בין האיים הפרטיים בבהאמה: בעוד הם מחפשים סלבריטאים הבחינו בכריש מסוג פטישן, אלא שהכלב שמגן על האי לא חשש ממנו וניהל עמו קרב אמיץ

כלב נלחם בכריש/exumawatersports

תיירים על סירת טיולים ששטה ליד אי פרטי בבהאמה זכו להפתעה כשזיהו כריש פטיש במים - אך היו המומים עוד יותר כאשר כלב אמיץ קפץ פנימה להתעמת עם הטורף הימי.

"בין אם הוא רצה להגן על האי שלו או סתם רצה לשחק עם מה שנראה לו כמו דג גדול במים, הוא פשוט התחיל לרדוף אחריו", אמרה לניו יורק פוסט רבקה לייטבורן, מנהלת הזמנות החברת השכרת הסירות Exuma Water Sports.

הכלב חתר סביבו הכריש במשך כשתיים וחצי עד שלוש דקות, והצליח לגרש את הכריש המבולבל, ש"לא היה לו מושג מה תוקף אותו", אמרה לייטבורן.

חברת הטיולים פרסמה סרטון מהאירוע שהתרחש לפני כשבועיים, בו נשמעות צרחות ותחנונים של נוסעי הסירה שמבקשים מהכלב לחזור אחורה ולנוס על חייו.

עוד מפגשים עם כרישים
צפו בתיעוד: כריש זינק מהמים ותקף תייר בחוף ים סוף

תיעוד מפיל לסתות: כריש שנתפס בחכה נאכל בשלמותו ע"י יצור עצום שהגיח מהמים

כרישי פטיש יכולים להגיע לגודל של בין 3 ל-5 מטר באורכם ולמשקל של כ-80 ק"ג.מנגד, הכלב מסוג פוטקייק בהאמי מגיע לגובה של 60 ס"מ ומשקל של 20 ק"ג, והוא חיית המחמד של המטפלת שמנהלת את האי הפרטי.

"הכלב תמיד בא בריצה כדי לרדוף אחרי הסירה ולהגיד שלום", אמרה לייטבורן, וזה הפך לחלק מהסיור - אנחנו תמיד מנופפים לשלום לכלב כשאנחנו חולפים על פניו".

עוד בנושא

סרטון קשה לצפייה: הכריש המהיר בעולם תוקף צוללן הזועק לעזרה

לכתבה המלאה
הכלב שתקף כריש. exumawatersports, צילום מסך
זה הכלב האמיץ/צילום מסך, exumawatersports

זה גם מה קרה ביום רביעי לפני שבועיים, כ-30 התיירים ושני אנשי הצוות שהיו על הסיפון הבחינו לפתע בכריש במים. "האטנו את הקצב כדי להעיף בו מבט, והכריש התקרב אל החוף ובזמן שכולנו הסתכלנו על הכריש - הכלב הבחין בו גם וקפץ למים", הסבירה.

לא מעט איים באזור שייכים לכוכבים כמו ג'וני דפ, טיילר פרי ודיוויד קופרפילד אולם הכלב לא שייך ואף אחד מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • כריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully