וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את ישבנה באתר סקי למשפחות וחטפה שיימינג עצבני

22.2.2023 / 23:48

בחורה בלונדינית יפהפיה הצטלמה על ההר במונטה כשהיא מפשילה את מכנסיה. אחד הנופשים התעמת איתה והתגובות באינסטגרם לא ריחמו עליה, אבל היו גם נשים שיצאו להגנתה

דוגמנית מצטלמת בעירום באתר סקי לכל המשפחה/influencersinthewild

משפיענית רשת צעירה חטפה שיימינג ברשת החברתית בעקבות סרטון קצר שהעלתה מאתר הסקי שבו היתה במונטנה, ארה"ב. הבחורה הצעירה הבלונדינית עמדה בקצה ההר על המגלשיים שלה עם תלבושת סקי, אך לפתע הורידה את המכנס הצמוד שלה וחשפה את ישבנה בפני כל - רק בשביל תמונה לאינסטגרם שלה

היא הצטלמה בפוזה הזו כשהמכנס שלה מושפל, כאשר האנשים שהיו במקום החלו גם הם לצלם אותה (או יותר נכון את ישבנה) כמו גם הצלם שלה שניסה לתפוס תמונות סקסיות טובות. אלא שהאנשים הנוספים שהיו על ההר הזה לא ממש העריכו את ה"מופע" שלה, כאשר אחד הגברים שהיה שם עם מעיל ירוק הלך להתעמת איתה.

צפו בסרטון

בסרטון תגובה שעלה לרשת אחד הנופשים כתב: "המדריכים בהר היו צריכים לבקש ממנה להפסיק משום שזה מקום ציבורי שיש בו ילדים". וגם התגובות ברשת לא ריחמו עליה כשאחד כתב: "נשים איבדו את הבושה שלהן. עושות מה שהן רוצות, איפה שהן רוצות בלי התחשבות באחרים ובהשלכות של המעשיםשלהן ". היו גם כאלו שקראו לקנוס אותה על ההתנהגות הוולגרית שלה.

"אני ומשפחתי ראינו את זה מהמעלית. היו כנראה 30-40 אנשים בסביבה. היא יכלה לבחור באחד מתוך אינסוף מקומות אחרים באתר הנופש הענק הזה בלי ילדים קטנים בסביבה" כתבה אמא אחת מזועזעת, "אם גבר היה עושה את זה מול ילדים היו קוראים למשטרה".

עוד באותו נושא!

תיירת הצטלמה עירומה ליד עץ קדוש וגורשה מהמדינה

לכתבה המלאה

"אם לי היה ישבן כזה גם הייתי מראה אותו"

גלוריה ולננטינה מצטלמת בעירום באתר סקי. influencersinthewild, צילום מסך
גלוריה ולננטינה מצטלמת בעירום באתר סקי/צילום מסך, influencersinthewild

לאחר הפרסום של הסרטן שלה באתר "influencersinthewild" (משפיעני רשת בטבע") נחשף שמדובר בגלוריה ויטלינה, דוגמנית פלייבוי לשעבר. היא בחרה שלא הלהגיב להאשמות אבל בנתיים גם לא פרסמה את התמונות מהאתר הסקי.

עוד נשים שהצטלמו במקומות לא ראויים
דוגמנית פלייבוי שהצטלמה בעירום בדובאי מתגוננת: "כיסיתי את שדיי עם היד"

בלוגרית הצטלמה בעירום מלא בלגונה קדושה לקולומביאנים וחטפה על זה בראש


עם זאת, היו מספר רב של אנשים שהגנו על עליה, וחלקם ציינו שהיא לבושה. "אני אישית לא חושב שמשהו לא בסדר בזה - אני מתכוון שהיא עדיין לובשת את התחתונים שלה", כתב גבר אחד. "אני שונאת את זה, אבל אם הישבן שלי היה נראה ככה - גם אני הייתי מוציאה אותו בכל מקום", הודתה אחרת.

"אף ילד לא מסתכל בצורה מינית על חלקי גוף טבעיים של אישה, אלא אם מבוגר לימד אותו לעשות זאת. העובדה שאתה חושבים שילדים קטנים יקבלו זקפה או משהו - זה פשוט מגעיל. תהיו כנים לפחות ותגידו שלכם ורק לכם יש בעיה לקבל את זה שנשים יכולות לעשות מה שהן רוצות. אם זה היה גבר הייתם צוחקים", כתבה מגיבה אחרת. "אממ, אנחנו מתלבשים ככה בסוף כל יום. זה לפחות מה שאני עושה . גם - האם הילדים האלה מעולם לא היו בבריכה או בחוף הים? זה רק ישבן. תתקדמו", סיכם מגיב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully