וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפיל לסתות: כריש שנתפס בחכה נאכל בשלמותו ע"י יצור עצום שהגיח מהמים

22.9.2021 / 23:33

צוות דייגים נותר מהופנט כשכריש אותו תפס בחכה נאכל בשלמותו ע"י יצור ימי ענק אחר: "וואו, לא ייאמן. יצור גדול יותר מהכריש פשוט אכל אותו". צפו בתיעוד המצמרר והנדיר

צפו בכריש שנבלע בשלמותו על ידי דג דקר מפלצתי/מערכת וואלה!

ג'ון ברוסארד וצוותו ניסו לדוג כריש מול חופי גודלנד שבפלורידה והצליחו לתעד במצלמה את הרגע הנדיר בו הכריש שנתפס בחכתם נבלע בשלמותו בידי מפלצת ים ענקית.

בסרטון שפורסם ברשת נראים ג'ון וצוותו לוכדים את הכריש בחכתם כשלפתע הם מבחינים בשלושה צללים כהים מבשרי רעות השייכים לקבוצת דגי דקר ענקיים (דקר גוליית אטלנטי) שאורבים מתחת למים במטרה לתפוס בעצמם את הכריש הקטן. בזמן שג'ון ודגי הדקר נראים נאבקים זה בזה מי מהם יחגוג על דמו של הכריש המסכן, אחד מדגי הדקר הענקיים מזנק מעל המים ובולע את הכריש בביס אחד.

כריש נטרף ע"י דג דקר עצום. John Brossard, צילום מסך
הרגע בו הכריש נאכל בידי דג דקר ענק/צילום מסך, John Brossard

ג'ון בן ב-57 נותר צופה בתדהמה כשהדג שוחה משם עם טרפו ועל הדרך גם קורע את חוט הדייג שלו. הוא סיפר לדיילי סטאר: "דגנו שם כרישים, כשלפתע החלו שניים או שלושה דגי דקר ענקיים להסתובב מתחת לסירה וחיכו שהכריש שתפסנו יגיע אליהם". הוא הוסיף: "רק חשבנו לעצמנו 'וואו, לא ייאמן! משהו הולך לאכול את הכריש והוא גדול יותר מכריש'. הופתענו מאוד. הוא אשכרה אכל את הכריש וקרע לנו את חוט הדייג".

צפו בתיעוד הנדיר:

ג'ון מאמין שדג הדקר הענק שוקל 225 ק"ג לפחות בעוד שאורכו של כריש שחור האף שנאכל היה כמטר אחד. על אף שמדובר בתיעוד בהחלט עוצר נשימה, ג'ון לא הופתע במיוחד: "המקום בו דגנו עלול להיות מסוכן אפילו עבור הטורפים הגדולים ביותר. יצאנו לדייג באברגליידס שבפלורידה. יש כאן כרישים, תנינים, אליגטורים, נחשי פיתון, דולפינים ופרות ים - והכל במקום אחד. זה המקום היחיד בעולם שיש בו את כל היצורים האלה - וכל אחד מנסה לאכול את השני. כרישי שור נצפו כבר נאכלים בידי תנינים ואליגטורים, וכן גם בידי דגים גדולים יותר".

הוא הוסיף: "המקום שיצאנו לדוג בו הוא די פראי. זו הסיבה שאנחנו דגים שם. אנחנו אוהבים לתפוס דגים גדולים. כולם טורפים באברגליידס. אתה ממש לא רוצה ללכת שם לאיבוד ולמצוא את עצמך נאלץ ללכת או לשחות חזרה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully